Jakość Obsługi

AXA

( 3.86 )

AXA jest jedną z największych grup ubezpieczeniowych na świecie. W Polsce AXA jest obecna od 2006 roku. Jest uniwersalnym ubezpieczycielem z pełną ofertą ubezpieczeń majątkowych, medycznych i emerytalnych. Celem firmy jest sprawić, aby ludziom żyło się lepiej. Dopasowuje produkty i usługi do potrzeb każdego ze swoich 105 milionów klientów na całym świecie. Najważniejsze wartości dla firmy AXA to klient, prawość i odwaga. Ciągle rozszerza ofertę, doskonali jakość obsługi, sięga po innowacje i rozwija kanały tak, aby dostęp do ubezpieczeń i usług był dla klientów jak najwygodniejszy.

Opinie (1050)

Super !!!

Jakość obsługi podczas rozmowy telefonicznej na bardzo wysokim poziomie, firma godna polecenia, rozmowa z konsultantem rzeczowa, odpowiedzi na pytania wyczerpujące dzięki temu ubezpieczyłam samochód.

Wspaniała obsługa

Zadzwoniłem do HDI assistance w celu uzyskania pomocy assistance ponieważ maska się nie otwiera w aucie. Raz się otworzyła i nie miałem pewności czy dobrze maskę zamknąłem oraz czy się nie otworzy podczas jazdy bo wtedy może dojść do nieszczęścia. Konsultant szybko mnie zbył mówiąc abym sobie do serwisu pojechał nie wyjaśniając powodu swojej decyzji. Podejście do jakości obsługi klientów jest lekeważące. Następnie ponownie zadzwoniłem z pytaniem jak nazywa się firma która świadczy usługi assistance dla HDI. Odebrała Pani która z krzykiem w głosie bardzo nieuprzejmie powiedziała nazwę firmy. Wysłałem reklamację plus do wiadomości Rzecznika prasowego na zachowanie konsultantów a nie na fakt że nie zrealizowali usługi. Otrzymałem odpowiedź że nie należała mi się pomoc ponieważ auto nie było unieruchomione ale żadnych słów przepraszam za nieuprzejmą obsługę ze strony konsultantów. Odpisałem że zdawałem sobie sprawę iż auto nie jest unieruchomione i chciałem się dowiedzieć co w takiej sytuacji. Dodatkowo napisałem, że jeszcze dużo nauki przed wami lub zmieńcie trenerów skoro firma nie wyciąga wniosków z zachowania konsumentów i nie jest w stanie przeprosić klienta. Widocznie większość osób reprezentuje niski poziom.Dla porównania z tym samym problemem zadzwoniłem do firmy AXA assistance i tu zostałem bardzo miło zaskoczony. Nie dość że konsultantka była bardzo miła i uśmiechnięta bo to się czuło w jej głosie to oprócz holowania chciała mi zaproponować auto zastępcze, wręcz namawiała mnie do skorzystania. Widać, że firmie zależy na kliencie, jego bezpieczenstwie i jakości obsługi. W regulaminie też auto musi być unieruchomione żeby skorzystać z lawety lecz widać że firma AXA wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów i robi coś więcej niż w standardzie.

polecam tego ubezpieczyciela

Bardzo dobrze dobrana oferta, możliwość doboru oraz zmian poszczególnych jej elementów(OC, assistance, dodatkowe ubezpieczenia). Możliwość negocjacji ceny. Bardzo sprawna obsługa zarówno przy doborze oferty jak i przy późniejszej pomocy już po zakupie ubezpiecznia. życzę każdemu takiej obsługi.

Świetnie.

Pracownicy sympatyczni ze szczegółami przedstawiają ofertę. Na każde pytanie, które zadałam otrzymałam wyczerpującą odpowiedź. Zawsze dostępni pod telefonem. Od dłuższego czasu korzystam z ich usług i tak już pozostanie.

Świetnie.

Obsługa była sprawna, miła i pomocna.

Bardzo dobrze.

Pracownik miły, starał się wyjaśnić wszystkie omawiane wątki. Czas obsługi dobry.

Rewelacyjnie.

Konsultant AXA obsłużył mnie w profesjonalny sposób, wypytał o potrzeby i przygotował ofertę, która je zaspokajała. Po informacji o cenie zaproponowanej przez konkurencję skorygował swoją propozycję, dając niższą cenę.

Rewelacyjnie.

Miałam kolizje i rozwiązanie sprawy przebiegło szybko o sprawnie nikt nie robił problemów przyjęli zgłoszenie i następnego dnia były już oględziny. Polecam

Bardzo dobrze.

Obsługa tylko przez internet i telefon. Produkt w dobrej cenie, ciekawe czy przy odnowieniu również będzie dobra cena ??? Obsługa pomocna i rzeczowa.

Świetnie.

kontakt prawie prawidłowy brakowało uśmiechu . jakość dobra

Dobrze

Obsługa jest na bardzo wysokim poziomie. Pracownik był bardzo zaangażowany, starał się pomóc. Polecił odpowiedni produkt.

Rewelacyjnie.

Jestem bardzo zadowolona z usług AXA i ich oferty. Korzystam od kilku lat i szczerze mogę polecić każdemu ich usługi.

Odwiedzałeś ostatnio AXA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • ubezpieczenia

Podobne firmy w okolicy

Allianz

(3.78 )

Avus Polska

(0.50 )

Cardif

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem