Jakość Obsługi

ING Bank Śląski

( 3.80 )

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce. Inspiruje klientów do podejmowania trafnych decyzji finansowych. Daje narzędzia, dzięki którym bankowość staje się przyjazna i transparentna. Oferuje pełen zakres usług i produktów finansowych dla klientów indywidualnych, małych przedsiębiorców oraz dużych podmiotów gospodarczych. Zapewnia wielokanałowy dostęp do kont osobistych i firmowych oraz posiada ogólnopolską sieć nowoczesnych placówek bankowych, które umożliwiają swobodne bankowanie w asyście doradców. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe oraz faktoringowe.

Opinie (1532)

Bank

Witam i polecam bardzo dobra placówka szybka obsługa bardzo miłe panie i panuje dobra atmosfera zapraszam.

Bardzo dobra obsługa

Zakładanie konta przez internet w tym banku jest proste i intuicyjne. Kontakt z ze strony banku po dwóch dniach, (zgodnie z informacją na stonce). Rozmowa trwała około 10 minut. Po przedstawieniu się przez Panią dzwoniącą z banku, nastąpiła weryfikacja klienta, Pani rzeczowo i rzetelnie opowiedziała o wszystkich funkcjach konta i w jaki sposób będzie wyglądało podpisanie dokumentów, Na moje pytania odpowiedź rzeczowa i szczegółowa. Pani z miłym głosem, kulturalna z przyjaznym nastawieniem do klienta.

Bardzo dobra obsługa

Zakładanie konta przez internet w tym banku jest proste i intuicyjne. Kontakt z ze strony banku po dwóch dniach, (zgodnie z informacją na stonce). Rozmowa trwała około 10 minut. Po przedstawieniu się przez Panią dzwoniącą z banku, nastąpiła weryfikacja klienta, Pani rzeczowo i rzetelnie opowiedziała o wszystkich funkcjach konta i w jaki sposób będzie wyglądało podpisanie dokumentów, Na moje pytania odpowiedź rzeczowa i szczegółowa. Pani z miłym głosem, kulturalna z przyjaznym nastawieniem do klienta.

Nieprofesjonalna obsługa

Panowie pracujący przy wyspie ustawionej na środku centrum handlowego w bardzo nieprofesjonalny sposób zdobywają potencjalnych klientów. Pracownicy podchodzą do klientów centrum i zachęcają ich do przeprowadzenia rozmowy, są przy tym uprzejmi i uśmiechnięci. Sprzedawcy nie przyjmują jednak "nie, dziękuję bardzo" za odpowiedź i bardziej intensywnie zachęcają do wysłuchania oferty, z perspektywy osoby potencjalnie zainteresowanej ze skorzystania z usługi uważam, że jest to niekulturalna metoda, która wzbudza we mnie negatywne emocje. Rozmowa z pracownikiem wyglądała bardziej jak dyskusja i pojedynek na argumenty niż dialog pomiędzy dwoma dorosłymi, szanującymi się osobami. Chociaż panowie przez cały czas byli sympatyczni, to wywarli na mnie presję i stworzyli nerwową atmosferę. Sprzedawcy po krótkiej rozmowie dziękują za rozmowę i grzecznie żegnają się, niestety jednak negatywne emocje pozostają i nie są one skierowane w ich stronę, a w stronę Banku ING.

ING chat

Swobodna sympatyczna konwersacja, język zrozumiały nawet dla laika w sprawach bankowych. Nagle paragrafy i drobny druk w umowie (zrozumiały tylko dla prawnika lub bankowca) stają się jasne nawet dla trzylatka :) Dzięki takim rozmową na chacie mogę zaoszczędzić sporo pieniędzy

Super

Profesjonalne podejście do klienta. Pracownik wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w przedstawianiu ofert banku. Ponadto miła obsługa oraz używanie prostego i zrozumiałego dla klienta języka podczas prezentowania ofert banku. Polecam.

super

Szybka profesjonalna obsługa, spokój konsultanta, sympatyczna rozmowa

Pełen profesjonalizm

Natychmiastowe zgłoszenie się pracownika. Pełna, dyskretna i poufna weryfikacja. Zwięzłe omówienie problemu i miła finalizacja rozmowy.

Konkretna, rzeczowa informacja.

Poszłam do banku dowiedzieć się o możliwości ulokowania oszczędności m.in. w obligacje. Doradca rzeczowo i konkretnie pokazał mi, jak poruszać się po stronie www.ing.pl , jakie typy / rodzaje inwestycji oferuje bank i w jaki sposób sama mogę zacząć inwestować zaczynając od 50 zł i niewielkiego ryzyka. Pokazał mi na stronie banku po zalogowaniu, jak mogę samodzielnie założyć lokatę, na co powinnam zwrócić uwagę przy wyborze funduszu, jak kalkulować ryzyko. Fachowa, rzeczowa obsługa.

Super obsługa.

Bardzo dobra lokalizacja. Parking przed bankiem. Obsługa fachowa, miła. Przyjazna dla klientów. Jestem bardzo zadowolona z Banku i z obsługi.

Sprawa wyjaśniona zgodnie z oczekiwaniem klienta

Telefon na infolinię dotyczył kwestii nieprawidłowego adresu we wzorze umowy kredytu hipotecznego. Pracownik udzielił wyczerpujących informacji. Na zgłoszoną przeze mnie prośbę o uzyskanie dodatkowych danych zapewnił o zweryfikowaniu informacji i o późniejszym oddzwonieniu. Telefon pracownika z odpowiedzią został wykonany w przeciągu godziny od pierwszej rozmowy telefonicznej. Przekazane informacje były klarowne i wyczerpujące, kontakt z pracownikiem banku oceniam jako bardzo dobry.

Super!

Bardzo profesjonalny oddział w Zielonej Górze. Pracownicy uprzejmi, pomocni i obsługują w czasie wyznaczonym przez klienta. Sprawy załatwiane szybko, od ręki i bez zbędnych formalności. Wnętrze przytulne, z odseparowanymi pokojami do załatwiania spraw.

Porażka, brak jakiejkolwiek organizacji.

Bardzo rozczarowana jestem obsługą w banku ING, mianowicie procesem zakładania konta internetowego. Brak komunikacji pomiędzy kurierem a konsultantami infolinii, brak poinformowania pracowników poczty jak postępować z paczką, długi i skomplikowany proces, brak kontaktu ze strony kuriera przed dostarczeniem paczki i brak elastyczności.

Rzetelnie krótko i na temat

Pani poinformowała mnie o środkach na koncie. Szybko i rzetelnie przekazała informacje, bez tracenia mojego czasu. Upewniła się ze zrozumiałam i poinformowała o kolejnych krokach.

Średnia jakość obsługi

Po wejściu do salonu zastałem rozmawiające ze sobą panie które znajdowały się za biurkiem. Miałem wrażenie, że nie są zainteresowane moją osobą. Po upomnieniu pani obsłużyła mnie. Nie mniej jedak samo wrazenie przy wejściu bardzo wpłynęło na negatywne nastawienie.

Kompetentne osoby na stanowisku obsługi klienta

Obsługa klienta w Banku Śląskim bardzo kompetentna, jedyna wada tego miejsca to poranne bardzo długie kolejki. Gdy już przyszła moja kolej obsługa Banku bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Panie tłumacza wszystko od A do Z. Miejsce bardzo czyste, przyjazne dla rodzin z dziećmi.

Odwiedzałeś ostatnio ING Bank Śląski?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • karty płatnicze
  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • pożyczka

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.56 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.16 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem