Jakość Obsługi

Millennium Bank

( 3.48 )

Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.

Opinie (1591)

Okropny chaos

Jakiś czas temu odwiedziłem jedyny na chwilę obecną oddział w Zielonej Górze. To co zastałem było dla mnie nie do opisania. Było to pod koniec dnia. CHaos, kolejki, czynna tylko 1 kasa, (druga jakieś sprawy operacyjne), zajęty konsultant, drugi tylko kursował między zapleczem,a biurkiem. Do tego ten gburowaty dyrektor robiący odpytkę wszystkim klientom, niby zarządzający kolejką, ale wprowadzający kiepska atmosferę wśród klientów i chyba załogi. Siedziałem tam z 20 min i przeglądałem się, zaobserwowałem zmęczenie pracowników, łzy w oczach mojej ulubionej Pani z kasy, która wcześniej była w Focusie, kłotnie dyrektora z innym klientem. Ewidentnie coś tam nie gra. Przykro było na to wszystko patrzeć.

Merytorycznie bardzo fajnie, ale pozostał pewien niesmak

W mojej firmie zmienili bank na Millennium i żeby szybciej otrzymywać wypłatę też założyłem sobie u nich rachunek. W trakcie rozmowy dowiedziałem się praktycznie o wszystkich zasadach funkcjonowania rachunku, o warunkach bezpłatności i o praktycznych możliwościach jakie daje konto w tym banku. Najważniejsze było to, że pracownik, który zakładał mi rachunek rozmawiał ze mną jak zwykły człowiek, a nie jak automat, który w kółko powtarza te same zwroty i stwierdzenia. Miałem wrażenie, że ten pracownik kładł duży nacisk na to, żebym poznał funkcjonalności rachunku i aplikacji mobilnej banku, które rzeczywiście będą dla mnie przydatne. Niestety przy podpisywaniu umowy pojawiła się możliwość na uruchomienie limitu w koncie, który jest bezpłatny przez kilka dni. Nie byłem tym kompletnie zainteresowany, ale do doradcy to nie docierało. Kilka razy próbował mi wręcz wcisnąć ten limit i nic sobie nie robił z mojego zdania na temat tego produktu. Konto finalnie założyłem, limit nie został uruchomiony, ale w tym momencie pracownik totalnie stracił w moich oczach. Pomimo bardzo fajnej i rzetelnej rozmowy o koncie, stawianie mnie pod ścianą w kwestii kredytu, którego nie potrzebuję było delikatnie mówiąc nietaktowne.

Obsługa na 6+

Bank Millenium jest bankiem w którym mam konto od 6 lat. Obsługa jaka znajduje się z oddziale banku w Jastrzębiu Zdroju jest zawsze na wysokim poziomie pod kątem wiedzy, jak i obsługi klienta. W ostatnim czasie przyszło mi bywać w ww banku częściej, gdyż starałam się o kredyt hipoteczny. Pani konsultantka zwana również moim doradcą kredytowym po wejściu do placówki od razu zapytała w czym może służyć jak i zaproponowała mi kawę. Jestem klientem trudnym, gdyż w kwestiach moich finansów jestem bardzo nie ufna oraz zadaję wiele skomplikowanych pytań. Pani doradca na wszystkie pytania odpowiedziała mi od razu, widać że miała szeroki zakres wiedzy w temacie bankowości. Bardzo podobało mi się delikatne sugerowanie mi jaką opcję mam wybrać oraz co będzie dla mnie najlepsze. Robiła to bardzo delikatnie, nie nachalnie a jednocześnie zmusząc mnie abym podjęła decyzję tu i teraz. Jako iż sama jestem sprzedawcą podobał mi się taki sposób "manipulacji" klientem który podejrzewam iż w 99% działa na klientów. Po skończonej rozmowie Pani doradca wręczyła mi wizytówkę oraz podziękowała że wybrałam ich bank oraz że jestem stałym i wiernym klientem, a także gdybym czegoś potrzebowała to mogę w każdej chwili zadzwonić i jeszcze o coś dopytać. Obsługę oceniam na naprawdę wysokim poziomie oraz doceniam konsultantów, którzy nie są w swojej pracy "za karę". Naprawdę polecam ten oddział banku.

Kiepska obsługa

Pracownik banku, który nie zna dokładnej wysokości kwoty wolnej od zajęcia komorniczego i źle podaje klientowi wysokość kwoty jaką może wpłacić na rachunek w wyniku czego klient traci pieniądze. Słaba sytuacja.

REWELACJA !!!

Najlepszy bank z jakim się spotkałam. Obsługa jest absolutnie profesjonalna. Nie ma żadnego naciskania na klientów. W razie jakichkolwiek wątpliwości wszystko jest dokładnie tłumaczone. Dostępność pracowników i banku jest bardzo dobra, ponieważ bank jest czynny również w soboty.

Profesjonalny oddział

Oddział w którym od kilku lat obsługa i zaangażowanie pracowników jest na wysokim poziomie. Informacje udzielane na temat kredytów oraz produktów bankowych przedstawiane są rzeczowo i konkretnie.

najlepszy bank

kompleksowa obsługa i doradztwo w kwestii finansów, przyjemna atmosfera oraz miłe miejsce

Super Otwarcie konta w super tempie

Założenie konta w tym banku to po prostu prawdziwy sukces . Nie spotkałem się jeszcze aby było tak sprawnie i bezproblemowo. Wypełniając wniosek o otwarcie konta od razu mamy telefon z potwierdzeniem danych i zatwierdzeniem wniosku wszystko trwa dosłownie 5 min . Na drugi dzień kurier przywozi do domu kartę do bankomatu rewelacja!!!

dostepny

mimo ze placówek w ostatnim czasie jest coraz mniej to te które pozostały sa dostepne w szerszym zakresie /centrum handlowe/. W placówkach pozostałe juz chyba tylko najlepsi bo nie zdaza sie nieprofesjonalne podejscie. Placówki w standardzie czyli kazda taka sama.

Profesjonalizm

Przedstawiona oferta przez pracownika banku wykonana była w bardzo profesjonalny sposób. Została mi przedstawiona nie tylko oferta, która mnie zainteresowała ale również zaproponowano mi dodatkowe usługi. Obsługa na bardzo wysokim poziomie, miejsce pracy bardzo zadbane -czysto.

Przyjemne zakładanie konta w Millennium.

Kiedy wszedłem do lokalu od razu powitała mnie miła pani asystentka, która zaproponowała swoją pomoc. W kilku punktach wytłumaczonych prosto oraz przejrzyście została mi przedstawiona oferta banku. Pełen profesjonalizm ze strony tej Pani, kiedy musiałem aktywować konto przez internet zaproponowała mi różne sposoby wykonania tej czynności(przez telefon, komputer, w placówce - wydaje mi się bardzo przydatne dla starszych osób) doradziła najwygodniejszą czyli zrobienie tego na miejscu, odprowadziła do stanowiska w którym mogłem to zrobić. Pomieszczenie całe schludne, wysprzątane, wszyscy asystenci w banku ubrani w eleganckie ubrania. Czas w jaki założyłem konto szacował w granicach 30-40 minut. Profesjonalna i przyjemna wizyta.

Rewelacyjnie.

Obsługa na najwyższym poziomie. W 100% spełnia moje oczekiwania. Bank bardzo intuicyjny. Przyjazny dla klienta.

Odwiedzałeś ostatnio Millennium Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.48 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.17 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem