AF

( 3.50 )

Opinie (11)

Pracownik bardzo miły

Pracownik bardzo miły, lecz słychać w głosie braki posiadanej wiedzy. Prawdopodobnie nowa osoba, zbyt długa reakcja na zadawane pytania. Odpowiedź jednak otrzymałem.

Autobus przyjechał na czas

Autobus przyjechał na czas.Kierowca był na tyle uprzejmy, że poczekał za biegnącą kobietę mimo tego, że mógł przez to opóźnić kurs. Takich kierowców nam trzeba.

Stacja paliw przy bazie MPK jest doskonałym miejscem na

Stacja paliw przy bazie MPK jest doskonałym miejscem na tanie tankowanie i miłą obsługę. Wjazd i otoczenie może nie zachęca ale naprawdę warto skorzystać z ich usług. Zagubiona kobieta, która nie lubi sama tankować auta oraz taka, która nie lubi stać w kolejce do kasy na dużych stacjach w tym miejscu będzie zadowolona. Nie sprzedają hot-dogów ani kawy. Zajmują się tylko obsługą aut.

Przewoźnik sukcesywnie unowocześnia flotę samochodową

Przewoźnik sukcesywnie unowocześnia flotę samochodową. Przy takich zabiegach, klient mógłby pomyśleć, że również obsługa jest nastawiona na dobre samopoczucie podróżujących. Nic bardziej mylnego! Opryskliwość, traktowanie klienta jak zło konieczne. Burczenie, brak odpowiedzi nawet na zwykłe "dzień dobry". Fatalna postawa antyludzka.

Zawsze jestem zadowolona z przewoźnika jakim jest POLSKI

Zawsze jestem zadowolona z przewoźnika jakim jest POLSKI BUS. Autokar zawsze jeździ sprawnie, nie zdarzyło mi się nigdy spóźnić podróżując POLSKIM BUSEM. Bardzo polecam!

Obsługa rewelacyjna

Obsługa rewelacyjna, szybkie działanie w sytuacjach kryzysowych, nie ma transportu, który nie udałoby się załatwić i to w bardzo konkurencyjnej cenie. Można na nich polegać.

Miałem przyjemność być w pizzerii z partnerką w piątek

Miałem przyjemność być w pizzerii z partnerką w piątek 11.12.2015r. Byliśmy ok 21-ej. Po wejściu czekaliśmy 3-4 minuty na podejście kelnera, który wskazał nam miejsce. Liczba klientów w lokalu była nieduża, w stosunku do ilości personelu, dlatego zdziwiło mnie, gdy kelner po przyjęciu zamówienia wspomniał o tym, że czas oczekiwania na nie będzie ok 30min z możliwością podania wcześniejszego. Wzięliśmy dużą pizzę Koronę pół Hawajskiej pół Pepperoni oraz dwa "Grzańce zbójnickie". Na przystawkę nic nam nie zaproponowano. W międzyczasie skorzystałem z toalety, w której był dość nieprzyjemny zapach i kawałki papieru toaletowego- m.in przy drzwiach. Ponadto wracając zauważyłem paprochy leżące gdzieniegdzie przy stolikach.Zamówienie dostaliśmy po ok 20min oczekiwania. Pizza była wyśmienita. Świetnie zgrało się to z klimatem panującym w samej restauracji- spokojna klimatyczna muzyka, ładne i ciepłe oświetlenie; wszystko w sam raz na spędzenie wieczoru we dwoje. Rachunek otrzymaliśmy szybko i bez problemu. Całą wizytę oceniam dobrze.

Kierowcy autobusów nie zatrzymują się na wszystkich

Kierowcy autobusów nie zatrzymują się na wszystkich przystankach. W ostatni kurs w danym dniu kierowcy nie zajeżdżają na pętle, byle jak najszybciej pokonać wyznaczoną trasę. Poza tym autobusy ciągle się spóźniają. W środku brudno. Autobusy w kiepskim stanie. Korzystam rzadko ale jak już się zdarzy zawsze coś jest na minus. Kierowcy z łaską sprzedają bilet, nigdy nie mają studenckich.

Każdemu z nas zdarza się od czasu do czasu dokonać zupełnie

Każdemu z nas zdarza się od czasu do czasu dokonać zupełnie niezaplanowanych, dużych zakupów. To właśnie zdarzyło się ostatnio mnie. Zamówiłam więc drogą telefoniczną transport do domu, w postaci taksówki. Skorzystałam z Zrzeszenia Transportu Prywatnego "Radio Taxi Kujawiak", mieszczącego się we Włocławku przy ulicy Ostrowskiej. Taksówka podjechała błyskawicznie. Pan taksówkarz przywitał mnie uprzejmie, po czym sam zapakował torby z zakupami do bagażnika auta i ruszyliśmy pod wskazany przeze mnie adres. Moje zaskoczenie było ogromne, gdy po dotarciu na miejsce, pan taksówkarz nie tylko wypakował zakupy ale wniósł je do klatki schodowej, a nawet do windy. Z taką bezinteresowną uprzejmością ze strony taksówkarza, spotkałam się po raz pierwszy. Żałuję, że nie zapamiętałam numeru bocznego taksówki, gdyż wspomniany, przemiły pan zasługuje n polecenie.

Firma Merc Bus realizuje przewozy z Zawoi do Krakowa

Firma Merc Bus realizuje przewozy z Zawoi do Krakowa. Sprzęt jest w dobrym stanie, oferta i ceny też na dobrym poziomie. Problem to nie kompetentni kierowcy. Oczywiście nie wszyscy ale kilku. Opryskliwe zachowania w stosunku do podróżnych, nie przestrzeganie przepisów, a co najgorsze specjalne opóźnianie kursów aby zabrać pasażerów następnemu przewoźników.

Z tą firmą jeździłem nie jeden raz na trasie

Z tą firmą jeździłem nie jeden raz na trasie Nowogard-Szczecin-Nowogard, a dziś omijam ich z daleka. Jedynym plusem na korzyść tej firmy wpływa wygląd busów-są ładne, ale zachowanie i podejście właścicieli i kierowców do pasażerów i kierowców innych firm jest wręcz beznadziejne. Wyzwiska, przepychanki, urągania, wyrywanie klientów-to praktyka prawie codzienna. Jeżeli właściciel i kierowcy nie zmienią swojego wizerunku, to klienci w końcu całkowicie zrezygnują z usług tej firmy. Znienawidzona przez firmę AF firma z Gryfic, szanując swoich klientów, obniżyła cenę biletów. Firmie AF zależy tylko na kasie, a nie na bezpieczeństwie i komforcie przejazdów. Oby jak najmniej takich firm na naszym rynku.

Odwiedzałeś ostatnio AF?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

BP Tour

(0.55 )

PKS Kłodzko

(0.50 )

PKS Bydgoszcz

(1.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem