Credit Agricole

(4.21)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1169 z 1660)

Wizyta w placówce...
Wizyta w placówce pozostawiła mieszane uczucia. Niestety, długi czas oczekiwania na obsługę, spowodowany zatłoczeniem i zbyt małą liczbą pracowników, znacznie obniżał poziom zadowolenia. Dodatkowo, przyszedłem z problemem związanym z moim kredytem gotówkowym, który posiadam w innym banku i chciałem sprawdzić oferty konsolidacyjne. Od strony doradcy poczułem zbyt duży nacisk na tu i teraz mimo, że oferta nie była dla mnie atrakcyjna. Sama placówka imponowała nowoczesnym i estetycznym wyglądem, co z pewnością poprawiało komfort oczekiwania. Dodatkowo zaproponowano mi coś do picia. Sam personel, uprzejmy i przyjazny klientowi. Te pozytywne aspekty łagodziły ogólne rozczarowanie ofertą i sprawiały, że doświadczenie nie było całkowicie negatywne. Podsumowując, placówka Credit Agricole w Starogardzie Gdańskim posiada potencjał do poprawy, szczególnie w obszarach obsługi. Z uwagi na uprzejmość pracowników i estetykę placówki daje 3.5 gwiazdki na zachętę.

Klient_9Fwo6

09.03.2024

Placówka

Starogard Gdański, Rynek 11

Nie zgadzam się (0)
Polecam ten bank...
Polecam ten bank z całego serca, jestem mu wierny od dobrych kilku lat i zawsze jestem zadowolony z obsługi w placówce jak i jakości prezentowanych ofert. Placówka sama w sobie jest ładna i czysta oraz położona w dobrym miejscu. Serdecznie polecam.

Patryk348

04.03.2024

Placówka

Turek, Kaliska 10

Nie zgadzam się (0)
W placówce banku...
W placówce banku w Jarocinie przy ul. Paderewskiego stoją 2 bankomato/wpłatomaty. Przy próbie wypłaty pieniędzy z jednego z nich okazało się, że ma awarię. Po poproszeniu pani z obsługi o pomoc, pani podeszła do urządzenia i stwierdziła, że faktycznie jest w dniu dzisiejszym awaria - nie było żadnej informacji o tym fakcie.

Klient_JIdRG

01.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Super obsługa ...
Super obsługa Bardzo do ra oferta produktowa.Polecam

Klient_GFVce

24.02.2024

Placówka

Konin, Chopina 17

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja dobrze prosperująca....
Aplikacja dobrze prosperująca. Bardzo podoba mi się system odliczania groszy podczas zakupów. Grosz do grosza i można coś fajnego uzbierać. Co do obsługi klienta - całkiem dobra. Weryfikacja, choć przez telefon z banku poszła dość szybko.

AlekShadow

22.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług tego banku od kilku lat, wcześniej byłem klientem innego banku, zdecydowałem się na zmianę ponieważ nie byłem w pełni zadowolony. Credit Agricole spełnił moje oczekiwania, najbardziej w kwestii bankowości elektronicznej i samej aplikacji mobilnej. Do wyboru tego banku zachęcił mnie także fakt dużej dostępności placówek stacjonarnych, w moje okolicy znajduje się kilka takich punktów, co wiąże się także z dostępem do bezprowizyjnych bankomatów i wpłatomatów. Jest kilka drobnych rzeczy w funkcjonowaniu tego operatora bankowego, które wymagały by zmiany, stąd nie najwyższa możliwa ocena. Moim zdanie cennik banku za niektóre operacje jest za wysoki a także kontakt z infolinią mógł by być dostępny także w weekendy.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry bank,...
Bardzo dobry bank, zaangażowana obsługa oraz korzystna oferta

zarejestrowany-uzytkownik

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mało pracowników do...
Mało pracowników do obslugi

zarejestrowany-uzytkownik

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Aplikacją oraz stronka...
Aplikacją oraz stronka bankowości mało czytelna i bardzo nieintuicyjna. Obsługa na średnim poziomie, czystość w placówce pozostawia sporo do życzenia.

Anna_4080

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, szeroki zakres informacji

Irena_87

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
30 minut by...
30 minut by zalatwic wniosek do CIOR to za duzo

Grzegorz_1226

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank przyjazny dla...
Bank przyjazny dla klienta. Pracownicy bardzo kompetentni.

Effka

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysoka kultura osobista....
Wysoka kultura osobista. Sposób prowadzenia rozmowy przekonuje, utwierdza klienta w przekonaniu, że jest dobrze zaopiekowany.

zarejestrowany-uzytkownik

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Będą na wizycie...
Będą na wizycie w Credit Agricole, w banku którym nie posiadam konta a jedynie raty na sprzęt zostałam mile zaskoczona uprzejmnością i otwartością pracownika banku do mnie. Od początku rozmowy pracownik był niezwykle sympatyczny i uprzejmny, wręcz sprawiał wrażenie 'jakby czekał na klienta' co w pierszych kilku wymienionych z nim zdaniach się potwierdziło. Bardzo zachęcał mnie do założenia konta osobistego oraz o korzyściach z nich wynikających. Mam od wielu lat konto w innym banku ale po tej wizycie dopiero przetarłam oczy,że w banku Credit Agricole obsługa jest na najwyższym poziomie a informację, które uzyskałam od pracownika były dla mnie zrozumiane i w prostym języku wytłumaczone. Będę polecać ten bank.

Klient_vnFTl

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo słaba obsługa...
Bardzo słaba obsługa klienta, niemalże należy prosić się o kontakt.

ZweryfikowanyKlient

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Placówka banku jest...
Placówka banku jest usytuowany w dobrym punkcie miasta i ma duży parking więc można zaparkować pod samą placówką. Obsługa jest bardzo kompetentna i otwarta na problemy klientów. Zawsze potrafią mi doradzić i wytłumaczyć wszystko w jasny i przejrzysty sposób.

Klient_vnFTl

06.02.2024

Placówka

Morąg, Mickiewicza 27a/lok1

Nie zgadzam się (0)
Wypróbowałam ten bank...
Wypróbowałam ten bank z powodu promocji dla nowych klientów i bardzo się rozczarowałam. Niejasno przedstawione zasady i skrzętnie skitrany gdzieś regulamin sprawiły, że tytułowych 555 zł premii nigdy nie ujrzałam na swoim koncie - jak zresztą wiele innych rozczarowanych osób, z tego, co widziałam, pod reklamami tego banku na Facebooku. Testowałam już konta w kilkunastu innych bankach i nigdy nie spotkałam się z tego typu problemem. Zawsze wiedziałam dokładnie, co mam zrobić, by otrzymać premię - i zawsze tę premię otrzymywałam. Panu z wąsem reklamującemu bank CA zapewne jest bardzo smutno po takiej recepcji marki, którą promował swoją małomiasteczkową twarzą. Druga sprawa dotyczy bardzo wysokich opłat za prowadzenie konta oraz wygórowanych wymagań dotyczących zwolnienia z opłat za obsługę konta i karty debetowej. Opłata 20-30 zł miesięcznie za prowadzenie konta w dzisiejszych czasach - przy tak dużej konkurencji na rynku bankowości? Skandal. Ponadto pomimo możliwości założenia konta przez internet, nie ma opcji zamknięcia go w ten sam sposób. Jest to ogromna niedogodność dla osób, które a) nie mają czasu b) cierpią na różnego rodzaju fobie społeczne. Chociażby z tego powodu CA nie może nazywać się nowoczesnym bankiem. Obsługa klienta w placówce również pozostawia wiele do życzenia - przynajmniej tam, gdzie ja byłam obsługiwana. Nieprzyjemna atmosfera, mało miejsc siedzących, brak dystrybutora z wodą, kolejka jak za komuny do jedynego obsługiwanego kubiku, a do tego lekceważące/szorstkie podejście do klienta.

emilial

01.02.2024

Placówka

Opole, Krakowska 38

Nie zgadzam się (0)
fgyh
fgyh

niezalogowany-uzytkownik

02.01.2024

Placówka

Września, Jana Pawła II 3

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy placówki Credit...
Pracownicy placówki Credit Agricole w Zduńskiej Woli jak zawsze stają na wysokości zadania. Uśmiechnięci, pomocni, bardzo dobrze zorientowani w aktualnych ofertach i promocjach. Merytorycznie doradzają i dobierają oferty do potrzeb klienta. Każdorazowo jeżeli pojawia się jakiś problem, otaczają opieką klienta i zawsze znajdują rozwiązanie. Oby każda placówka banku miała taką obsługę.

KajaSobota_RXtF

30.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Credit Agricole

Historia Credit Agricole Banku Polskiego rozpoczęła się w 1991 roku, mimo że pod tą nazwą funkcjonuje dopiero od 2011 roku. Jest częścią Grupy Credit Agricole czyli jednej z największych na świecie grupy finansowej, działającej w 49 krajach. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Oprócz usług finansowych, proponuje także ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i na życie. Wartości, którymi od lat kieruje się Credit Agricole, to przede wszystkim zaangażowanie, bezpieczeństwo, szybkość i przejrzystość.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Credit Agricole?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wizyta w placówce...
Wizyta w placówce pozostawiła mieszane uczucia. Niestety, długi czas oczekiwania na obsługę, spowodowany zatłoczeniem i zbyt małą liczbą pracowników, znacznie obniżał poziom zadowolenia. Dodatkowo, przyszedłem z problemem związanym z moim kredytem gotówkowym, który posiadam w innym banku i chciałem sprawdzić oferty konsolidacyjne. Od strony doradcy poczułem zbyt duży nacisk na tu i teraz mimo, że oferta nie była dla mnie atrakcyjna. Sama placówka imponowała nowoczesnym i estetycznym wyglądem, co z pewnością poprawiało komfort oczekiwania. Dodatkowo zaproponowano mi coś do picia. Sam personel, uprzejmy i przyjazny klientowi. Te pozytywne aspekty łagodziły ogólne rozczarowanie ofertą i sprawiały, że doświadczenie nie było całkowicie negatywne. Podsumowując, placówka Credit Agricole w Starogardzie Gdańskim posiada potencjał do poprawy, szczególnie w obszarach obsługi. Z uwagi na uprzejmość pracowników i estetykę placówki daje 3.5 gwiazdki na zachętę.