mBank

( 4.03 )

Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.

Opinie (3470)

Po zgubieniu karty z kodami do obsługi internetowych

Po zgubieniu karty z kodami do obsługi internetowych operacji bankowych skontaktowałam się telefonicznie z pracownikiem banku. Po weryfikacji zamieniłam korzystanie z kodów drukowanych na kody przesyłane telefonicznie. Całą sprawę załatwiłam w przysłowiowe 2 minuty

Potrzebowałem

Potrzebowałem, wydrukowanie potwierdzenia przelewu. Wchodząc do banku jak zawsze zostałem miło przywitany i stojąc w kolejce do kasy, pracownik podszedł i zapytał co chcę załatwić. Powiedziałem, że chodzi mi tylko o wydruk potwierdzenia przelewu, i zostałem obsłużony bez kolejki.

Zwykle jestem bardzo zadowolony z usług i obsługi w

Zwykle jestem bardzo zadowolony z usług i obsługi w Multibanku. Jednak podczas tej wizyty nie wszystko było idealnie jak zwykle. Do banku przybyłem na rowerze z zamiarem skorzystania z wpłatomatu. Postawiłem rower koło wejścia na parkingu - wówczas pracownik ochrony powiedział niemiłym tonem, bym przestawił rower w inne miejsce, ponieważ zajmuje on miejsce dla kilku samochodów. Chcę dodać, iż pozostała duża część parkingu była zupełnie pusta a rower nie utrudniał wjazdu czy wyjazdu innym pojazdom. Uważam, iż uwaga była mało słuszna i przekazania niemiłym w odbiorze dla klienta tonem. Sama placówka jednak jak zwykle była czysta, obsługa sprawna i sympatyczna.

Zdarzenie miało miejsce niespełna rok temu

Zdarzenie miało miejsce niespełna rok temu. Jestem posiadaczem karty kredytowej w Multi Banku. Otrzymałam telefon z ofertą założenie konta osobistego w tymże banku i umówiłam się na spotkanie z jego pracownicą w konkretnym terminie i w określonym miejscu. Danego dnia zjawiłam się punktualnie o 18. 00 przed umówioną restauracją. Dwie panie- pracownice banku, które od razu rozpoznałam, gdyż miałam już z nimi wcześniej kontakt, spóźniły się ok 10 min. Po czym stanęły obok mnie i nawet nie podejrzewając, że jestem ich klientką, zaczęły rzucać negatywne komentarze pod moim adresem, typu: a wiedziałam, że nie przyjdzie, po co się ta baba z nami umawiała skoro nie przyszła itd. Ja oczywiście wszystko słyszałam. Następnie stwierdziły, że jeszcze gdzieś zaglądną i wrócą za 5 min. I faktycznie wróciły... i wtedy przedstawiłam się. Spotkanie się odbyło, ale paniom było bardzo głupio i nie miały odwagi spojrzeć mi w oczy:/ oczywiście z oferty nie skorzystałam.

Usługi mBanku są na naprawdę wysokim poziomie

Usługi mBanku są na naprawdę wysokim poziomie. Jako, że jest to bank "wirtualny" i nie posiada oddziałów to sprawy jakich nie da się załatwić z poziomu internetu jest niewiele. Jeśli jakaś kwestia wymaga kontaktu z konsultantem jest to osoba zawsze świetnie przygotowana i służąca pomocą w każdej kwestii. Bardzo cenie sobie to, że o każdej przerwie w działaniu strony lub systemu transakcyjnego jestem informowana, bo niestety wiem o przypadkach kiedy ktoś stojąc w środku nocy na stacji benzynowej dowiaduje się, że jego bank będzie autoryzował transakcje dopiero rano.

Wpłacając pieniądze czynna była tylko jedna kasa

Wpłacając pieniądze czynna była tylko jedna kasa. Oczekiwanie na wpłatę 25 minut!!! Obok sporo pracowników zajętych jakby sobą, a nie oczekującymi klientami.

Zgłosiłam się do placówki Multibanku w celu wzięcia kredytu

Zgłosiłam się do placówki Multibanku w celu wzięcia kredytu na samochód. We wspomnianym banku posiadam konto oraz inne zobowiązania. Sadziłam , że jako stały i znany klient otrzymam taki kredyt w ciagu 3 godzin , gora 1 dzien i przy minimum formalności. Niestety Pani na początku powiedziała, że będę czekać ok. 3 tygodni, trochę mnie to przeraziło, bo bardzo zależało mi na czasie, auto miało być na wakacje, i muszę dostarczyć dużo dokumentów, a dokumenty zakupu auta mają być papierowe nie w formie elektronicznej. Jednakże po moich wywodach i prośbach , cala akcja zakończyła się w ciągu 5 dni , a Pani umożliwiła mi nawet przesłanie jej faxem polisy z innej placówki tego banku. Całość oceniam pozytywnie, jednakże czy nie można było tak od początku?

Po otrzymaniu karty debetowej z banku należy ją aktywować

Po otrzymaniu karty debetowej z banku należy ją aktywować. Można to zrobić przez internet lub telefonicznie. Po zalogowaniu się na stronie banku wystąpiły problemy z aktywacją karty. Zadzwoniłam pod wskazany numer, po połączeniu z konsultantem zostałam zidentyfikowana jako właściciel rachunku. Krok po kroku konsultant poprowadził mnie przez proces aktywacji, zwrócił mi uwagę na pewne szczegóły, które ułatwiają korzystanie z konta, podpowiedział jak zdefiniować pewne funkcje na rachunku i jak zwiększyć bezpieczeństwo używania kart. Na koniec naszej rozmowy usłyszałam "Miłego dnia" i "Do usłyszenia". Mam nadzieję, że jak jeszcze kiedyś będę musiała skorzystać z infolinii banku będę równie skutecznie poinformowana.

Kontakt z M

Kontakt z M-linią za pomocą internetowego komunikatora. Czas oczekiwania bardzo długi - denerwujące komunikaty o braku wolnych konsultantów. Pierwsze pytanie dotyczy zmiany numeru telefonu komórkowego - odpowiedź, sugerowana w pytaniu, że koniecznie trzeba zadzwonić na m-linię. Drugie pytanie, dotyczące odinstalowania aplikacji m-sim. Pierwsze pytanie: odpowiedź OK - czas oczekiwania zbyt długi. Drugie pytanie: brak odpowiedzi. W międzyczasie denerwująca informacja o tym, że konsultant tym kanałem obsługuje więcej osób i prosi o cierpliwość - moja odpowiedź OK. Konsultant rozłącza się bez próby udzielenia informacji.

Do placówki wybrałem w celu uzyskania szczegółowych

Do placówki wybrałem w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat rachunku oszczędnościowego oraz kart debetowo-płatniczych oraz kredytowych. W szczególności czy te usługi są darmowe, a jeżeli są to w jakim okresie. Dowiedziałem się, że rachunek bankowy jest darmowy oraz wydawana jest do niego bezpłatnie karta debetowo-płatniczya (na stałe), co do kart kredytowych był już pewien problem, Pan już nie mógł mi odpowiedzieć z taką pewnością. Oznajmił mi po sprawdzeniu w internecie, że karta jest darmowa jeżeli dokonamy nią transakcji bezgotówkowych na kwotę 300 zł w 3 pierwszych miesiącach oraz że jest opłata za użytkowanie w wysokości 30 zł rocznie. Następnie, że darmowa jest w pierwszym roku użytkowania po spełnieniu krytrium (300zł 3 pierwsze miesiące). Na koniec wizyty zapytałem się czy mogę przez rachunek internetowy założyć lokatę, otrzymałem odpowiedź, że jeżeli chcę to mogę otworzyć dodatkowy rachunek, w którym jest wysokie oprocentowanie, a pieniądzy mogę kożystać w każdej chwili nie tracąc żadnych odsetek, gdyż jest to ROR z wysokim oprocentowaniem.

Odwiedzałeś ostatnio mBank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.71 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.61 )

BNP Paribas

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem