InterRisk

(2.40)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (26 z 90)

Jedyna firma która...
Jedyna firma która olewa klienta, 30dni na realizację i realizacja w 29dzien. Z 7 telefonów, zmiany błędnych danych i brak zainteresowania opiekuna. Koszmar

Ewa_1726

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka i sprawna...
Szybka i sprawna obsługa szkody.

Marek_1029

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Polecam serdecznie. Korzystne...
Polecam serdecznie. Korzystne oferty, z których korzystam. Obsługa na wysokim poziomie zawsze świetnie przygotowana.

Klient_0rbPy

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalna obsługa, ciężko...
Fatalna obsługa, ciężko się dogadać

Klient_WHeR

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie wypłacili odszkodowania...
Nie wypłacili odszkodowania za pobyt ucznia w szpitalu chociaż w wykazie jest takie odszkodowanie.

jola_8

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korespondencja online z...
Korespondencja online z działem likwidacji szkody to porażka. Nie czytają ze zrozumieniem i pytają o to samo po kilka razy. Stosują pytania naruszające prawa człowieka.

Piotr_1169

02.04.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bez żadnych problemów....
Bez żadnych problemów. Szybka i srawna obsługa

Katarzyna_218

30.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Doradcy starają się...
Doradcy starają się dotrzeć do potrzeb klienta.

Monika_105

24.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zrezygnowałam z usług
Zrezygnowałam z usług

Kasia:)

14.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobra obsługa, pomocna,...
Dobra obsługa, pomocna, przystępne ceny.

zalogowany_użytkownik

12.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
bez uwag
bez uwag

zarejestrowany-uzytkownik

11.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Firma jest...
Świetnie. Firma jest solidna.

zarejestrowany-uzytkownik

28.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok. Powoli widać...
Ok. Powoli widać ukłan w stronę klienta, choć obsługa telefoniczna pozostawia sporo do życzenia.

Irena_87

20.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma InterRisk jest...
Firma InterRisk jest ubezpieczycielem łódzkich dróg miejskich. Przejeżdżajac przez jezdnię w centrum miasta wpadłam w dużą i głęboką wyrwę, dzieki czemu nastąpiło uskodzenie pojazdu w postaci oberwanej łapy silnika. Zgłosiłam swoją szkodę,l czekałam cierpliwie na rzeczoznawcę, który pojawił się po ok. dwóch tygodniach. Kazał podnieść auto i odkręcać po kolei części. Sam nawet nie dotknął sie do pojazdu, wszystko robił mój brat. Pan stwierdził, że on nie widzi za dobrze i p dopiero u mechanika bedzie mógł w pełni dokonac oględzin. Oznaczało to kojelne 2 tygodnie czekania na jego wizytę. Po uporaniu się z rzeczoznawcą czekałąm na wynik mojej zgłoszonej szkody. Tu znów 2 tygodnie czekania. Zniacierpliwona sytuacja zadzwoniłam do ubezpieczyciela, podałam numer szkosy i usłyszałam - tak, tak Pani szkoda została uznana, w przyszłym tygodniu będziemy wypłacać należne odszkodowanie. Tydzień mija a pieniędzy jak nie było tak nie ma. W końcu otrzymałam korespondencję od firmy, a w treści - ODMOWA! Moge w pełni stwierdzić, że nie jest to rzetelna firma, mam nadzieję, że nigy więcej nie będę miała do czynienia z jej pracownikami!

Wisienka

04.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W sprawie złożenia...
W sprawie złożenia dokumentów o odszkodowanie. Czas oczekiwania zerowy. Personel bardzo miły, jednak istotny brak kontaktu wzrokowego z klientem. Bałagan w miejscu obsługi, ilość innych dokumentów uniemożliwiała dopełnienie wniosku. Duża kompetencja, doskonałe wytłumaczenie procedur i czasu oczekiwania na decyzję. Wygląd pozostawia wiele do życzenia, brak elegancji i schludności. Ocena - dobra.

Monika_1847

05.10.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Jeśli chodzi o...
Jeśli chodzi o tą firmę mam niemiłe wspomnienia. Nie dosyć, że w moje auto uderzył pijany kierowca, to jeszcze firma Inter Risk niestety była jego ubezpieczycielem. Pan likwidator przyjechał po ponad dwóch tygodniach. nie wypisał połowy uszkodzeń samochodu. Szkoda zaniżona o ok. 4 tys. Kolejny Pan zajmujący się sprawą w firmie Inter Risk nie odbiera telefonów, choć jak twierdzą jego współpracownicy jest w firmie, przy swoim stanowisku pracy. Kompletny brak profesjonalności, ignorancja i nierzetelność

JUSTYNA_761

16.12.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)
W zeszłym roku...
W zeszłym roku wykupiłam ubezpieczenie zawodowe w firmie Inter Polska. Niedawno kończył mi się termin umowy. Jakieś 3 tygodnie przed końcem umowy otrzymałam telefon od pana z towarzystwa ubezpieczeniowego z przypomnieniem i zapytaniem, czy chcę dalej kontynuować współpracę z nimi. Potwierdziłam i poprosiłam o zmiane moich danych. Nowe dane podałam przez telefon. Pan je zapisał i poinformował mnie, że skontaktuje sie ze mną moja agentka. Rzeczywiście agentka zadzwoniła do mnie i umówiłyśmy się w terminie dogodnym dla nas obu. Poszłam do jej biura, które znajduje się w centrum, ale w uliczce, której nazwy prawie nikt nie zna i nie kojarzy, mimo że tuż obok wybudowali nowy budynek Prokomu. W biurze znajdują się dwa przestronne biurka. Przy jednym z nich siedziała agentka ubezpieczeniowa. Całe biurko było zastawione nowymi umowami ubezpoieczeń. Pani od razu przeszła do rzeczy. Miała już przygotowana umowę, wczesniej w komputerze wypełniła formularz. Spytała się jeszcze o dokładnośc danych i okazało się, iż rzeczywiście dobrze zmieniła adres, ale nie zauważyła zmiany nazwiska. Niestety przy zmianie nazwiska w formularzu zniknęly wszystkie poprzednie dane i chwilę potrwało zanim je uzupełniła. Podpisałam 3 kopie umowy, dla mnie, dla agentki i dla centrali. Dostałam informację na temat oferty i zniżek na pozostałe ubezpieczenia, np. mieszkania, samochodu. Pani przekazała mi również informację o nowym produkcie - grupowym ubezpieczeniu na życie specjalnie dla mojej grupy zawodowej. Była rzeczowa, uprzejma, chociaz troche za dużo mi kadziła. Zapłaciłam gotówką, ale zabrakło mi 3 zł. Agentka pozwoliła mi donieśc je przy okazji. Była przy tym miła i nie robiła z tego faktu rzadnych problemów. Sama zaoferowała, żebym doniosła resztę.

demo

23.11.2010

Placówka

Gdynia, Podolska 9

Nie zgadzam się (1)
Z firmą InterRisk...
Z firmą InterRisk spotkałam się tylko raz - jeździłam do nich na komisję lekarską, w związku z wypadkiem w którym byłam stroną poszkodowaną. W wypadku straciłam przytomność i miałam wstrząśnienie mózgu, w wyniku czego odczuwam częste bóle i zawroty głowy. Spotkałam się z niechętną obsługą, okazało się, że przesłane im wcześniej dokumenty gdzieś się zawieruszyły i o to mięli pretensję do mnie, a nie do swoich niekompetentnych pracowników !!! na szczęście miałam polecenie nadania i kopię oryginałów! Lekarz przeprowadzający badanie zachowywał się tak, jakby pracował za karę, był nieprzyjemny do tego stopnia, że niemal wyszłam z gabinetu. Dopiero po zwróceniu mu uwagi zauważył, że się zagalopował.

zarejestrowany-uzytkownik

20.05.2010

Placówka

Warszawa, Domaniewska 37

Nie zgadzam się (25)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udałem się do siedziby towarzystwa ubezpieczeniowego celem przepisania polisy OC/NW na innego właściciela po uprzednim zakupie pojazdu. Siedziba towarzystwa mieści się w ekskluzywnym biurowcu w centrum miasta. Otoczenie budynku, klatka schodowa oraz windy a także pomieszczenia biurowe firmy utrzymywane są w nienagannym porządku i czystości. Pracownicy towarzystwa bardzo mili, uczynni, kompetentni i schludnie ubrani zgodnie z obowiązującym klasycznym standardem. Po przedstawieniu istoty sprawy zostałem natychmiast bezbłędnie skierowany do właściwej osoby. Cały proces obsługi i załatwienia mojej sprawy przebiegł niezwykle szybko i sprawnie. Jedynym mankamentem jest brak krzeseł dla interesantów bezpośrednio przy biurkach obsługujących ich osób - rekompensuje to co prawda specjalny stolik w tym samym pomieszczeniu lecz dla osób chcących kontrolować przebieg procesu tworzenia polisy i prawidłowości wprowadzanych danych nie przewidziano zajęcia miejsca przy stanowisku obsługi. Ogólne wrażenie z wizyty w ocenianej firmie odniosłem bardzo pozytywne a moja sprawa została załatwiona szybko i profesjonalnie.

jerry1104

14.04.2010

Placówka

Kielce, Sienkiewicza 78A

Nie zgadzam się (38)
Osoby obsługujące potraktowały...
Osoby obsługujące potraktowały mnie jako zło konieczne. Nikt nie wyjaśnił mi co powinnam zrobić, kiedy mogę spodziewać się wyceny, dokumentów itp. O wszystko musiałam się dopytywać.Tak naprawdę nie interesowali się mną. Dodzwonienie do tej firmy jest niemożliwe - próbowałam około 40 razy. W sytuacji gdy chciałam o coś spytać musiałam jechać osobiście do ubezpieczalni, pomimo że otwarte było od 8 do 16, czyli w godzinach w których ja też pracuję. Wygląd budynku jest bardzo estetyczny, w środku czysto i ładnie. Niestety to wrażenie zaciera obsługa i jej zachowanie.

zalogowany_użytkownik

14.04.2010

Placówka

Toruń, PCK

Nie zgadzam się (25)

InterRisk

InterRisk działa na polskim rynku nieprzerwanie od 1993 - początkowo jako Szkolne Towarzystwo Ubezpieczeniowe STU SA - i jest jednym z wiodących ubezpieczycieli majątkowych. Dzięki eksperckiej wiedzy pozyskanej przez lata działalności InterRisk proponuje swoim klientom wszechstronną ofertę, na którą składają się ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, osobowe, zdrowotne i finansowe. Doświadczeni eksperci służą wsparciem w kilku placówkach, zlokalizowanych w najważniejszych polskich miastach.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż InterRisk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Szybka i sprawna...
Szybka i sprawna obsługa szkody.