Noble Bank

( 5.00 )

Opinie (18)

Gdyby nie to

Gdyby nie to, że założyłem portfel na Money.pl i stamtąd czerpię informacje, to wogóle nie wiedziałbym co się dzieje z moimi pieniędzmi zainwestowanymi przez Noble Bank. Powinni sami dać takie narzędzie swoim klientom, raz na jakiś czas dodawać personalizowane komentarze, zalecenia itp. W końcu reklamowali się jako Bank z indywidulanymi doradcami, a nie kiosk z produktami finansowymi na zasadzie sprzedać i zapomnieć. Wstyd panowie i panie z "Niby" Noble Bank.

Wysoka kultura osobista, rzetelna obsługa.

Bank trzyma się na dobrym poziomie i szybko sobie radzi jeśli pojawiają się jakieś kłopoty. Pracowników cechuje wysoka kultura osobista oraz wiedza na temat oferty Banku.

Mimo wszystko ciężko tam trafić

Mimo wszystko ciężko tam trafić, zawsze wolny konsultant do obsługi, konultanci rozpoznają potrzeby, podejście do klienta raczej neutralne, oferta dopasowana w miarę potrzeb, podsumowując polecam.

Kontakt w sprawie zainwestowania pieniędzy i zapoznania się

Kontakt w sprawie zainwestowania pieniędzy i zapoznania się z produktami banku w tym kierunku. Konsultantka mówiła bardzo szybko. Nie zadała żadnych dodatkowych pytań w celu zbadania potrzeb. W moim odczuciu Konsultantka szybko chciała zakończyć rozmowę. Mimo to na koniec rozmowy dopytała czy mam jeszcze jakieś pytania, aczkolwiek pytanie zostało zadane mechanicznie.Konsultantka moim zdaniem nie udzieliła odpowiedzi na wszystkie pytania. Informację na temat braku kosztów w przypadku likwidacji lokaty przed terminem poprzedziła chwila ciszy. Można było odnieść wrażenie, że Konsultantka nie jest pewna tej informacji. Nie skorzystałabym z oferty Noble Bank po takiej rozmowie.

Mój narzeczony ma tu konto i jest bardzo z niego

Mój narzeczony ma tu konto i jest bardzo z niego zadowolony!Bank oferuje współpracę w zakresie: inwestycji i zarządzania majątkiem, w zakresie nieruchomości, w zakresie inwestowania w sztukę tzw. art. banking, w zakresie prawno spadkowej, oraz w zakresie optymalizacji podatkowej. W chwili obecnej rozwiązania jakie stosuje bank należą do najlepszych jakie są dostępne na rynku. Ich cechą charakterystyczną jest innowacyjność i staranne przygotowanie.

Co jakiś czas otrzymują pocztą mailową oferty bankowe od

Co jakiś czas otrzymują pocztą mailową oferty bankowe od Noble Bank. Postanowiłem zajrzeć na stronę internetową tego banku. I od razu na początek bardzo przyjemne zaskoczenie. Na witrynie pojawiają się w pierwszej odsłonie bardzo ciekawe fotografie czarno-białe, które są swoistym, niespotykanym na innych stronach bankowych, menu nawigacyjnym. Bardzo ciekawy i innowacyjny pomysł. Potem przeglądaniu oferty towarzy delikatna muzyka i bardzo miły głos lektora. Strona jest w wysokim stopniu profesjonalna, co na pewno świadczy o prestiżu tego banku, który ma coraz więcej odzialów w Polsce, zwłaszcza że od 1 czerwca bank łączy swe siły z Getin Bankiem. Nawigacja na stronie bardzo prosta, a oferta banku wydaje się być bardzo interesująca. Pierwsze wrażenie, jeśli chodzi o portal banku bardzo pozytywne, na pewno kiedyś zajrzę do jednego z oddziałów, by się przekonać o ofercie na własne oczy.

Miłe

Miłe, kompetentne i nad wyraz dobrze przygotowane recepcjonistki - dawno w żadnym banku nie spotkałem się z tak dobrą obsługą. Jedna z nich zaproponowała kawę oraz wskazała miejsce, abym usiadł, gdyż pracownik banku, z którym się umówiłem, spóźniał się. Oczywiście spotkanie zostało natychmiast zweryfikowane w harmonogramie i potwierdzone. Specjalne gazety banku umiliły czas oczekiwania. Rzuciła się w oczy mała ilość miejsc siedzących - 1 fotel w sali recepcyjnej i sofa w sali obok - widać nie przewidziano więcej oczekujących, niż 3 osoby. Wystrój w mocno ciemnych barwach i takiż ubiór recepcjonistek dodawał powagi miejscu - czułem, że jestem w luksusowym banku. Spotkanie odbyło się w biurze na 3 piętrze, bo mój kontrahent nie zarezerwował sali spotkań i była ona zajęta, co wzbudziło we mnie negatywne odczucia - nie byłem ważnym klientem. Pracownik banku był przygotowany do spotkania, nienagannie biznesowo ubrany oraz dobrze wyposażony w elektronikę, więc nie traciliśmy cennego czasu i wszystko poszło gładko. W sumie spotkanie oceniam na +4.

Celem wizyty w banku była wpłata gotówki

Celem wizyty w banku była wpłata gotówki. Czynnych stanowisk 5 w tym jedno obsługujące również inny bank,a jedno tylko kredyty. Do pozostałej obsługi pozostało 3 stanowiska.BRAK KASY! Oczekujących osób na obsługę było około 10 osób.Na wpłatę czekałam ponad godzinę! Przy stanowiskach brak dysykrecji.

Przyszłam dziś do oddziału Getin Banku

Przyszłam dziś do oddziału Getin Banku, ponieważ skończyła mi się lokata i chciałam ją jakoś korzystnie dalej przedłużyć. gdy weszłam, zobaczyłam 5 stanowisk obsługi, przy których siedzieli pracownicy, ale na trzech biurkach stały kartki z informacjami "Przepraszamy, stanowisko nieczynne". Dwa pozostałe stanowiska były czynne. Oprócz mnie nie było innych klientów w banku i jeden z pracowników zaprosił mnie do swojego stanowiska. Pracownik byl konkretny i rzeczowy i przedstawił mi najkorzystniejszą ofertę lokat na obecną chwilę oraz zapytał o moją decyzję. Zdecydowałam się na jedna z opcji i pracownik sprawnie wykonał procedurę założenia lokaty i wydrukował dla mnie potwierdzenie. Cała wizyta w oddziale trwała kilka minut i upłynęła w miłej atmosferze. Doradca nie przedstawiał miinnych dodatkowych ofert banku, np. kredytów, pożyczek itp., co często zdarza się podczas wizyt w bankach. W oddziale było czysto i jasno, panowała optymalna temperatura. Znajdowały się tu miejsca siedzące dla klientów czekających w kolejce na obsługę.

Próbowałem załatwić sprawy związane z kartą płatniczą

Próbowałem załatwić sprawy związane z kartą płatniczą, trwało to półotrej godziny. Z czterech stanowisk czynne były tylko dwa, obsługa jednego klienta trwała bardzo długo, przekładanie lokat to zadanie ponad siły obsługi, nigdy więcej nie odwiedzę tej placówki i wszystkim odradzam. Kartę kredytową w tym banku zlikwidowałem

Młoda kobieta

Młoda kobieta, kompetentna,szybko dezaktywowała starą kartę i aktywowała nową.Wypłaciła gotówkę. Przedstawiła ofertę programu o sukcesywnym oszczędzaniu. W banku było za goraco i mimo, że wszystkie okienka były czynne to kolejka była bardzo długa.Niedokładnie były oznaczone miejsca do obsługi gotówkowej i bezgotówkowej.

Obsługa z wiedzą i doświadczeniem w bankowości

Obsługa z wiedzą i doświadczeniem w bankowości, potrafi odpowiedzieć na pytanie klientów, w placówce czysto ładnie, pracownicy ubrani odpowiedni Brak organizacji "kolejki" osób oczekujących, placówka jest podzielona na dwie sale operacyjne, często po jednej nie ma klientów a po drugiej jest duża kolejka i brak reakcji ze strony pracowników na jej rozładowanie

Bardzo długi czas oczekiwania na doradce

Bardzo długi czas oczekiwania na doradce, pomimo umówionego wcześniej spotkania. Miejsce oczekiwania urządzone bardzo gustownie. Doradca nie był zorientowany w ofercie kredytwoej innych banków, choć są one w ofercie Noble Banku. Proponował bardzo drogie rozwiązania zarówno kredytowe jak i inwestycyjne.

Wkrótce mija moja pierwsza rocznica korzystania z usług

Wkrótce mija moja pierwsza rocznica korzystania z usług Noble Bank. To okazja do małego podsumowania i nie wypada ono korzystnie. Po pierwsze nie czuję się wcale nobilitowany faktem bycia klientem Noble Bank a raczej rozczarowany sposobem traktowania mnie i moich pieniędzy. Nie czuję niczego wyjątkowego ani unikalnego w Noble Bank - poza obietnicami. Kiedy rok temu kierowany prestiżowym wizerunkiem Noble Bank oraz rekomendacją Open Finance zdecydowałem się na skorzystanie z fachowego doradztwa i specjalnej obsługi zarezerwowanej dla wymagających klientów (tak to przynajmniej sprzedają wizerunkowo) liczyłem na coś więcej niż w typowym banku. Tymczasem po obiecującym pierwszym spotkaniu z doradcą - w oddzielnym pokoju, z kawą, masą ciekawych informacji i obietnic dalej było już bardzo ale to bardzo szaro. Swoje sprzedali, doradca zainkasował pewnie niemałą prowizję i KONIEC. Reszta to tylko gra pozorów. Doradca obiecał pieczę nad zainwestowanymi przeze mnie pieniędzmi, porady, czuwanie, itp a skończyło się na tym, że przesyła co jakiś czas lakoniczne, poszatkowane informacje ogólne z rynków finansowych, których już nawet nie czytam bo nic mi nie dają. Raz przychodzi coś w PDF-ie, innym razem w treści maila jakieś nieskładnie posklejane skróty telekonferencji z analitykami. Nieregularnie, bez ładu, składu a przede wszystkim rekomendacji i podejścia do konkretnych potrzeb. Takie informacje, Panowie analitycy i doradcy to mogę sobie poczytać na bieżąco w internecie oraz w prasie fachowej, a od Was oczekuję serwisu a nie informacyjno-prasowego ale spełnienia obietnicy, zawartej na stronie http://www.noblebank.pl/poznaj_nas.html: "Noble Bank jest instytucją finansową, która na pierwszym miejscu stawia indywidualne potrzeby i oczekiwania Klienta". Przez rok nie miałem jakoś okazji odczuć tego i już pewnie raczej nie odczuję. Kilka razy zgłaszałem swojemu "doradcy" zastrzeżenia i oczekiwania, ale dałem sobie już z tym spokój. Nie polecam i swoje pieniądze będę w przyszłości lokował tam gdzie będę rzeczywiście fachowo obsłużony posprzedażowo.

Noble Bank stara się budować wizerunek banku elitarnego

Noble Bank stara się budować wizerunek banku elitarnego, otaczającego klientów personalizowaną obsługą dedykowanego doradcy. Nie każdy może być klientem Noble, ale w zamian bank obiecuje wiele, m.in. opiekę osobistego Doradcy. Tymczasem jako klient Noble wcale nie czuję troski Noble o mój majątek. Bank dba o sprzedaż usług finansowych - jest doradca, osobiste spotkanie przy kawie w miłych warunkach, ale na tym kończy się obsługa. Noble przypomina sobie o mnie tylko wtedy, kiedy próbuje mi sprzedać kolejne produkty finansowe. Nie czuję opieki związanej z produktami, które już kupiłem. Nie otrzymuję informacji, wskazówek od Doradcy odnoszących się do mojej konkretnej sytuacji finansowej, portfela. Teoretycznie mogę zadzwonić do Doradcy, ale chyba nie tego oczekują klienci Noble - z pewnością woleliby zajmować się czymś przyjemniejszym, mając poczucie że Noble czuwa... Zamiast tego raz na tydzień (a i to nie zawsze)dostaję e-maila pt. "Tygodniowy Przegląd Rynku Finansowego". Słabiutki - zawiera mało odkrywczą zbieraninę informacji jakich pełno na www lub w prasie. To żadna wartość dodana. Np. przegląd otrzymany dzisiaj (25.08.2008) zawiera tylko 4 i pół linijki na temat polskiego rynku akcji + tabelka TFI, bez jakiejkolwiek rekomendacji, rady (sprzedawać, trzymać). Tylko to mnie dotyczy na 5 stronach przeglądu, bo zajmująca całą stronę informacja o "kredytach na tornister" na pewno nie - klienci Noble to chyba zupełnie inna grupa docelowa?

Odwiedzałeś ostatnio Noble Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.90 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.82 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem