Jakość Obsługi

Millennium Bank

( 3.46 )

Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.

Opinie (1741)

Totalna porażka

Kontakt z infolinią ON LINE to totalna porażka. Niezrozumienie problemu, odpowiedź nie na temat. Każdy z konsultantów odsyłał mnie do innego departamentu - po kilkunastu wiadomościach nie dostałem informacji na temat lecz na zupełnie inną sprawę. Szkoda czasu na kontakt z tą jednostką. Nie polecam.

Nie polecam!

Na samym początku był długi czas oczekiwania. Pani pracująca w placówce była miła i uprzejma. Złożyłem dyspozycje zamknięcia rachunku bankowego z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Procedura miała trwać maksymalnie 30 dni. Po upłynięciu miesiąca odczekałem tydzień i pojawiłem się w banku w celu sprawdzenia. Znowu był długi czas oczekiwania. Okazało się ze rachunek nie został zamknięty i że nie ma takiej dyspozycji. Doszło do tego, że musiałem pokazać skan polecenia. Okazało się, że jednak istnieje taka dyspozycja w systemie, ale pracownik banku nie wiedział dlaczego rachunk nie został zamknięty. Po kilku dniach udałem się do banku ponownie by sprawdzić czy rachunek został zamknięty. Dowiedziałem się, że się udało go zanknąć. Podumując opinię, chcę podkreślić, że 1) Jest długi czas oczekiwania 2) Bank ma jednak porządnych pracowników 3) Trzeba sprawdzać wszystkie polecenia Ostrzegam przed zakaładania konta

Obsługa do poprawy

Wejście do oddziału czyste przestronne. Po wejściu jednak lekkie zagubienie pomimo wielu stanowisk obsługi brak osoby która pokierowałaby do odpowiedniego miejsca. Obecna wyłącznie kasjerka która zajęta była obsługą bieżącą klienta. Po chwili wszedł pracownik i zajał sie moja sprawą. W związku z faktem że była to sprawa posprzedażowa odczułem niechęć związaną z czasem jaki musi mi doradca poświęcić. Kilkukrotnie probował mnie zniechęcić i odesłać na infolinię. Dopiero mój upór w chęci rozwiązania sprawy od ręki spowodował ze doradca zajął się moją sprawą. Złożenie 4 dyspozycji związanych z otrzymaniem zaświadczeń skutkowało czterokrotną wizytą w kasie gdzie miałem uiścić opłatę za ww. dokument. Niestety tutaj brak wiedzy kasjerki co do konta na które prowizja ma być wpłacona skutkował łącznym czasem obsługi na poziomie ponad 50 minut. Długi czas wyjaśniany był działaniem systemu choć z rozmów miedzy pracownikami ewidentnie wynikało że jest to brak wiedzy a nie zawodzący system. Finalnie po 1 godz. i 15 minutach sprawa została załatwiona. Pożegnanie przez doradcę oschłe - dające do zrozumienia że dobrze że już wychodze.

Bardzo dobra obsługa

Rozmowa krótka na temat, osoba na infolinii bardzo miła i konkretna, rozwiązanie problemu nastąpiło bardzo szybko.

Zajęcie komornicze na rachunku

Weryfikacja, zapoznanie się ze sprawą (zajęcie komornicze na rachunku firmowym) i odpowiedź uzyskana w błyskawicznym tempie *24h . Obsługa na wysokim poziomie, dobry i łatwy kontakt z bankiem. Konsultant poważnie i profesjonalnie podszedł do sprawy . Szybka odpowiedź na e-mail bądź telefon sprawia, że klient czuje się ważny. Polecam ten Bank nie tylko pod kątem rozwiazania reklamacji .

Wysoka jakość obsługi

Jestem bardzo zadowolona z obsługi w tym banku. Bardzo miły i fachowy personel. Otrzymałam odpowiedź i poradnictwo odnośnie moich finansów. Polecam ten bank !

Świetna obsługa

Obsługa w tym banku jest lepsza od obsługi w innym banku, w którym byłam w ostatnim czasie. Obsługę oceniam wysoko i polecę ten bank moim znajomym.

Aplikacja bankowa - wygodna i intuicyjna

Aplikacja banku Millenium jest systematycznie aktualizowana, wygląd zmienia się i odświeża co jakiś czas. Jednak nie sprawia to trudności w użytkowaniu. Wręcz przeciwnie - aplikacja jest intuicyjna, wygodna i działa sprawnie. Nie zdarzyło się, aby była niedostępna, nie zawiesza się. Wygląd i układ sekcji jest prosty i czytelny. W tej aplikacji jest wszystko, czego potrzeba. Zdecydowanie ułatwia nie tylko korzystanie z pieniędzy, ale umożliwia szybkie i sprawne przelewy, płatności zbliżeniowe (NFC), podgląd wydatków i przelewów przychodzących jest oczywisty i widoczny od razu w pierwszej chwili. Zdecydowanie wygodna i godna polecenia aplikacja ;) Mnie przekonała do tego banku i nie zmieniłbym jej na inną.

Obsluga klienta

to jest chyba najgorszy bank w Polsce załatwiający wnioski o wypłatę i wydanie zaświadczenia o stanie konta w sprawach spadkowych, kiedy inne banki takie jak Pekao, Santander, GetIn, wypłaciły mi pieniądze w 2 dni, i wydaly zaświadczenie w ciągu 1-2 tygodni, Bank Millennium chce 90 dni na zrealizowanie takich wniosków, to jest poniżej jakichkolwiek standardów bankowości i czasu realizacji wniosku klienta

Upowaznienie

Dostałem info od banku o weryfikacji danych osoby upoważnionej. Pan nie chciał spisać danych z dowodu osoby upoważnionej nie dał mi dojść do słowa wytłumaczyć dlaczego ta osoba nie może przyjść osobiście do banku który nie posiada miejsc parkingowych dla swoic h klientów na moje uwagi by pozwolił mi skończyć swoją wypowiedz zdanie zaczął mnie pouczac że jestem niekulturalny i ta sprawa to mój problem i mogę się na niego poskarzyc jestem klientem tego banku jeszcze jak istniał bank gdański ale takiego ekstraordynarnego zachowania nie widziałem nadmienię iż nikt z obecnego w pobliżu kierownictwa placówki nie zareagował na ta sytuację mimo iż posiadam tam konto od 24 lat pożegnań się z nim szkoda zdrowia i nerwów za moje pieniądze nie dziwi mnie teraz sytuacja finansowa banku

Mogło być lepiej

Obsługa bezpośrednia w placówce banku, sprawa niby banalna - zmiana danych osobowych. Pani bardzo miła, ale za bardzo bezpośrednia w kontakcie, zbyt dużo pytań prywatnych, insynuacji, dopowiedzeń. Pani również pod kątem merytorycznym nie była do końca przygotowana, musiała konsultować się z koleżanką. I w końcu sam proces zmiany danych - zbyt czasochłonny, za dużo formalności i według mnie zbędnych dokumentów do podpisywania.

Problem z pozyskaniem informacji

Podczas ostatniego wyjazdu chciałam wypłacić pieniądze z bankomatu. Okazało się, że w pobliżu nie znajduje się żaden oddział ani bankomat Millenium. Kilkukrotnie próbowałam dodzwonić się na infolinię, jednakże za każdym razem automat odsyłał mnie do aplikacji mobilnej lub na stronę internetową. Mój problem niestety nie został rozwiązany. Jestem zawiedziona, ponieważ nawet nie udało mi się nawiązać połączenia z konsultantem.

