księgarnia

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Udałam siędo salonu...
Udałam siędo salonu empikw celu zakupu ksiązki na prośbę mojej mamy. Podeszłam do punktu informacji aby zapytać o daną pozycję, niestety w punkcie nie było pracownika, odczekałm ok 3 min i udałam się do innego punktu. Tam młoda dziewczyna o imieniu Karolina z usmiechem mnie powitała i sprawnie odnalzła w komputerze daną pozycję i poinformowała,że znajduje się w dziale książek. Po dotarciu na dział książki zapytałam pracownika o tytuł i chłopak o imieniu Rafał pomógł mi ją odnaleźć i podał mi do ręki. W kasie nie było kolejki węc bardzo szybko dokonałam zakupu i zosałam mile pożegnana. W salonie panował pożądek niestety w kilku miejscach pozostawione były kartony z których nikt nic nie wypakowywał, oświetlenie sklepu i muzyka o odpowiedniej głośności sprzyjała zakupom. Pracownicy Empiku także zachęcają do kolejnych odwiedzin. Gdyby nie brak pracownika w punkcie informaycjnym i pozostawione bez opieki kartony oceniła bym wizytęna bdb.

Katarzyna_299

25.10.2008

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 166/122

Nie zgadzam się (19)

księgarnia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż księgarnia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.