GETIN BANK

( 3.38 )

Getin Bank jest marką należącą do Getin Noble Bank S.A., który jest jednym z największych banków w Polsce z większościowym polskim kapitałem. Getin Bank funkcjonuje na polskim rynku od 2004 roku. Swoją ofertę kieruje do klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji. Oferta Getin Banku opiera się na nowoczesnych i przejrzystych produktach finansowych, uproszczonych procedurach oraz szybkiej i kompetentnej obsłudze. Posiada ponad 400 oddziałów własnych i franczyzowych, a także szeroką sieć pośredników.

Opinie (1099)

Nieuczciwa firma!!!

Pragnę tutaj napisać kilka słów na temat działalności niejakiego getin banku. Ponieważ moja mam padła ofiarą oszustwa, bo tak to trzeba nazwać jeżeli chodzi o sam bank jak i allianz ubezpieczenie, w którym to oferowana tzw. polisolokaty Lucro czy inne!. Kiedy to pracowała w nim p.(dane osobowe pracownia usunięte przez administratora - RODO), która to zaoferowała jako zysk, no na pewno!. Nic bardziej mylnego płacenie w błoto miesiąc w miesiąc po 340,00 złotych z duża stratą na wiele lat!!!. Przypominało to kredyt w odwróconą stronę??!!!!. Życzę Wam zdrowia jak i tej Pani!. Mam nadzieję, że jej dzieci będą tak samo przeżywać nie powodzenia jak i Ja przeżywałem z Moją Mamą!!!. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść )

polecam!

Moja obecność w tym banku była zupełnie przypadkowa ponieważ moja mama poprosiła mnie abym zabrała cenniki z lokat jakie oferuje dany bank. Po wejściu do oddziału była mile zaskoczona że pracownik natychmiast zwrócił na mnie uwagę wstał z miejsca i podszedł z uśmiechem pytając "W czym mogę pomóc" Oczywiście przedstawiłam w jakiej sprawie przyszłam i natychmiast zostałam zaproszona na miejsce siedzące gdzie dalej toczyła się rozmowa. Bardzo dobrze sie poczułam że natychmiast została zauważona mimo że w oddziale było sporo klientów i samo podejście i zainteresowanie się tym z czym przyszłam zrobiło na mnie ogromne wrażenie polecam!

Rewelacyjna obsługa!

Po raz pierwszy spotkałam się z takimi doradcami w Getin Bank we Wrześni. Po pierwsze nic na początku nie obiecywali. Kontakt z nimi był rewelacyjny szybko oddzwaniali i odpisywali na e-maile. Na każdym etapie mnie informowali. Udało się, załatwili kredyt gotówkowy na 100000,. DZIĘKUJĘ JESTEM BARDZO WDZIĘCZNA

Nowocześnie

Super, że można przedłużać/ zawierać lokaty przez internet.Brakuje jednak możliwości scalania lokat w jedną (niegdyś była!) oraz przypominajki o kończących się lokatach.

Super Obsługa. Bardzo pozytywnie zaskoczony!

Chciałem ocenić bardzo wysoko obsługę konsultanta, który kilka dni temu obsługiwał mnie na infolinii. Już od pierwszych słów wiedziałem, że będzie to miła rozmowa, ponieważ konsultant był pozytywnie nastawiony i miał miły ton głosu. Po przekazaniu przeze mnie informacji w jakim celu dzwonie, bez chwili zawahania odpowiedział mi na nurtujące mnie pytania. Dało się wyczuć, że rozmawiam z kompetentną osobą. W swoim przekazie konsultant był konkretny i pewny siebie co wzbudziło we mnie zaufanie do niego. Sprawę, z którą dzwoniłem załatwiłem bardzo szybko i przyjemnie. Mogę z czystym sumieniem napisać, że jakość obsługi na infolinii w Getin Banku stała na wysokim poziomie. Oby więcej takich konsultantów.

Świetna obsługa!

Obsługa klienta w banku Getin jest bardzo pomocna i kompetentna. Warto umówić się na wizytę wcześniej aby nie czekać w kolejce. Jestem bardzo zadowolona, rozwiązany został każdy problem i rozwiane wszystkie wątpliwości. Polecam!

Polecam !!!

Bardzo szybki czas odbioru połączeń, panie na infolinii gotowe pomóc w każdej kwestii.

Pełen profesjonalizm

Obsługa w tym miejscu stoi na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy są pomocni oraz mają profesjonalne podejście do klienta. Cieszy mnie fakt indywidualnego podejścia do klienta, minusem są spore kolejki w tej placówce.

Wysoka jakość obsługi

W placówce pracownicy działają na bardzo wysokim poziomie, dobra organizacja pracy, miła obsługa.

Super obsługa

W trakcie ostatniej wizyty w placówce w Lubawie zostałem obsłużony w sposób perfekcyjny. Moim zdaniem p. Monika, która mnie obsługiwała jest doskonale zorientowana w produktach oferowanych przez bank i potrafi przekonać klienta do skorzystania z bogatej oferty banku. Proponuje taka obsługę wszystkich klientów.

Super obsługa

Miłe i życzliwie nastawione do klienta Panie, które obsługują są naprawdę wzorem do naśladowania przez pracowników w innych placówkach bankowych.

Świetnie.

Obsługa w tym banku jest ukierunkowana na zdobycie klienta. Pracwonicy sa bardzo zaangażowani w obsługę. Grzeczni, kulturalni i kompetentni, doceniają klienta i starają się do niego dotrzeć z każdej strony. Mają dobrą ofertę i potrafią tego dokonać, oferując w zamian jakieś gratyfikacje, co zachęca klienta do podpisania umowy lub pozostania w tym banku. Wiem to sama na swoim przykładzie, już dawno chciałam zamknąć konto, a jednak sprawili, że tego nie zrobiłam.

Świetnie.

Dobry kontakt z bankiem, przejrzysta aplikacja, obsługa nie nęka telefonami

Rewelacyjnie.

Rozmowa z doradcami jest treściwa a więc doradcy dokonują odpowiedniej oceny potrzeb klienta a następnie przeprowadzają rozmowę z której można dowiedzieć się wiele na temat oferowanych produktów i usług.

Dobrze.

Wszystko czego oczekuje jako osoba do 26 r.ż. jest spełnione, jedynie lekki problem z kontem walutowym.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

29.09.2019
GETIN BANK Inna forma kontaktu

Świetnie.

GET IN - konkretny bank powszechny wśród wielu znajomych. Dlaczego nie 5? Czasem występują problemy z dostępem do strony internetowej

Odwiedzałeś ostatnio GETIN BANK?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.71 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.61 )

BNP Paribas

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem