Jakość Obsługi

mBank

( 3.86 )

mBank obecny jest na polskim rynku od 1986 roku. Jako pierwszy bank w Polsce mógł się pochwalić tym, że był w pełni internetowy. Dzisiaj mBank, który jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w biznesie, sam wyznacza kierunki rozwoju bankowości online oraz mobilnej. Obecnie około 6 milionów klientów korzysta z bankowości detalicznej mBank oraz 23 tysiące klientów korzysta z bankowości korporacyjnej.

Opinie (2773)

Obsługa online na wysokim poziomie

M bank pod względem obsługi online oceniam jako jeden z najlepszych banków. Zamiast czekać godzinami na połączenie się z konsultantem telefonicznie jest do wyboru połączenie video/audio lub dostępny 24 godziny na dobę czat z konsultantem który nawet w środku nocy potrafił mi wyjaśnić co mogło być przyczyną pewnych zmian na moim koncie. Jedynym minusem może być fakt że na pierwszą wiadomość od konsultanta czasami trzeba czekać do kilku minut, pomimo tego moim zdaniem m bank jest przykładem do naśladowania dla innych banków i pokazuje jak powinna wyglądać obsługa w nowoczesnym wydaniu.

Super kontakt i fachowa obsługa

Potrzebowałem informacji o moim koncie w Mbank. połączyłem się przez czat online. Konsultantka szybko wyjaśniła mi nurtujące mnie pytania. trwało to zaledwie 2 minuty. bez oczekiwania w kolejce, bez straty czasu na połączenie przez telefon i przebijanie się prze automat na infolinii.

Szybki i bezproblemowy kontakt z konsultantem

Możliwość rozmowy z konsultantem mBanku przez czat okazała się dla mnie najlepszym rozwiązaniem, gdyż od razu mogłem zgłosić mój problem. Na odpowiedź czekałem dosłownie chwilę, a konsultantka zajęła się moją sprawą szybko i profesjonalnie. Zadawała konkretne pytania, które miały prowadzić do rozwiązania mojej sprawy. W moim imieniu złożyła reklamację, wykazała się cierpliwością i sprawnością w działaniu. Uzyskałem odpowiedź i pomoc, jakiej oczekiwałem. Polecam korzystanie z tej formy kontaktu z bankiem.

Obsługa klienta

Świetny bank, rzadkie awarię systemu a także wszystko można zrobić za pośrednictwem online. Posiadam konto od 2008 i jestem naprawdę zadowolony z współpracy

Super fachowa obsługa , mili ludzie

Jestem klient mBnaku już kilka lat , takiej obsługi jak w tym banku mogą pozazdrościć inni . Fachowi widać ze znają się na tym co robią .

Dominik_248

04.03.2019
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy, że jesteś z nami :) Takie opinie są dla nas budujące i sprawiają, że chce nam się dalej ulepszać usługi, które dla Was oferujemy!

Bardzo dobrze, przemiła obsługa!

Personel placówki był niezwykle miły, z dobrym nastawieniem do klienta. Otrzymałam wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania. Oceniam kompetencje personelu na bardzo dobre, pozbawione luk w znajomości poszczególnych obszarów oferty bankowej. Zostałam poinformowana o szczegółach oferty Darmowego konta dla młodych, które zachęca atrakcyjnymi warunkami dla studentów i młodzieży. Jedyne zastrzeżenie mam do czasu obsługi, gdyż mogła być ona sprawniejsza, z powodu uszkodzonych urządzeń technicznych (drukarka). Nie mam uwag co do wyglądu placówki - była czysta, zadbana, zachęcająca klienta do podejścia i skorzystania z ofert banku.

super

szybka i dokładna informacja bez problemu wyliczono mi kwote kredytu

Małgorzata_2636

26.02.2019
mBank Kontakt online
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy za Twoją opinię. Cieszymy się, że sprawnie udzieliliśmy niezbędnych informacji :)

Całkiem niezła jakość obsługi

Konsultantka skontaktowała się ze mną w celu potwierdzenia odebrania dokumentów dotyczących otworzenia rachunku. Plusy: +Bardzo sprawna weryfikacja danych. +Wsparcie w zakresie logowania się na portalu internetowym +Dobrze przeprowadzone badanie potrzeb w zakresie dodatkowych produktów bankowych( Konsultantka zapytała co skłoniło mnie do otwarcia konta, czy będę w najbliższej przyszłości planował korzystać z innych usług bankowych takich jak kredyty konsumenckie, czy planuje kupno mieszkania) +Konsultantka kompetentna- potrafiła odpowiedzieć na pytania dotyczące między innymi tabeli opłat za korzystanie z konta oraz udzielić informacji w jaki sposób mogę kontaktować się z działem obsługi banku +elastyczność konsultantów- bezproblemowe umówienie się na kontakt w odpowiedniej dla mnie porze Minusy -Przejście z formy grzecznościowej "Pan" na "Ty". Konsultantka zrobiła to nieco nieumiejętnie- zbyt szybko w trakcie rozmowy, było to nieco "sztuczne" z jej strony. Podejrzewam, że ta forma miała na celu zmniejszenie dystansu, jednak spowodowała, że czułem się niekomfortowo. -Jednostajny ton głosu, który powodował, że momentami wyłączałem się z rozmowy

Klient_5hQo

24.02.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy za plusy! :) Nasza radość jest tym większa, że przeważają one nad minusami. Oczywiście dziękujemy za wskazanie tych drobnych niedoskonałości. Cenna rada! Wiemy nad czym pracować, by było perfekcyjnie :)

Miła obsługa, ale średnia ich wiedza

Pan po drugiej stronie słuchawki bardzo miły, pomimo mojego lekkiego zdenerwowania starał się zachować miłą atmosferę, jednak jego wiedza była na średnim poziomie. W końcu przełączył mnie do innego osoby, która już trochę rozjaśniła moje pytania, ale jej odpowiedzi były sprzeczne z odpowiedziami, które podawał kolega.

Klient_xz4c

19.02.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

Cieszymy się, że poziom empatii naszych konsultantów znajduje słowa uznania w Twojej opinii, jednocześnie przepraszamy Cię za rozbieżności w przekazanych informacjach :( Zadbamy o to, aby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłych kontaktach z nami. Dziękujemy, że zgłosiłeś nam daną sytuację. Ufamy, że udało Ci się finalnie załatwić sprawę z jaką się z nami kontaktowałeś.

Rozwiazana finansowe

Zostalem zaproszony do placowki na spotkanie w sprawie rozwiazan finansowych. Pracownik banku przedstawil sie i poinformowal o nagrywaniu rozmowy. Niepelna gwiazdka z powodu niesprecyzowanego celu spotkania, gdyz ja nie bylem zainteresowany kredytami a w trakcie rozmowy nie zostalo to doprecyzowane, a pracownik do samego konca mnie nie poinformowal o konkretnym celu spotkania.

Bardzo miła obsługa.

Założenie konta było szybkie i w miłej atmosferze. Obsługa banku bardzo miła i pomocna.

Same problemy

Już na wejściu zmierzenie klienta, chyba jakaś selekcja. Czekałam w kolejce co się później okazało niewłaściwej (a osoba witając nawet nie spytała się w jakim celu przyszłam. Kolejna kolejka i oczekiwanie prawie pół godziny na wejście (zrezygnowałam). Klucz do toalety trudno jest wydać, bo chyba kolejna selekcja... Masakryczny punkt. Nie polecam go nikomu.

Wysoki poziom

Ze względu na dość wysoki koszt połączeń nie lubię dzwonić do banku . Długo się czeka na połączenie a minuty lecą .. Jestem klientką mbanku od 6 lat . Często mam do nich różne zapytania ale ostatnio łączę się tylko przez czat . Szybko można się połączyć ze swojego serwisu transakcyjnego a doradca odpowie na prawie wszystkie pytania ( w ramach możliwości ) . Czat jest wygodny i co najważniejsze bezpłatny . Polecam tą formę kontaktu .

Super kompetentna konsultantka

Bardzo profesjonalne a zarazem super uprzejme podejście do klienta. Wyjaśnienia perfekcyjne, zrozumiałe, czytelne. Poziom rozmowy w 100 % dopasowany do oczekiwań.

Odwiedzałeś ostatnio mBank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.56 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BGŻ BNP Paribas

(3.16 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem