Aquael ZOO

(4.80)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (59 z 73)

Sklep z bardzo...
Sklep z bardzo dużym asortymentem,bardzo miła i pomocna obsługa.

Klient_jW4j

09.04.2022

Placówka

Płock, Wyszogrodzka 140

Nie zgadzam się (0)
Super
Super

Niezweryfikowany Klient_wJrX

30.12.2021

Placówka

Tarnowo Podgórne, Św. Antoniego 2

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fachowa i...
Bardzo fachowa i sprawna obsługa. Duża wiedza dowiedziałam się naprawdę wiele mimo, że zwierzaki mam pare lat.

niezalogowany-uzytkownik

27.06.2021

Placówka

Szczecin, al. Bohaterów Warszawy 42

Nie zgadzam się (0)
Sklep nie jest...
Sklep nie jest duży,ale można w jim znaleźć niezbędne rzeczy do hodowli różnych zwierzątek. Pracownicy są mili, dbają o fachową obsługę, potrafią doradzić i opowiedzieć o tym czego zwierzęta potrzebują. Warto zasięgnąć ich rady przed i po wybraniu pupila.

Niezweryfikowany Klient_lbYb

22.04.2021

Placówka

Tarnowo Podgórne, Św. Antoniego 2

Nie zgadzam się (0)
Ogromna rotacja pracowników,...
Ogromna rotacja pracowników, chaos i głównie wciskanie najdroższego towaru niezależnie od jego jakości czy doboru produktów do potrzeb klienta. Ceny to kosmos i jeszcze do tego traktowanie klienta z góry jako niedouczonego prostaka, który nie ma o niczym pojęcia. Smutne.

Niezweryfikowany Klient_NwU7

12.03.2021

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (0)
Serwis naprawił mi...
Serwis naprawił mi pompe która była długo po gwarancji. Sami zamówili kuriera, za 2 dni miałem naprawiona pompę w domu. Takie podejście serwisu do kliena się nie zdarza. Gorąco Polecam!!

Niezweryfikowany Klient_Nx5F

19.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W sobotę zrobiłem...
W sobotę zrobiłem zakupy za prawie 450 zł. Poidło będące w komplecie z klatką dla chomika przeciekało na kulce, drugie poidło do drugiej klatki okazało się za małe (za krótkie).... W środę zawitałem do sklepu aby dokonać wymiany lecz niestety pani obsługująca odmówiła twierdząc, że to za małe poidło mimo że nowe - jest mokre (nowiusieńkie tylko mokre) więc wymienić go nie może. !!! natomiast wadliwe—cieknące może zareklamować z terminem rozpatrzenia 30 dni..... (Chomikowi zawsze można na miesiąc przecież miskę wstawić..) .... stwierdziłem wiec, że 30 dni to chyba przesada... jakby ciężko było od ręki wymienić na towar wolny od wad...... Ale może w Państwa sklepach są takie reguły.... Zostawiłem więc sprzedawczyni wadliwe poidło i drugie - o zgrozo-mokre i zakupiłem następne nowe pasujące do klatki i mam nadzieję nie cieknące.... Stwierdziłem, że dziwne w tym sklepie panują zwyczaje i powiedziałem, że jest to mój ostatni zakup w tym sklepie.... Na co sprzedawczyni butnie i wręcz nieuprzejmie odpowiedziała że "na pewno bez Pana przeżyjemy...." Myślałem, że takie podejście do klienta minęło wraz z erą "państwowych sklepów lat 80-tych" ale niestety się pomyliłem..... Dziekuje więc za takie traktowanie klienta i każdemu będę odradzał zakupy w tym sklepie.... Dziekuje za chwilę uwagi Pozdrawiam Z poważaniem Marek Piechocki

Klient_hD6F

25.06.2020

Placówka

Szczecin, al. Bohaterów Warszawy 42

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest mały,...
Sklep jest mały, ale akcesoria dla zwierząt oraz pokarm są tanie i jest duży wybór. Pracownicy są mało zaangażowani i czasami ciężko samemu (lub z pomocą) znaleźć poszukiwane rzeczy.

Klient_tTCD

31.03.2020

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (0)
Przy omylkowym zakipie...
Przy omylkowym zakipie brak zwrotow ceny mocno zawyzone.

Klient_qSyO

30.05.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Brak zainteresowania Klientami,...
Brak zainteresowania Klientami, obsługa nie prowadzi aktywnej pomocy ograniczając się do pozostawania za kasą, bałagan - dziecko o mało nie ugrzęzło w niezwiniętym wężu ogrodowym służącym zapewne do uzupełniania wody w akwarium.

Rafał_1196

19.08.2018

Placówka

Wrocław, Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2179

14.07.2015

Placówka

Szczecin, al. Bohaterów Warszawy 42

Nie zgadzam się (1)
W przeciwieństwie do...
W przeciwieństwie do innych opinii, ja trafiłem na dobrą obsługę.Szukałem przekąsek dla psa (na trawienie i usuwających kamień z zębów).Po chwili poszukiwań, podeszła do mnie Pani w blond włosach (na identyfikatorze było imię: Małgorzata), i od razu zaproponowała pomoc.Zaproponowała mi produkt w promocji (połączone przekąski i kość), w niższej cenie niż kupione osobno.Wiedziała dużo o składzie produktu i doradziła który będzie odpowiedni dla mojego psa.Wrażenia jak najbardziej pozytywne.Co do drugiej Pani (ciemne, dłuższe włosy) - rzeczywiście nie widać jej w sklepie.

zarejestrowany-uzytkownik

04.04.2015

Placówka

Białystok, Zielonogórska

Nie zgadzam się (1)
Tak sobie. Kolejny...
Tak sobie. Kolejny sklep zoologiczny w galerii, czyli brak dbałości o zwierzęta, które są wystawione na przewalające się tłumy, przeciętna wiedza. Oferta standardowa dla sieciówki, wysokie ceny. Na minus: wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, sprawność obsługi.

Piotr_2306

19.02.2015

Placówka

Białystok, Zielonogórska

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2179

07.01.2015

Placówka

Szczecin, al. Bohaterów Warszawy 42

Nie zgadzam się (1)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: personel, sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2179

17.11.2014

Placówka

Szczecin, al. Bohaterów Warszawy 42

Nie zgadzam się (0)
Personel posiada bardzo...
Personel posiada bardzo dużą wiedzę na temat zoologi, chętnie i oferuje pomoc przy znalezieniu poszukiwanego towaru. Duży wybór artykułów zoologicznych. Towar poukładany, brak bałaganu na półkach. Sklep czysty i schludny. Zwierzęta mają dobre warunki. Jedyne zastrzeżenie - sprzedawane szynszyle posiadają duże klatki, jednak nie mają możliwości skakania po gałęziach i półkach, które są umieszczone za wysoko.

zarejestrowany-uzytkownik

06.09.2014

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu w oczy rzucił się ład w alejce z karmą dla zwierząt, prawie w całym sklepie podłoga była brudna a klatki ze zwierzętami zanieczyszczone, czuć było nieprzyjemny zapach obok wolierów ze zwierzętami. W pozostałej części sklepu zapach raczej przyjemny, a akwaria robiły naprawdę dobre wrażenie. Witryna przyciągała promocjami, jednak były na niej liczne ślady po taśmie klejącej. Pomoc fachowa, pracownicy mają dużą wiedzę na temat oferowanych produktów, są bardzo mili i pomocni. W przypadku tego sklepu obsługa jest największym atutem.

zalogowany_użytkownik

21.05.2014

Placówka

Kraków, Stawowa 61

Nie zgadzam się (0)
Sklep był stosunkowo...
Sklep był stosunkowo niewielki, z przytłaczającą ilością regałów, panował jednak w nim ład i porządek. Sklep bogato zaopatrzony. Pracownik doskonale orientował się w asortymencie. Potrafił produkt zarekomendować, polecić i opowiedzieć o nim.

Agnieszka_3636

17.05.2014

Placówka

Tarnowo Podgórne, Św. Antoniego 2

Nie zgadzam się (0)
Poszukiwałam Konga dla...
Poszukiwałam Konga dla mojego psa (mam szczeniaka). Niestety nie wszystkie produkty nadają się dla takich maluchów. Pani, która mnie obsługiwała poświęciła mi dużo czasu na czytanie poszczególnych opisów czy dan produkty nadają się dla szczeniaków. Pomogła mi wybrać jeszcze inne zabawki.

Małgorzata_1306

07.02.2014

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (1)
Musiałbym napisać dwa...
Musiałbym napisać dwa komentarze i wystawić dwie oceny: po pierwsze- pracownicy sklepu bardzo mili i chętnie służą pomocą oraz radą (ocena dla nich: rewelacyjnie!), po drugie- kierowniczka sklepu jest bardzo trudną osobą. W czasie składania reklamacji (drapak dla kota mało stabilny, bardzo brudny i ze zniszczoną półką, swoją drogą z wystawy, ponieważ Pani zamawia tylko jeden artykuł, który praktycznie trafia na wystawę) kierowniczka zachowała się skandalicznie. Obrażała mnie, wchodząc nawet na tematy osobiste. Rozumiem, że klienci z założenia mają mnóstwo pretensji, ale trzeba posiadać pewne predyspozycje do zawodu. Przedstawiłem swoje zdanie na temat artykułu, który nabyłem, nikogo przy tym nie obrażając. Skończyło się na tym, że zabrałem zniszczony drapak i naprawię we własnym zakresie. Nie chcę mieć więcej styczności z tym sklepem i tą kobietą.

MattC89

30.10.2013

Placówka

Katowice, Roździeńskiego

Nie zgadzam się (0)

Aquael ZOO

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Aquael ZOO?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!