Toyota Bank

(3.05)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 15)

Dziwnego sms-a otrzymałam...
Dziwnego sms-a otrzymałam od Toyota Bank – prośba o uregulowanie zaległości na koncie i nic nie byłoby dziwnego w tym gdyby nie fakt, że konta takowego nie mam, nigdy żadnych wpływów, żadnych operacji, niczego więc zadzwoniłam na infolinię, gdzie niejaki pan Mariusz nie umiał mi udzielić odpowiedzi ale podał numer pod którym miałam dowiedzieć się więcej. Dzwonię, odezwał się miły głos pana Adama, który poprosił abym zalogowała się do konta, potrzebny jest nr klienta. Dobre sobie mam się zalogować nie wiadomo jak i jakim numerem, tłumaczę, że nigdy się nawet nie rejestrowałam. Nie umiał mi odpowiedzieć i jedyne co poradził – wysłać pismo, podał adres. Co najmniej dziwne, że po nr pesel sprawdzić niczego nie mógł. Kuriozum jakieś – wysłany sms z poleceniem wpłaty na konto, gdzie w życiu się nie rejestrowałam i tym samym nigdy nie logowałam, żadnych transakcji nie przeprowadzałam. O co chodzi z tym bankiem ? Teraz będę pisma pisać a dziwny dług pewnie będzie rósł bo wyjaśnianie raczej nie nastąpi z dnia na dzień.

DORA_1

01.03.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Chciałam założyć konto...
Chciałam założyć konto hybrydowe (rachunek rozliczeniowo - oszczędnościowy) w Toyota Banku. W tym celu wypełniłam prosty formularz kontaktowy. Po 5 dniach zadzwoniła pani z banku i zweryfikowała moje dane (musiałam podać datę i miejsce urodzenia) oraz poinformowała mnie, że nasza rozmowa jest nagrywana. Pani powiedziała, że przyjedzie kurier z umową i żebym przygotowała dla niego kopię dowodu osobistego. Powiedziała, że kurier będzie najwcześniej za dwa dni. Ustaliłyśmy dogodną dla mnie datę i godzinę jego przyjazdu. Pani zapytała, czy może mi w czymś jeszcze pomóc i się pożegnałyśmy. Zadzwonił do mnie kurier, że ma przygotowaną umowę, czeka na mnie pod domem, lecz mnie nie ma. Powiedziałam ,że wyszłam na chwilę z domu. Pan zapytał gdzie mniej więcej jestem, to on podjedzie. Umówiliśmy się w wyznaczonym punkcie miasta. Podpisanie dokumentów przebiegło bardzo sprawnie. Pan doskonale wiedział gdzie trzeba złożyć podpisy, że musi zabrać ode mnie kopię dowodu osobistego. Po podpisaniu dokumentów pan włożył przy mnie umowę w kopertę zwrotną do banku, zamknął ją i się rozstaliśmy.

zarejestrowany-uzytkownik

28.10.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Salon samochodowy Toyoty...
Salon samochodowy Toyoty we Włocławku jest salonem godnym polecenia pod każdym względem. Oznaczenie salonu jest odpowiednie, łatwo tam trafić. Jedyną uwagą jest tylko to, że wjazd do salonu jest słabo widoczny, salon znajduje się przy stacji benzynowej i nie wiadomo czy do Toyoty wjeżdża się od stacji czy dalej od ulicy. Jest to jednam małe uniedogodnienie. Wiedza i kompetencja pracowników tego salonu jest godna pochwały i polecenia. osoba zainteresowana kupnem samochodu dowie się wszystkiego na temat każdego samochodu sprzedawanego przez salon. Kupiec nie znający się na samochodach po spotkaniu ze sprzedawcą Toyoty na pewno wyjdzie z dużą wiedzą przekazaną w bardzo przystępny sposób. Cała wizyta łącznie z jazdą próbną odbywa się w bardzo przyjaznej atmosferze. Osoby tam pracujące swoim wyglądem, zachowaniem i wiedzą zachęcają do tego aby to u nich zakupić auto. Samochody są zadbane, czyste te w salonie i te do jazdy próbnej. Salon jest czysty i przyjemny.

Anna_3916

07.06.2012

Placówka

Włocławek, Okrężna 2g

Nie zgadzam się (0)
Posiadam rachunek w...
Posiadam rachunek w Toyota Bank. Z uwagi na próby włamania się na moje konto, bank zablokował mi kartę bankomatową i pomimo wielokrotnego kontaktu z mojej strony z bankiem, nie została wydana mi nowa karta, a w dalszym ciągu naliczana jest opłata za korzystanie z takowej. Ostatni kontakt z bankiem wykonałem 24 lutego br - w dalszym ciągu bank nawet nie raczył odpowiedzieć. W rozmowach telefonicznych uzyskuje jedynie zapewnienia o natychmiastowym załatwieniu sprawy - jednak bez skutku.

zarejestrowany-uzytkownik

02.04.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W TBP funkcjonuję...
W TBP funkcjonuję od końca listopada 2007 roku, kiedy rozpoczynał swoją działalnośc. Bank nie ma oddziałow w kraju, bowiem jest typowym bankiem internetowym, a jedynym centrum jest siedziba firmy w Warszawie. Nie ma potrzeby, by bywac w nim osobiscie, bo wszelkie kwestie załatwia się internetowo, e-mailem lub telefonicznie. Nawet uruchomienie kont, dostarzenie kart dokonuje się przez gońca. Bank sprzyja swoim klientom, proponując znakomite produkty, które otrzymują sukcesywnie wysokie uznanie na rynku bankowym. Jedynym mankamentem jest słabe wywiązywanie się z wyłat 1-3% zwrotów zaaktywne transakcje kartami TBP.

conti

04.11.2010

Placówka

Warszawa, Postępu 18 b

Nie zgadzam się (1)
Jedyny Bank w...
Jedyny Bank w Polsce dajacy karte wypukła do konta (nie karta kredytowa) bardzo potrzebna przy zagranicznych wyjazdach. Jednakże Bank nie poinformował klientów o zmianie banku pośredniczacego i gdy ktoś wysłał pieniądze na stary numer SWIFT to nie doszły one na konto. Bank zmienil to w zakładce dane banku w żaden sposób nie informując klienta o tej zmianie. W rozmowie telefonicznej konsultant zasugerował iż powinnam sama na własny koszt zadzwonic do poprzedniego banku posredniczacego (holandia) i poprosic o zwrot przeslanych pieniedzy. Dopiero reklamacja pisemna i zagrozenie sprawa sadowa pozwoliły na pozytywne zakończenie sprawy.

zarejestrowany-uzytkownik

18.12.2009

Placówka

Nie zgadzam się (17)
Zaraz po dodzwonieniu...
Zaraz po dodzwonieniu się na infolinię razi brak fachowej i rzetelnej wiedzy. Zwroty grzecznościowe i poziom kultury rozmowy na bardzo dobrym poziomie. Szukam odpowiedniego konta oszczędnościowego. Bank nie odpowiada na emaile! Mimo rezygnacji z wniosku o konto na drodze telefonicznej i emailowej, zupełny brak reakcji i w dniu dzisiejszym otrzymuje od kuriera informację o przesyłce z Toyota Bank dla mnie, co świadczy o bałganie i chaosie w organizacji w tym banku.

zarejestrowany-uzytkownik

22.10.2009

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Ja jestem u...
Ja jestem u nich od niedawna i juz widze pierwsze + tego banku. Wypłaty w bankomatach wszystkich są bezpłatne, ale, ale tylko pierwsze trzy wiec to jest + a zarazem - bo nastepne wypłaty kosztują bodajrze 4-5zł - a więc standardowo, więc trzeba tej gotówki wypłacić trochę więcej, jak ktoś nie lubi płacić kartą. Ja tam wszędzie płacę kartą. Jest jeszcze jeden ukryty kruczek. Mianowice jeżeli w danym roku będę miał zakupów na kartę powyżej 12 tys, to za kartę roku przyszłym nie płacę nic - a więc średnio trzeba by było robic zakupy za ok 35zl/dzien - ok. 1000zl/mies. co czesc ludzi może zrobic, a część ludzi nie może sobie na to pozwolić. Ale się opłaca. Poza tym dostęp on-line, ale to już standard - bez tego banki nawet już nie podchodzą do klienta. Reasumując Toyota Bank przypadł mi nawet do gustu i kieszeni - i wystawiam jej ocene +3.

Rishard

06.05.2009

Placówka

Nie zgadzam się (16)
W tym dniu...
W tym dniu skontakowałem się z konsultantem na infolini banku. Konsultantka która odebrała połączenie nie znała regulaminu, stwierdziła że nie da się przeprowadzić operacji o którą proszę, kliedy przytoczyłem jej konkretny zapis z regulaminu, stwierdziła że mam rację ale ... i tak się nie da no i mieliśmy impas w rozmowie, w końcu poprosiłem o ustalenie stanu faktycznego. Konsultanka za co trzeba ją pochwalić oddzwoniła do mnie po około 15 minutach z informacją, że operacja została wykonana. Podsumowując dużo dobej woli, chęć niesienia pomocy, niestety nad wiedzą i kompetencjami trzeba jeszcze popracować.

zarejestrowany-uzytkownik

11.04.2009

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Skorzystałem ostatnio z...
Skorzystałem ostatnio z usług słabo znanego banku "Toyota Bank". I jakos niestety sie trochę zawiodłem bo ten bank nie daje stosunkowo dużo dla swoich klientów - Standardowe konto bez oplaty miesiecznej za jego prowadzenie i za przelewy do wszystkich bankow, lecz niestety karta do bankomatu jest trochę nietuzinkowa (30zł/rok), pierwsze 4 lub 5 wypłat ze wszystkich bankomatów jest bezpłatne lecz za nastepne juz jest pobierana prowizja w wysokosci 4-5zł (dość dużo niestety).Bank tez posiada dosc Drogie uslugi poprzez telefon, lecz niestety niepolecam (czesto zajeta linia + droga usluga przez telefon).Co do kredytów (Na samochód), które bank oferuje są już do przesady drogie i szczerze niepolecam z nich korzystac. Nastepnym minusem jest brak placówek bankowych gdzie klient mógł by się doradzić lub wpłacić pieniądze na Swoje konto bankowe.Szata graficzna jest na średnio-wysokim, podobnie jest z prostotą poruszania sie po panelu - Średnia. Daje Toyota Bankowi ocene +1 za stosunkowo mało atrakcyjna oferte dla klientow inwidualnych i kredytobiorców, i brak placówek banku. (Bank czysto internetowy)

Rishard

28.12.2008

Placówka

Nie zgadzam się (16)
Dzwoniłem do banku...
Dzwoniłem do banku w celu odblokowania tokena. Pani po drugiej stronie przedstawiła się z imienia i nazwiska ( chociaż nie wiem, czy nazwisko jest potrzebne?). Rozmowa trwała ok. 4 minuty i była bardzo rzeczowa. Rozmowa trwała by krócej, gdyby od razu zgłosił się konsultant.

Jan_16

22.09.2008

Placówka

Nie zgadzam się (21)

Toyota Bank

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Toyota Bank?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Super!