LIVIO

(3.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Sklep powstał po...
Sklep powstał po starym pawilonie osiedlowym, w którym zawsze brakowało asortymentu, spał kot na grzejniku lub było nieświeże mięso, czy zwiędnięte warzywa.Obecny sklep jest zupełnie inny. Bardzo dobrze zaopatrzony, głównie mi chodzi o świeże owoce i warzywa, oraz surowe mięso. Posiada szeroki asortyment wędlin i trochę serów. Zamawiane pieczywo jest w dobrej piekarni z Jawora i z chęcią robię zapas chleba, bo wcześniej jeździłam do innego miasta. Tym bardziej, że cena chleba jest taka sama jak w firmowej piekarni. Miłym elementem też jest sprzedaż domowego ciasta prosto z blachy.Początkowo robiły się kolejki, gdy klienci z domków przekonali się do nowego sklepu i obsługa naprawdę dość długo trwała. Obecnie są dwie kasy i problem zniknął.Minusem jest dość wysoka cena napoi i soków dla dzieci.

Joanna_3095

23.09.2015

Placówka

Legnica, Brzozowa 7

Nie zgadzam się (0)
Sklep wyposażony bardzo...
Sklep wyposażony bardzo dobrze. Zakupy robię w nim bardzo często z uwagi na duży wybór towaru jak również parking koło sklepu ( mieszkańcy Otwocka wiedzą, że jest to dodatkowy atut ).Kobiety pracujące zawsze miłe, uśmiechnięte, zawsze służą pomocą i radą. Naprawdę najwyższy poziom.Jednakże bardzo, bardzo duży minus za Panią - jak podejrzewam, właścicielkę. Osoba ta nie ma problemu stojąc pomiędzy regałami jak również klientami, podniesionym głosem nazywać pracownice "świętymi krowami, które zamiast pracować, p...."( nie można używać tutaj wulgaryzmów a cytując musiałabym kilka napisać).Franczyzodawca powinien głęboko zastanowić się. Przecież ona utożsamiana jest z marką! Przyznam szczerze, że z takim brakiem kultury (bardzo łagodnie nazywając) nie spotkałam się jeszcze. Do osób tam pracujących: kobiety, dlaczego pozwalacie sobie na takie traktowanie???!!!!

zarejestrowany-uzytkownik

02.07.2014

Placówka

Otwock Wielki, Wawerska 10

Nie zgadzam się (1)
Trwa remanent podczas...
Trwa remanent podczas pracy sklepu, klient nie może przejść swobodnie, braki na półkach, tłum klientów - mało personelu, personel głośno dyskutuje o własnych warunkach pracy i "plotkuje", brak możliwości płatności kartą - info dopiero przy kasie (klienci nabrali zakupów i musieli wszystko odkładać), brak kodów na produkty, 4 razy kupowałam w ciągu tygodnia te same paluszki i płyn do naczyń. Obsługa niekompetentna- nie potrafiąca doradzić.

Sabina_7

01.09.2008

Placówka

Ząbki, Powstańców

Nie zgadzam się (24)

LIVIO

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż LIVIO?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep powstał po...
Sklep powstał po starym pawilonie osiedlowym, w którym zawsze brakowało asortymentu, spał kot na grzejniku lub było nieświeże mięso, czy zwiędnięte warzywa.Obecny sklep jest zupełnie inny. Bardzo dobrze zaopatrzony, głównie mi chodzi o świeże owoce i warzywa, oraz surowe mięso. Posiada szeroki asortyment wędlin i trochę serów. Zamawiane pieczywo jest w dobrej piekarni z Jawora i z chęcią robię zapas chleba, bo wcześniej jeździłam do innego miasta. Tym bardziej, że cena chleba jest taka sama jak w firmowej piekarni. Miłym elementem też jest sprzedaż domowego ciasta prosto z blachy.Początkowo robiły się kolejki, gdy klienci z domków przekonali się do nowego sklepu i obsługa naprawdę dość długo trwała. Obecnie są dwie kasy i problem zniknął.Minusem jest dość wysoka cena napoi i soków dla dzieci.