Pozytyw

Mając kilka złotych wolnych postanowiłem założyć lokatę w banku. Będąc przejazdem w Iławie skorzystałem z informacji banku MILLENNIUM w tym mieście. Pani, która mnie obsługiwała wykazała się moim zdaniem dużym zasobem wiadomości na temat produktów oszczędnościowych tego banku i wybrała odpowiedni dla mnie produkt, na który się zdecydowałem i chętnie z niego skorzystałem.

Trudno otrzymać stosowaną pomoc

W ostatnim czasie kilkukrotnie kontaktowałam się z infolinią Banku Millennium. Za każdym razem, mimo różnych pór dnia, czekałam ponad 20 minut na połączenie z konsultantem. Pracownicy infolinii z którymi rozmawiałam nie mieli dostępu do informacji dotyczących tematu moich poprzednich rozmów. Taka sytuacja wymusza na kliencie banku konieczność przybliżenia za każdym razem, na nowo sprawy z jaką się kontaktuje, co wydłuża czas obsługi. Konsultanci posługują się terminologią branżową, niezrozumiałą dla klienta. Odpowiedzi na pytania zadawane podczas rozmowy telefonicznej są udzielane szablonowo i dość lakoniczne, bez indywidualnego podejścia do klienta. Ponadto, pracownicy infolinii nie wykazują inicjatywy pomocy, a rekomendują osobistą wizytę w oddziale banku. Trudno pozytywnie załatwić sprawę podczas jednorazowego kontaktu.

Rzetelna pomoc.

Podczas wizyty w tej placówce zostałam obsłużona szybko, rzetelnie a przede wszystkim dyskretnie. Doradca udzielił mi kompletnych informacji dotyczących zmian w sposobie zarządzania kontem w sposób zrozumiały. Na szczególne docenienie zasługujewydzielenie przeszklonych pomieszczeń w Placówce, umożliwiający załatwienie sprawy w sposób dyskretny i stwarzający uczucie, że jest się wyczekiwanym Klientem.

Szybka lecz nie w 100% kompetentna obsługa

W oddziale banku Millennium w Legionowie spotkałam się z szybką i miłą obsługą, aczkolwiek nie do końca kompetentną. Czas oczekiwania na rozmowę z obsługą wynosił 3-5 minut. W kasach bankowych znajdowali się pracownicy, jednak żadna z kas nie była otwarta i wszelkie transakcje z wpłata lub wypłatą gotówki były obsługiwane przez doradców, co wydłużalo czas oczekiwania. Bank powinien przywiązywać uwagę do oznaczania na plakietce imiennej pracowników, że osoba jest nowa/ucząca się, ponieważ klient może łatwo uznać taką osobę za niekompetentna. W przypadku chęci założenia karty kredytowej, mimo prośby, nie zostały mi przedstawione wszystkie warunki posiadania karty oraz Pani ktora mnie obsługiwała nie wyrażała chęci pomocy i chciała jak najszybciej zakończyć transakcje.

Pełna kompetencja

Obsługa miła, pomocna, kompetentna. Czas obsługi bez zastrzeżeń. Lokal czysty, uporządkowany.

Obsługa na niskim poziomie.

Personel lekceważąco podchodził do mnie. Sama musiałam zadawać pytania cały czas. Nie zostało mi wytłumaczona jak zabrać udział w promocji. Osoba się dziwila że przychodzę do banku z chęcią założenia konta, a nic nie wiem o promocji. Zamiast wytłumaczyć jakie kroki mam wykonać, zakładała że już to powinnam wiedzieć. Bardzo niesympatyczna osoba.

Konsulat nie jest przygotowany

Konsulat nie jest przygotowany do udzielania satysfakcjonujących odpowiedzi. Odpowiedzi są niezgodne.

Super obsługa.

Pracownicy banku są gotowi do pomocy. Zawsze wyjaśnią warunki podpisywanych umów. Podpowiadają najlepsze rozwiązanie.

Odwiedzałeś ostatnio Millennium Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.50 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.00 )

BNP Paribas

(3.14 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem