Jakość Obsługi

mBank

( 3.79 )

mBank obecny jest na polskim rynku od 1986 roku. Jako pierwszy bank w Polsce mógł się pochwalić tym, że był w pełni internetowy. Dzisiaj mBank, który jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w biznesie, sam wyznacza kierunki rozwoju bankowości online oraz mobilnej. Obecnie około 6 milionów klientów korzysta z bankowości detalicznej mBank oraz 23 tysiące klientów korzysta z bankowości korporacyjnej.

Opinie (2872)

Rozwiazana finansowe

Zostalem zaproszony do placowki na spotkanie w sprawie rozwiazan finansowych. Pracownik banku przedstawil sie i poinformowal o nagrywaniu rozmowy. Niepelna gwiazdka z powodu niesprecyzowanego celu spotkania, gdyz ja nie bylem zainteresowany kredytami a w trakcie rozmowy nie zostalo to doprecyzowane, a pracownik do samego konca mnie nie poinformowal o konkretnym celu spotkania.

Zawsze służą pomocą

Znają odpowiedzi na wszystkie pytania i potrafią rozwiązać każdy zaistniały problem. Fajna forma kontaktu online jak i osobiście w placówce MBank. Pracownicy pozytywnie nastawieni do klienta uśmiechnięci i pomocni.

Taka obsługa - to mi się podoba!

Czat online w mBanku działa na 5 gwiazdek. Nie ma trudnych pytań dla osób obsługujących. Jeżeli coś jest poza ich kompltencjami - odsyłają do kontaktu z pracownikami placówki, a nie zmyślają. Jeżeli mam coś załatwić - to tylko przez czata. Jestem bardzo zadowolona z tej opcji kontaktu.

Wzorowa obsługa.

Ostatnio otworzyłem konto w mBanku, po czym chciałem dopytać o szczegóły. Doradca na infolinii bardzo dobrze obeznany w temacie, udzielił mi satysfakcjonujacej odpowiedzi na moje pytania.

Super i młodzieżowo

Pani była bardzo miła i pomocna

Klient_YxJR

16.04.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

Taki jest nasz cel, aby kontakt  z nami był dla naszych klientów jak najbardziej przyjazny :)

Bardzo natrętni

Infolinia bardzo natrętna, nie dają spokoju nawet po dokładnej informacji że nie życzę sobie ofert telefonicznych

Michał_2245

12.04.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

 Prosimy o kontakt z naszym ekspertem online – zweryfikujemy sytuację związaną z udzielonymi zgodami. Przepraszamy za utrudnienia.

Kompetentna obsługa

Zadzwoniłem z problemem, miła Pani pomogła mi go rozwiązać. Jakość infolinii mBanku bardzo się poorawila

Klient_XS50

12.04.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

 Miło nam, że doceniasz jakość naszej obsługi ;) Dziękujemy za Twoją opinię.

Profesjonalna i miła obsługa

Polecam z całego serca, obsługa w tym banku jest naprawdę na wysokim poziomie. Obsługująca mnie Pani rzetelnie przekazała mi wszystkie informacje, odpowiadała na wszystkie pytania. Dodatkowo otrzymałam wiele materiałów promocyjnych. Po wizycie w banku wszystko było dla mnie jasne i klarowne.

Wiktoria809

12.04.2019
Odpowiedź firmy mBank

Miło nam czytać, że nasze starania przyczyniły się do polecenia prosto z serca :) Dziękujemy za Twoją opinię.

Kiedyś było lepiej

Co prawda rzadko zaglądam do banku, ale gdy już zajdzie taka potrzeba, to chciałbym, by obsługa była miła, profesjonalna i łatwo dostępna. Od jakiegoś czasu, niestety, tak nie jest w placówce mBanku, którą odwiedzam. Prawie nigdy nie są tu czynne wszystkie stanowiska, a po miłym powitaniu przez młodą osobę, trzeba czekać w kolejce, by załatwić nawet drobną sprawę. Nie bardzo rozumiem, na czym polega użyteczność witającego mnie pracownika banku, który w niczym nie potrafi mi pomóc, jak tylko w ustawieniu mnie do kolejki. Wiem i doskonale rozumiem, że teraz większość spraw załatwia się za pomocą bankowości internetowej czy infolinii, o czym zostałem grzecznie poinformowany, ale skoro już wybieram się do placówki banku, to chciałbym być obsłużony sprawnie. Oglądanie pustych stanowisk, przy których nikt nie przyjmuje interesantów jest naprawdę irytujące. Kiedyś w mBanku było zdecydowanie lepiej, teraz jakość obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia.

Mój najlepszy jedyny bank od wielu lat !

Myśle ze tytuł już sam mówi wszystko . Jak najbardziej polecam ! Zadowolony klient :)

Dominik_248

10.04.2019
mBank Oddział
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy, nam też bardzo podoba się tytuł :) Staramy się, aby nasi klienci tak właśnie postrzegali nasz bank.

Czat na dobrym poziomie

3 krotnie korzystałam z tej funkcjonalności korzystając z mBanku. Rozwiązanie dość fajne, ale dość długi czas oczekiwania na obsługę. Za to bardzo kompetentni Pracownicy.

Joanna_2649

08.04.2019
mBank Kontakt online
Odpowiedź firmy mBank

 Dbamy o jakość obsługi, dlatego też takie opinie są dla nas niezwykle budujące :) Jednocześnie chcielibyśmy prosić o wyrozumiałość, nasi konsultanci pracują 24h na dobę i w przypadku wzmożonego ruchu na czacie czas oczekiwania na połączenie może ulec nieznacznemu wydłużeniu. Warto pamiętać, że można się z nami kontaktować nie tylko w kanale czat, ale też audio, wideo oraz telefonicznie :)

Obsługa na wysokim poziomie

Przy zakładaniu i obsłudze konta pomogła mi miła Pani, która wyjaśniła wszystko bardzo dokładnie. Taka obsługa zasługuje na wyróżnienie, często w takich miejscach można spotkać ludzi, którzy są nastawieni tylko i wyłącznie na sprzedaż, tutaj było inaczej. lokal schludny. dobrze, że jest Mbank w Radomiu.

Klient_XS50

02.04.2019
mBank Oddział
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy za wyróżnienie :) Zadowoleni klienci nakręcają nas do dalszego doskonalenia.

Obsługa online na wysokim poziomie

M bank pod względem obsługi online oceniam jako jeden z najlepszych banków. Zamiast czekać godzinami na połączenie się z konsultantem telefonicznie jest do wyboru połączenie video/audio lub dostępny 24 godziny na dobę czat z konsultantem który nawet w środku nocy potrafił mi wyjaśnić co mogło być przyczyną pewnych zmian na moim koncie. Jedynym minusem może być fakt że na pierwszą wiadomość od konsultanta czasami trzeba czekać do kilku minut, pomimo tego moim zdaniem m bank jest przykładem do naśladowania dla innych banków i pokazuje jak powinna wyglądać obsługa w nowoczesnym wydaniu.

Klient_07xA

21.03.2019
mBank Kontakt online
Odpowiedź firmy mBank

Innowacyjność zawsze idzie w parze z naszymi działaniami :) Dziękujemy za słowa uznania. Czat jest swobodną formą kontaktu, dzięki której nasi klienci w różnych sytuacjach w życiu codziennym mogą się z nami skontaktować. Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na podjęcie rozmowy przez konsultanta, jest to związane z wzmożonym ruchem klientów na czacie w danym momencie.

Super kontakt i fachowa obsługa

Potrzebowałem informacji o moim koncie w Mbank. połączyłem się przez czat online. Konsultantka szybko wyjaśniła mi nurtujące mnie pytania. trwało to zaledwie 2 minuty. bez oczekiwania w kolejce, bez straty czasu na połączenie przez telefon i przebijanie się prze automat na infolinii.

Klient_Z61R

20.03.2019
mBank Kontakt online
Odpowiedź firmy mBank

 Kanał czat jest dedykowany dla naszych klientów, którzy cenią sobie swobodę i łatwość w podjęciu kontaktu z nami. Staramy się być tam, gdzie potrzebują nas nasi klienci. Miło nam, że jest to doceniane i dziękujemy tym samym za Twoją opinię ;)

Szybki i bezproblemowy kontakt z konsultantem

Możliwość rozmowy z konsultantem mBanku przez czat okazała się dla mnie najlepszym rozwiązaniem, gdyż od razu mogłem zgłosić mój problem. Na odpowiedź czekałem dosłownie chwilę, a konsultantka zajęła się moją sprawą szybko i profesjonalnie. Zadawała konkretne pytania, które miały prowadzić do rozwiązania mojej sprawy. W moim imieniu złożyła reklamację, wykazała się cierpliwością i sprawnością w działaniu. Uzyskałem odpowiedź i pomoc, jakiej oczekiwałem. Polecam korzystanie z tej formy kontaktu z bankiem.

Klient_lMhr

20.03.2019
mBank Kontakt online
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy za wyrażoną opinię. Miło nam czytać, że ta forma kontaktu jest dla naszych klientów przyjazna i przede wszystkim użyteczna. Przyznamy, że taki właśnie był nasz cel :)

Obsługa klienta

Świetny bank, rzadkie awarię systemu a także wszystko można zrobić za pośrednictwem online. Posiadam konto od 2008 i jestem naprawdę zadowolony z współpracy

Zielu90

18.03.2019
mBank Kontakt online
Odpowiedź firmy mBank

 Dbamy o to, aby nasi klienci mogli w pełni korzystać z oferowanych przez nas usług :) Dziękujemy za słowa uznania – przyznamy, że takie opinie są dla nas niezwykle budujące i napędzają nas do dalszego działania w rezultacie ulepszania naszych usług ;)

Super fachowa obsługa , mili ludzie

Jestem klient mBnaku już kilka lat , takiej obsługi jak w tym banku mogą pozazdrościć inni . Fachowi widać ze znają się na tym co robią .

Dominik_248

04.03.2019
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy, że jesteś z nami :) Takie opinie są dla nas budujące i sprawiają, że chce nam się dalej ulepszać usługi, które dla Was oferujemy!

Odwiedzałeś ostatnio mBank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.56 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.16 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem