Admir - minimarket

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Prawie codziennie robię...
Prawie codziennie robię zakupy w tym sklepie w dziale minimarket. Miałam jednak jedną niemiłą sytuację. Chodzi mi konkretnie o to, że pewnego dnia robiłam zakupy i chciałam zapłacić banknotem 20 złotowym, który był w części przerwany i sklejony. Dla mnie pieniądz to pieniądz bez względu na to jak wygląda. Co prawda był to banknot lekko uszkodzony ale wartość swą zachowywał. Pani przy kasie jednak nie była tak miła i nie chciała go przyjąć. A najlepszy est fakt, że ten banknot uszkodzony otrzymałam jako resztę z innych zakupów. Oczywiście wtedy go wzięłam bez żadnego "ale" bo pieniądz to pieniądz. Jednak kiedy mi przyszło nim płacić w tej samej kasie już wyniknął problem z jego przyjęciem. Kiedy powiedziałam, że ten banknot otrzymałam w tym sklepie a teraz oni przyjąć go nie chcą jako zapłatę to się zdenerwowałam. Musiałam chwile czekać przy kasie, aż pani poszła się zapytać czy może przyjąć taki banknot. W końcowym efekcie przyjęła go jednak z wielką niechęcią, bo cóż oni teraz zrobią z takim banknotem zniszczonym... Ehh zawiodłam się takim postępowaniem z ich strony. Pieniądz to pieniądz, po prostu był lekko naruszony a już nie chcieli go w sklepie przyjąć.

Paulina_587

12.07.2010

Placówka

Gdynia, Władysława IV

Nie zgadzam się (16)

Admir - minimarket

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Admir - minimarket?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Prawie codziennie robię...
Prawie codziennie robię zakupy w tym sklepie w dziale minimarket. Miałam jednak jedną niemiłą sytuację. Chodzi mi konkretnie o to, że pewnego dnia robiłam zakupy i chciałam zapłacić banknotem 20 złotowym, który był w części przerwany i sklejony. Dla mnie pieniądz to pieniądz bez względu na to jak wygląda. Co prawda był to banknot lekko uszkodzony ale wartość swą zachowywał. Pani przy kasie jednak nie była tak miła i nie chciała go przyjąć. A najlepszy est fakt, że ten banknot uszkodzony otrzymałam jako resztę z innych zakupów. Oczywiście wtedy go wzięłam bez żadnego "ale" bo pieniądz to pieniądz. Jednak kiedy mi przyszło nim płacić w tej samej kasie już wyniknął problem z jego przyjęciem. Kiedy powiedziałam, że ten banknot otrzymałam w tym sklepie a teraz oni przyjąć go nie chcą jako zapłatę to się zdenerwowałam. Musiałam chwile czekać przy kasie, aż pani poszła się zapytać czy może przyjąć taki banknot. W końcowym efekcie przyjęła go jednak z wielką niechęcią, bo cóż oni teraz zrobią z takim banknotem zniszczonym... Ehh zawiodłam się takim postępowaniem z ich strony. Pieniądz to pieniądz, po prostu był lekko naruszony a już nie chcieli go w sklepie przyjąć.