GETIN BANK

( 3.90 )

Getin Bank jest marką należącą do Getin Noble Bank S.A., który jest jednym z największych banków w Polsce z większościowym polskim kapitałem. Getin Bank funkcjonuje na polskim rynku od 2004 roku. Swoją ofertę kieruje do klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji. Oferta Getin Banku opiera się na nowoczesnych i przejrzystych produktach finansowych, uproszczonych procedurach oraz szybkiej i kompetentnej obsłudze. Posiada ponad 400 oddziałów własnych i franczyzowych, a także szeroką sieć pośredników.

Opinie (979)

Świetna obsługa!

Obsługa klienta w banku Getin jest bardzo pomocna i kompetentna. Warto umówić się na wizytę wcześniej aby nie czekać w kolejce. Jestem bardzo zadowolona, rozwiązany został każdy problem i rozwiane wszystkie wątpliwości. Polecam!

Rewelacyjna obsługa!

Po raz pierwszy spotkałam się z takimi doradcami w Getin Bank we Wrześni. Po pierwsze nic na początku nie obiecywali. Kontakt z nimi był rewelacyjny szybko oddzwaniali i odpisywali na e-maile. Na każdym etapie mnie informowali. Udało się, załatwili kredyt gotówkowy na 100000,. DZIĘKUJĘ JESTEM BARDZO WDZIĘCZNA

Nowocześnie

Super, że można przedłużać/ zawierać lokaty przez internet.Brakuje jednak możliwości scalania lokat w jedną (niegdyś była!) oraz przypominajki o kończących się lokatach.

Super Obsługa. Bardzo pozytywnie zaskoczony!

Chciałem ocenić bardzo wysoko obsługę konsultanta, który kilka dni temu obsługiwał mnie na infolinii. Już od pierwszych słów wiedziałem, że będzie to miła rozmowa, ponieważ konsultant był pozytywnie nastawiony i miał miły ton głosu. Po przekazaniu przeze mnie informacji w jakim celu dzwonie, bez chwili zawahania odpowiedział mi na nurtujące mnie pytania. Dało się wyczuć, że rozmawiam z kompetentną osobą. W swoim przekazie konsultant był konkretny i pewny siebie co wzbudziło we mnie zaufanie do niego. Sprawę, z którą dzwoniłem załatwiłem bardzo szybko i przyjemnie. Mogę z czystym sumieniem napisać, że jakość obsługi na infolinii w Getin Banku stała na wysokim poziomie. Oby więcej takich konsultantów.

Polecam !!!

Bardzo szybki czas odbioru połączeń, panie na infolinii gotowe pomóc w każdej kwestii.

Pełen profesjonalizm

Obsługa w tym miejscu stoi na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy są pomocni oraz mają profesjonalne podejście do klienta. Cieszy mnie fakt indywidualnego podejścia do klienta, minusem są spore kolejki w tej placówce.

Wysoka jakość obsługi

W placówce pracownicy działają na bardzo wysokim poziomie, dobra organizacja pracy, miła obsługa.

Super obsługa

W trakcie ostatniej wizyty w placówce w Lubawie zostałem obsłużony w sposób perfekcyjny. Moim zdaniem p. Monika, która mnie obsługiwała jest doskonale zorientowana w produktach oferowanych przez bank i potrafi przekonać klienta do skorzystania z bogatej oferty banku. Proponuje taka obsługę wszystkich klientów.

Super obsługa

Miłe i życzliwie nastawione do klienta Panie, które obsługują są naprawdę wzorem do naśladowania przez pracowników w innych placówkach bankowych.

Świetnie.

Obsługa w tym banku jest ukierunkowana na zdobycie klienta. Pracwonicy sa bardzo zaangażowani w obsługę. Grzeczni, kulturalni i kompetentni, doceniają klienta i starają się do niego dotrzeć z każdej strony. Mają dobrą ofertę i potrafią tego dokonać, oferując w zamian jakieś gratyfikacje, co zachęca klienta do podpisania umowy lub pozostania w tym banku. Wiem to sama na swoim przykładzie, już dawno chciałam zamknąć konto, a jednak sprawili, że tego nie zrobiłam.

Świetnie.

Dobry kontakt z bankiem, przejrzysta aplikacja, obsługa nie nęka telefonami

Rewelacyjnie.

Rozmowa z doradcami jest treściwa a więc doradcy dokonują odpowiedniej oceny potrzeb klienta a następnie przeprowadzają rozmowę z której można dowiedzieć się wiele na temat oferowanych produktów i usług.

Dobrze.

Wszystko czego oczekuje jako osoba do 26 r.ż. jest spełnione, jedynie lekki problem z kontem walutowym.

Świetnie.

GET IN - konkretny bank powszechny wśród wielu znajomych. Dlaczego nie 5? Czasem występują problemy z dostępem do strony internetowej

Odwiedzałeś ostatnio GETIN BANK?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.84 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.85 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem