Credit Agricole

( 3.48 )

Historia Credit Agricole Banku Polskiego rozpoczęła się w 1991 roku, mimo że pod tą nazwą funkcjonuje dopiero od 2011 roku. Jest częścią Grupy Credit Agricole czyli jednej z największych na świecie grupy finansowej, działającej w 49 krajach. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Oprócz usług finansowych, proponuje także ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i na życie. Wartości, którymi od lat kieruje się Credit Agricole, to przede wszystkim zaangażowanie, bezpieczeństwo, szybkość i przejrzystość.

Opinie (1184)

Dno Totalne!!!!

3 placówki na całą Bydgoszcz z "pożyczonymi" bankomatami gdzie nie doliczają prowizji...reszta ich niby bankomatów za głupią wypłatę 50zł prowizja 10zł ,za stan konta 5zł...tak parę razy i po pieniądzach To nie jest bank dla seniorów czy studentów ...żeby zaoszczędzić pieniądze musisz przejechać pół miasta żeby dostać się do tego bankomatu bez prowizji..Parodia jakaś ...

Słaby bank, bardzo mocno NIE polecam

1. Obsługa jest miła, jednakże nie pracuje zbyt szybko. 3 osoby czekały ponad pół godziny, bo tylko jedno stanowisko było czynne, reszta pracowników chodziła tylko po placówce. 2. Straszne problemy przy załatwieniu czegokolwiek. Tu system się zawiesił, tam nie ma odpowiedniego odczekanego czasu, nie ma możliwości obsługi gotówkowej, bo???, naliczane są niedomówione prowizje, które trzeba później wyjaśnić.

Obsługa 4/5 długi czas obsługi

Odwiedziłam placówkę w celu wzięcia pożyczki. Oprócz tego zostały zaproponowane mi inne komfortowe produkty. Doradca posiadał wystarczająca wiedzę na temat oferowanych produktów jednak zdarzyło się że wprowadził mnie w błąd (weryfikacja słów doradcy z dokumentacją). Doradca odnosi się do klienta z pełnym szacunkiem. Zostałam przywitana zaraz po wejściu do placówki. W placówce czysto, zachowane standardy jeśli chodzi o ochronę zdrowia. Tj maseczka, płyn do dezynfekcji zaraz po wejściu. Minus to czas obsługi. Spędziłam w banku 4 godziny. Bardzo dużo dokumentacji w której miałam wrażenie zagubił się doradca. Dużo promocji co jest plusem jednak wprowadza to również wiele zamętu. W placówce oprócz mnie tylko dwóch klientów, sam czas oczekiwania na obsługę krótki w zależności od tego jaka dyspozycję wydaje poprzedni klient. Jednak sam czas techniczny doradcy to jakieś 2 minuty. Duży minus to pytanie każdego klienta który wejdzie do placówki na głos przy wszystkich, o to, jaką dyspozycję chce wykonać.

Porażka

Pani z którą miałam po raz drugi doczynienia nie ma pojęcia o swojej pracy,aż się ma ochotę zrezygnować z usług tego banku. Nie sztuka utlenic wlosy na żółto,sztuką jest z szacunkiem odnosić się do klienta co trudno było tej Pani uczynić. Najlepsze jest to że wrócę do tej Pani w poniedziałek z reklamacja z jej winy bo wprowadziła w błąd,zero odpowiedzi na moje konkretne pytania. SZOK co one tam robią w tym rynku? NIE POLECAM. Jestem klientka tego banku od prawie 10ciu lat ale oddział najgorszy który odwiedziłam to właśnie ten W rynku! NIE POLECAM!

Super

Przez infolinię zgłosiłam chęć podjęcia kredytu. Do końca dnia miałam dwa telefony z ofertami.

Zmęczeni pracownicy.

Pracowników trzech ,klient jeden , wizyta umówiona telefonicznie przez biuro obsługi ,pani z pretensjami ,że musiała przerwać obiad. Podczas obsługi pozostali pracownicy stali obok pani ,która była wyraźnie przemęczona i zdziwiona ,że ma klienta w dobie pandemii.Brak wiedzy ogólnej ,ostatecznie jeden z pracowników - pan musiał podejść do komputera i pomagać znaleźć rozwiązanie mojego problemu.Totalny brak profesjonalizmu.

Obsługa w oddziale w warunkach pandemii.

Pierwsza obserwacja przed wejściem do oddziału banku - na drzwiach wejściowych naklejone kartki. Na jednej informacja, że do oddziału może wejść maksymalnie 1 (jedna) osoba, a na drugiej z instrukcją zachowania w warunkach pandemii - informacja, że może wejść do oddziału nie więcej niż 5 klientów. Po wejściu otrzymałem instrukcję (polecenie), że mam obowiązkowo odkazić dłonie, używając znajdującego się w banku dozownika. W celach zachowania bezpieczeństwa, obok dozownika wystawiony był do użycia ręcznik papierowy. Zalecane użycie papieru przy naciskaniu na dozownik substancji odkażającej miało zminimalizować ewentualne zakażenie poprzez dotykanie dozownika. Merytoryczna obsługa klienta przebiegła w sposób profesjonalny. Uważam, że celowym byłoby zastanowić się nad zasadą bezpieczeństwa epidemiologicznego w czasie siadania na krześle w punkcie obsługi. Miękka wykładzina krzesła, moim zdaniem, uniemożliwia skuteczne odkażenie siedziska. Kolejni klienci siadają na krześle i spędzają tam do około 10 minut (lub krócej). Teza, że osoba zakażona posiada wirusa tylko na dłoniach jest moim zdaniem błędna. Osoba będąca nosicielem w warunkach domowych może przenieść wirusa na dowolną część garderoby, w tym na spodnie lub spódnicę.

Bardzo dobra Obsługa klienta

Credit Agricole ma bardzo dobrą obsługę klienta, wszystko wytłumaczone idealnie, szybki kontakt.

Masakra!

Jakosc obslugi jest beznadziejna,czeka sie dlugo,za malo stanowisk.

Niekompetencja, dezorientacja i opieszałość

Dawno żadna obsługa klienta nie wywołała u mnie tak wielkiego wzburzenia. Bank, pomimo obowiązku określonego w regulaminie że ma termin do 14 dni na DOSTARCZENIE zaświadczenia o spłacie kredytu hipotecznego , pomimo upływu 20 dni od spłaty nie wysłał (!!!!!!) jeszcze nawet tych dokumentów. W dodatku codziennie dostaję informację że dokumenty są przekazane do wysyłki, złożyłam reklamację, ale zero odzewu, mam wrażenie że nikt nie chce i nie może pomóc. Szkoda słów. Wszyscy odsyłają do płatnej infolinii gdzie przemiła pani twierdzi że złożyła ZAPYTANIE i jak otrzymają odpowiedź to oddzwonią, czego nigdy nie robią. Szkoda nerwów i zdrowia. Są zdecydowanie lepsze i bardziej terminowe i empatyczne banki.

Miła obsługa godne polecenia

Bank Credit Agricole mogę polecić za miłą i fachową obsługę , jak i również za fachową znajomość prawa, a Iwonę mogę polecić jako wspaniałego doradcę .

Zdecydowanie polecam.

Zdecydowanie polecam bank najlepsza obsługa na wysokim poziomie. Myślę, że bank utrzyma wysokie standardy i to pozwoli mu zdobyć jeszcze większą liczę klientów w 2020 roku

Bank przyjazny klientom

Bardzo miła, sympatyvzna a przede wszystkim ludzka obsługa z indywidualnym podejściem do klienta. Brak machinalnych kontaktów, kwestie kredytów czy innych produktów finansowych bardzo dokładnie omawiane. Panie doskonale zorientowane w ofercie banku. Jedyny mały minus to bardzo często gigantyczne kolejki

Zawsze miła i profesjonalna obsługa klienta.

Wchodząc do oddziału banku tego, zawsze można spodziewać się czegoś miłego. Nie jestem tu nigdy jak obcy traktowany, ale jak dobry znajomy, jestem zapraszany. "W czym mogę pomóc ?" - na to pytanie, zawsze odczuwam zakłopotanie. W szczerej rozmowie, rozwiewają się moje wątpliwości, rekomenduję zatem ten oddział banku dla innych klientów - potencjalnych w tym miejscu gości. Nowy Rok 2020 nadchodzi, w świątecznej atmosferze, życzę Pracownikom banku szczerze - niech jakość obsługi buduje Wam kapitał wysoki, a wszystkim pozostałym - zawsze kierujcie do tego oddziału swoje kroki.

Bardzo dobra obsługa

Jestem bardzo zadowolony z obsługi w tym Banku. Pani zapraszająca mnie na spotkanie bardzo miła i uprzejma. Klienci obsługiwani o umówionych godzinach bez zbędnych kolejek i czekania. Pracownica banku szybko uzupełniła moje dane i przedstawiła mi zdolność finansową oraz przedstawiła obecne promocje bez męczącego namawiania mnie na cokolwiek. Polecam tę placówkę.

Odwiedzałeś ostatnio Credit Agricole?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.73 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.00 )

BNP Paribas

(3.80 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem