Hana Sushi

(3.89)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 14)

Nigdy w żadnej...
Nigdy w żadnej restauracji, nawet w MCDonaldzie nie czułem się jak produkt produkcji masowej. Stół obok stołu! Kelnerzy mieli problem przemieszczać się między stolikami, zero prywatności. Wybierając się na tam na randkę nie ma co liczyć na miłą, komfortową atmosferę. Goście obserwują się nawzajem niezachowując żadnej dyskrecji gdyż jest zwyczajnie niemożliwa. Nie jest to przyjemne gdy ktoś patrzy nam w talerz. Była sobota, okoliczność? Otwarcie roku akademickiego? Jedzenie owszem dobre, jednak porcje nie wielkie. Jadalem w katowicach lepsze sushi za lepszą cenę. Jedynym plusem jest przystawka. Gdyby nie ona czas oczekiwania na danie główne byłby nie do zaakceptowania, gdyż był bardzo długi - 45 minut. Gdyby nie fakt że mieliśmy z dziewczyną ogromną chęć na sushi i mieliśmy zarezerwowany stolik nie zdecydowalibyśmy się tam jeść.Nie polecam, ale daję jedną gwiazdkę za deser, bo był faktycznie pyszny.

NerdNieHipster

21.11.2015

Placówka

Katowice, Chorzowska-Silesia City Center

Nie zgadzam się (0)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny odwiedziłem ten lokal. Szybko, pełna kultura. Sushi podane w bardzo profesjonalny sposób. Obsługa bardzo miła.Otoczenie lokalu czyste. W środku również., zarówno na stolikach jak i podłodze. Lokal klimatyzowany.

zarejestrowany-uzytkownik

25.06.2013

Placówka

Katowice, Chorzowska-Silesia City Center

Nie zgadzam się (0)
W niedzielne popołudnie...
W niedzielne popołudnie wybrałem się wraz z Partnerką na sushi. Wchodząc do lokalu, od razu przywitał nas kelner proponujący wybranie sobie stolika (nie było zbyt wiele osób). Chwile po zdjęciu odzieży wierzchniej pojawił się w/w kelner wraz z kartą oraz zapalił świece przy naszym stoliku. Kelner był bardzo pomocny przy wyborze dań, gdyż jako nie znawcy tej kuchni nie potrafiliśmy wyczuć subiektywnych różnic pomiędzy typami sushi. Kelner wytłumaczył nam cierpliwie i ochoczo czym różnią się dane typy oraz spytał o nasze preferencje proponując optymalne rozwiązanie. Był przy tym miły i uprzejmy. Po dokonaniu zamówienia, nie odczekaliśmy długiej chwili, a pojawiła się zupa miso. Kolejne dania pojawiały się wraz z kończeniem przez nas wcześniejszych. Kelner dbał o to by klient był zadowolony. Jedzenie było smaczne. Poza aspektami smakowymi warto wskazać na klimatyczny wystrój lokalu. Jedyny minusik to cena.

Robert_407

24.01.2013

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Wystrój jest bardzo...
Wystrój jest bardzo przyjemny i klimatyczny, a obsługa profesjonalna i miła. Nie było problemów z wyjaśnieniem co do czego służy i jakie są rodzaje sushi. Restauracje polecamy wielbicielom sushi z dość dużym portfelem, gdyż naprawdę ceny stoją na dość wysokim poziomie. Higiena i czystość bez zastrzeżeń.

zarejestrowany-uzytkownik

16.06.2012

Placówka

Katowice, Chorzowska-Silesia City Center

Nie zgadzam się (0)
Lokal ładny, stosunek...
Lokal ładny, stosunek cen do jakości jedzenia słaby. Składniki do sushi za szyba nie wyglądały za dobrze, rolki wykonywane raczej ze średnią wprawa, o puszystości i luźnym rozłożeniu ryżu raczej mówić nie możemy, być może dla kogoś kto nie ma zielonego pojęcia, na temat tego jak ma wyglądać i smakować sushi może wydawać się, że jest ok, nie mniej jednak ludziom, którzy mieli jakikolwiek kontakt z kuchnią japońską od razu wyda się słabe. Obsługa grzeczna.

zarejestrowany-uzytkownik

12.06.2012

Placówka

Opole, Pl. Kopernika

Nie zgadzam się (0)
Stolik zamówiony na...
Stolik zamówiony na określoną godzinę. Brak reakcji na wchodzącego klienta - uniesienie głowy kucharzy i brak odpowiedzi na pozdrowienie. Nikt nie wskazuje stolika i nie podaje menu. Kelnerka nie potrafi określić przybliżonego czasu oczekiwania na danie oraz precyzyjnie przedstawić produktów wchodzących w skład dania. Jedzenie smaczne. Otoczenie zimne i mało przytulne. W moim odbiorze lokal zbyt wysoki co potęguje powyższe odczucia.

zarejestrowany-uzytkownik

18.10.2011

Placówka

Opole, Pl. Kopernika

Nie zgadzam się (1)
Świetna restauracja z...
Świetna restauracja z klimatem, ładnie ze smakiem, przyjemnie spędzony czas. Wygodne kanapy lanczowe oraz wywarzony wystrój stołów. Obsługujący przemiły i przesympatyczny pan kelner, chętnie doradził , był naprawdę kompetentny, aż miło być obsługiwanym przez kogoś takiego. Sushi świetne, świeże, maków więcej niż powinno być naprawdę smaczne sushi, ładnie podane i ozdobione, żadnych zastrzeżeń. Cena trochę wysoka, ale tym przynajmniej odstrasza "rodziców" z ganiającymi dzieciakami.

zalogowany_użytkownik

26.09.2011

Placówka

Katowice, Chorzowska-Silesia City Center

Nie zgadzam się (3)
Bardzo przyjemne, ładnie...
Bardzo przyjemne, ładnie urządzone wnętrze. Niepotrzebnie tylko powieszono na ścianie telewizor plazmowy, w którym puszczano nieadekwatną do wystroju i miejsca muzykę (jakiś młodzieżowy kanał muzyczny). Obsługa miła, raczej zorientowana w serwowanych daniach. Niestety bardzo długi czas oczekiwania, mimo niewielu gości w restauracji. Nie podano ściereczki do obmycia rąk, za to danie składało się z większej ilości kawałków niż sugerowała to karta menu. Jedzenie było bardzo smaczne. To jednak nie rekompensowało bardzo wysokich cen (32 zł za maki grillowanego łososia).

nadasina

29.07.2010

Placówka

Łódź, Manufaktura, ul. Karskiego

Nie zgadzam się (24)
Wybrałam się ostatnio...
Wybrałam się ostatnio do Hana Sushi w Galerii Renoma. Restauracja mieści się na najwyższym piętrze. Jak większość restauracji w galeriach handlowych Hana dysponuje dosyć dużym tzw."ogródkiem", czyli strefą w której mieszczą się stoły dla gości. Na tym piętrze mieści się kilka restauracji więc strefy "ogródków" są lekko oddzielone od siebie. Jak na restaurację podającą japońskie dania wystrojem nie przypomina takowej. Wygląda raczej jak typowa restauracja. Po zajęciu miejsca przy stoliku pojawił się kelner z menu.Ubrany był w czarny firmowy strój z czerwonym japońskim symbolem-bardzo klimatycznie. Kładąc je na stoliku otworzył na pierwszą stronę, na której mieściła się sentencja dotycząca sushi. Menu estetycznie wykonane, ładne zdjęcia potraw, czytelne, duży wybór. Zanim z partnerem zdecydowaliśmy się coś zamówić otrzymaliśmy od kelnera odpowiedzi na nasze pytania dotyczące potraw, zestawów itp. Najpierw przyniesione zostały nam naczynia, napoje, przystawki oraz małe ręczniczki i żele antybarteryjne do przemycia dłoni przed rozpoczęciem posiłku-duży plus. Dania przygotowane bardzo szybko, piękne podane. Kelner podszedł kilka razy podczas posiłku pytając czy wszystko w porządku, czy smakuje oraz czy mamy jakieś życzenia. Nie byliśmy pewni co do składników sushi więc zapytaliśmy kelnera: nie był pewien wszystkich, za co przeprosił i obiecał, że zaraz dowie się i odpowie na nasze pytanie. Był bardzo uprzejmy, stonowany, sympatyczny. Zachowywał się bardzo spokojnie, był opanowany, na myśl przychodziła japońska kultura. Cena nie wygórowana, jak na tego rodzaju miejsce. Dania przepyszne, co z pewnością zachęci nas do kolejnej wizyty. Gdy obserwowałam innych gości zauważyłam jak pięknie podawane były inne dania. Szkoda tylko, że samo miejsce nie było odpowiednio klimatyczne na takie w japońskim stylu. Polecam

Dim

12.09.2009

Placówka

Wrocław, Świdnicka 40

Nie zgadzam się (22)

Hana Sushi

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hana Sushi?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?