SANDRA SPA

( 4.00 )

Opinie (8)

Mini sanatorium

Ogromny obiekt, składający się z dwóch budynków. Baseny ze zjeżdzalnią, place zabaw, wewnętrzne jeziorko, duża oferta zabiegów. Wakacje dla rodzin albo emerytów. Wszyscy chodzą w szlafrokach jak w sanatorium. Jedzenie różnorodne ale po paru dniach się zaczyna nudzić. Polecam tym, którzy nie liczą na spokojny wypoczynek w osamotnieniu.

Swietne miejsce do rodzinnego wypoczynku

Swietne miejsce do rodzinnego wypoczynku. Bardzo dobra obsluga. Jedzenie bardzo dobre. Wszystko na wysokim poziomie.

Byłam w tym salonie zrobić makijaż i niestety muszę

Byłam w tym salonie zrobić makijaż i niestety muszę odradzić. Po powrocie do domu musiałam wszystko zmyć i pomalować się sama ( wszystko byłoby lepsze od makijażu wykonanego w tym salonie). Jeżeli macie możliwość wyboru innego salonu to to zróbcie gdyż jestem pewna że będziecie żałowały.

Wygląd miejsca przypomina dobry stary zadbany hotel

Wygląd miejsca przypomina dobry stary zadbany hotel. Pokoje gościnne na poziomie bardo słabych 4 gwiazdek. Podczas tygodniowego pobytu ani razu przez obsługę nie została zmieniona pościel, umyta toaleta (po tygodniu zaszłą kamieniem), zlew (plama pasty nie umyta od pierwszego dnia) czy lustro w łazience. Personel zabierał jedynie śmieci z pokoju,wymieniał ręczniki (choć raz mimo tego, że leżały na podłodze do wymiany to zostały powieszone z powrotem do użytku) oraz odkurzał. Ponadto biurko i szafka od lodówki były uszkodzone. Hotel nie zaproponował nic w zamian za moją niemożność korzystania ze strefy SPA. Pomimo próby negocjacji rabatu na usługi kosmetyczne podczas tygodnia pobytu, każda osoba z obsługi mi odmówiła. Bufet i kucharze działają sprawnie. Stoły są na bieżąco sprzątane a obrusy wymieniane. Jednak przychodząc na posiłki zbyt późno (godzinę przed końcem) brak było owoców i nie były już dostarczane. Czystość na korytarzach i w windach bez zarzutów. Bywałam w hotelach 3 gwiazdkowych o lepszej obsłudze i podejściu do klienta.

31 października udałam się na umówioną wcześniej wizytę do

31 października udałam się na umówioną wcześniej wizytę do kosmetyczki. Zapisałam się na regulację brwi do szefowej zakładu, ponieważ słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii. Po wejściu do salonu, znalazłam się w pomieszczeniu bardzo eleganckim, przytulnym i urządzonym z klasą. Przywitała mnie pani recepcjonistka, po czym zapytała czy byłam zapisana na wizytę. Kiedy odpowiedziałam, że tak, poprosiła o moje nazwisko w celu weryfikacji. Następnie zostałam poproszona o przejście do części pomieszczenia, w której miał się odbyć zabieg. Pani kosmetyczka czekała tam na mnie i poprosiła, żebym usiadła na dużym, dość wygodnym fotelu. Stanowisko pracy kosmetyczki, jak również całe pomieszczenie, było czyste i uporządkowane. Pani kosmetyczka zapytała czy wybieram tradycyjną metodę regulacji, czy regulację woskiem. W odpowiedzi na moje pytanie o różnice między tymi dwiema metodami, odpowiedziała, że efekty regulacji woskiem utrzymują się dłużej i jest ona mniej bolesna (lekki dyskomfort jest odczuwany tylko w krótkim momencie zrywania plastra, natomiast regulacja tradycyjna trwa dłużej i dłużej może utrzymywać się podrażnienie skóry). Zdecydowałam się więc na regulację woskiem. Pani kosmetyczka najpierw zdezynfekowała moją skórę przeznaczonym do tego preparatem. Następnie przystąpiła do właściwej części zabiegu, który rzeczywiście trwał kilka sekund i był prawie bezbolesny. Po usunięciu resztek wosku, kosmetyczka posmarowała moją skórę kremem, który znacznie złagodził podrażnienia. Następnie udałam się do recepcji, aby zapłacić za zabieg. Myślę, że cena 10 zł to niewiele w zamian za tak profesjonalną obsługę. Na pewno jeszcze wiele razy skorzystam z usług tego salonu.

Bardzo fajny hotel w nadmorskiej miejscowości

Bardzo fajny hotel w nadmorskiej miejscowości. Obłożenie gośćmi praktycznie przez cały rok. W hotelu znajduje się odnoga SPA w której możemy skorzystać z różnego rodzaju masaży, kąpieli parowych, łaźni. Ogromne piękne hotelowe baseny. Bardzo dobre jedzenie w restauracji. Potężny kompleks wypoczynkowy doskonały dla cąłej rodziny.

W hotelu spędziłam 3 dni podczas wyjazdu weekendowego ze

W hotelu spędziłam 3 dni podczas wyjazdu weekendowego ze znajomymi. Recepcja: Hotel jest stanie teoretycznie obsłużyć około 500 gości, jednak przy pełnym obłożeniu hotelu (tak jak miało to miejsce w okresie mojego pobytu) obsługa w Recepcji jest niezadowalająca. Podczas meldowania, pomimo dość dużej kolejki (ok. 12-15 osób) gości obsługiwała cały czas jedna osoba, drugie stanowisko w Recepcji było wolne, a na zapleczu było ok. 4 osoby, zupełnie niezainteresowane tym, aby gości sprawniej obsłużyć. Podobna sytuacja wystąpiła podczas wymeldowywania się, z tym, że otwarte były 2 stanowiska. Pokoje: pomimo tego, że doba hotelowa rozpoczyna się w hotelu o godzinie 14-tej ostatni pokój otrzymaliśmy po godzinie 19-tej, chociaż podczas meldowania się poinformowano nas, że na pokój trzeba poczekać maksymalnie do godziny 17-tej. Rezerwowaliśmy pokoje 2-osobowe w pełni damskie lub w pełni męskie. Otrzymaliśmy pokoje z połączonymi łóżkami, które musieliśmy samodzielnie rozstawić. Wygląd pokoi jest zadowalający i nieodbiegający od standardów ***. Serwis sprzątający nie jest dokładny – nie wymieniono brudnych ręczników, nie uzupełniono dodatkowej rolki papieru toaletowego, podłogę w łazience posprzątano niedokładnie. Restauracja / Jadalnia – posiłki w formie szwedzkiego stołu, smaczne i dość duży wybór, jednakże powierzchnia, na której stoją posiłki w porównaniu do liczby gości hotelowych odwiedzających restaurację / jadalnie jest zbyt mała (szczególnie zatłoczone jest stanowisko z kawą i herbatą przy śniadaniu). Dodatkowo niezbyt efektywna organizacja powierzchni restauracji / jadalni powoduje, że do stołów z posiłkami goście przechodzą przez całą salę, dość wąskimi przejściami pomiędzy stolikami, wracają z posiłkami i napojami w rękach tą samą drogą i muszą naprawdę manewrować, aby nie oblać gorącą kawą biegających dzieci i obsługę restauracji wyposażoną w dość duże wózki. O prostym rozwiązaniu, w postaci ustawienia stołu z posiłkami na środku sali niestety jeszcze nikt nie pomyślał. Kręgielnia i Pub – dobre wyposażenie i bardzo dobry pomysł, jednakże obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Po pierwsze pomimo rezerwacji torów na wpisanie imion graczy należy czekać, aż ostatni klient stojący w kolejce po drinka zostanie obsłużony. Dodatkowo, bar nie rozmienia pieniędzy na drobne dla chętnych do grania np. w „piłkarzyki”. Ponadto, obsługa baru nie uśmiecha się do klientów. Basen i Spa – basen dla gości hotelowych jest bezpłatny, co jest dużym plusem, natomiast dla osób nie korzystających z usług hotelowych jest płatny. Jednakże dobrze zorientowane osoby z zewnątrz bez problemu dostaną się bezpłatnie na basen, podając w Recepcji basenu jakikolwiek numer pokoju. Czystość szatni damskiej jest niewystarczająca, jak na standard ***. Dodatkowo, dość dużym dyskomfortem jest konieczność płacenia za usługi Spa gotówką i brak możliwości doliczenia należności do ogólnego rachunku. Podsumowując: pomysł hotelu oferującego tak szeroki zakres rozrywek jest bardzo dobry, stan i wyposażenie hotelu również należy ocenić bardzo dobrze. Niestety dużym minusem jest stosunek obsługi hotelu do klienta i brak pozytywnego nastawienia do gości. Kilka prostych i mało kosztownych rozwiązań oraz szkoleń obsługi może naprawdę pomóc właścicielom hotelu stworzyć idealne miejsce na odpoczynek.

Odwiedzałeś ostatnio SANDRA SPA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Baltica Wellness and Spa

(5.00 )

Spa dr Irena Eris

(4.00 )

DER-MED.

(0.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź  jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!   

Najlepiej oceniane sklepy internetowe

Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem