Publiczna Przychodnia Lekarska w Małaszewiczach

(4.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Rewelacyjnie. brak organizacji...
Rewelacyjnie. brak organizacji pracy i doprecyzowania systemu kolejkowego. Ustalenie kolejki na konkretna godzine nie zdaje rezultatu i wiecznie sa duże opoznienia. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

21.10.2014

Placówka

Małaszewicze, Parkowa

Nie zgadzam się (0)
Wzięłam dzisiaj dzień...
Wzięłam dzisiaj dzień wolny, aby pójść do lekarza ze swoim przeziębieniem. Miałam jeszcze kilka spraw do załatwienia i do lekarza mogłam pójść dopiero po godz 12. Zadzwoniłam około 8 rano do recepcji i zarejestrowałam się do lekarza rodzinnego Z. Pracownica powiedziała, abym przyszła po godz. 9. Powiedziałam jej, że mogę być dopiero po godzinie 12. Wówczas pielęgniarka poinformowała mnie, że lekarz po godzinie 12 jedzie na wizyty domowe i nie będzie go przez jakiś czas. Około godz 13 ponownie zadzwoniłam do przychodni. Okazało się, że doktora nadal nie ma. Wówczas pracownica zaproponowała mi, abym podała jej swój numer telefonu i obiecała mi, że zadzwoni do mnie gdy lekarz się pojawi. Zgodnie z obietnicą około 14 otrzymałam telefon z przychodni, że lekarz już przyjmuje. Jestem bardzo zadowolona z zachowania personelu przychodni. Recepcjonistka okazała się być bardzo życzliwą osobą.

zarejestrowany-uzytkownik

30.11.2010

Placówka

Małaszewicze, Parkowa

Nie zgadzam się (0)

Publiczna Przychodnia Lekarska w Małaszewiczach

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Publiczna Przychodnia Lekarska w Małaszewiczach?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie. brak organizacji...
Rewelacyjnie. brak organizacji pracy i doprecyzowania systemu kolejkowego. Ustalenie kolejki na konkretna godzine nie zdaje rezultatu i wiecznie sa duże opoznienia. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.