GETIN BANK

( 3.38 )

Getin Bank jest marką należącą do Getin Noble Bank S.A., który jest jednym z największych banków w Polsce z większościowym polskim kapitałem. Getin Bank funkcjonuje na polskim rynku od 2004 roku. Swoją ofertę kieruje do klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji. Oferta Getin Banku opiera się na nowoczesnych i przejrzystych produktach finansowych, uproszczonych procedurach oraz szybkiej i kompetentnej obsłudze. Posiada ponad 400 oddziałów własnych i franczyzowych, a także szeroką sieć pośredników.

Opinie (1099)

Tak sobie

Tak sobie

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
GETIN BANK Inna forma kontaktu

Otoczenie oraz ...

Otoczenie oraz pomieszczenie Banku było bardzo czyste.Czas oczekiwania do działu obsługi klienta nieco wydłużony.Jakość obsługi na profesjonalnym poziomie.Doradca bardzo miły,uprzejmy ,kulturalny i uśmiechnięty.Przedstawił bardzo korzystną dla mnie ofertę czym zachęcił mnie do korzystania z usług tego Banku.

Bardzo miła i ...

Bardzo miła i kompetentna obsługa. Doradca, który mnie obsługiwał wykazywał się dużą wiedzą oraz zaangażowaniem w moją sprawę. Cierpliwie tłumaczył mi jak wygląda proces realizacji, jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź, doradzał, gdzie mogę sprawdzić na bieżąco co się dzieje z moim zgłoszeniem. Bardzo szybki czas obsługi. Doradca ubrany elegancko i schludnie (garnitur, koszula, krawat). Kulturalny i uprzejmy. Oddział banku prezentuje się przyzwoicie ,chociaż widać, że wystrój ma już swoje lata. Dużym atutem jest lokalizacja ,przy jednej z głównych ulic. W środku porządek. Duży minusem jest brak miejsca parkingowego.

Jeśli chodzi o ...

Jeśli chodzi o samą bankowość to jest ok, natomiast telefonicznie bank wydzwania co najmniej raz w tygodniu z ofertą kredytu - pomimo, że przez pierwsze kilka telefonów odbierałem i jasno mówiłem, że nie jestem zainteresowany.

Superancko

Bardzo miła i sympatyczna obsługa w tym salonie. pracownik, który mnie obsługiwał jest bardzo dobrze przygotowany do pracy na tym stanowisku. Moim zdaniem posiada duży zasób wiadomości na temat produktów oferowanych przez ten bank , które potrafi przekazać w sposób łatwo przyswajalny przez klienta.

super obsluga

świetna obsługa, jakość na na prawdę wysokim poziomie, zawsze mogę liczyć na fachowe porady

Ode mnie niska nota

Jestem rozczarowana. Jakość usług nie powala...

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
GETIN BANK Inna forma kontaktu

Super bank!

Są w porządku!

Połowa gwiazdek

Są lepsze banki.

Tak sobie

Tak sobie

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
GETIN BANK Inna forma kontaktu

Źle

Nie polecam niestety.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
GETIN BANK Inna forma kontaktu

Super bank!

Są w porządku!

Prawie prawie

Pracownikom brakuje energii i motywacji do pracy. Ale usługi całkiem korzystne.

Tak sobie

Tak sobie

Tak sobie

Tak sobie

Odwiedzałeś ostatnio GETIN BANK?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.71 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.61 )

BNP Paribas

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem