Gordon

(3.64)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 17)

Na podstawie kontaktu...
Na podstawie kontaktu telefonicznego z hurtownią Gordon, moją uwagę zwrócił jeden ze sprzedawców, z którym rozmawiałam. W sposób sprawny i rzeczowy doradził mi wyborze produktów, jakich szukałam. Był bardzo uprzejmy. Z pewnością skorzystam jeszcze z ich usług.

Aguśka_1

16.06.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zwrotów nie przyjmują...
Zwrotów nie przyjmują bo mają własny regulamin,i kupujący jest na łasce jakiegoś pseudo sprzedawcy,obsługa tragiczna,łaska sprzedających waćpanów bezpłciowców, nie polecam zakupów w tej pseudo hurtowni!!!,Nie polecam!

Niezweryfikowany Klient_KbiX

05.03.2019

Placówka

Bydgoszcz, Glinki

Nie zgadzam się (0)
Strasznie wysokie ceny...
Strasznie wysokie ceny mają obecnie. Za olej do auta zaplacilem po znizkach wircej niz w duzym markecie. To jest robienie klientów w uja

zarejestrowany-uzytkownik

02.01.2019

Placówka

Bydgoszcz, Bronikowskiego 10

Nie zgadzam się (0)
Podczas mojej wizyty...
Podczas mojej wizyty w hurtowni Gordon zostałem wzorowo obsłuży. Pani sprzedawca przedstawiła mi rzetelnie asortyment oraz doradzila optymalna cześć w stosunku cena/jakość. Został mi nawet polecony fachowiec u którego mogę wymienić ta część. Polecam tą hurtownie.

zarejestrowany-uzytkownik

25.01.2016

Placówka

Oława, 3 Maja 22A

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy są kompetentni,...
Pracownicy są kompetentni, pomagają w doborze części samochodowych, podpowiedzą jak samemu naprawić usterkę. Zamówiony towar można odebrać już następnego ranka. Ceny są najniższe w mieście. Sklep jest duży, czysty, panuje porządek.

Katarzyna_4754

15.07.2015

Placówka

Grajewo, Kopernika 18

Nie zgadzam się (1)
Filia oddziału bardzo...
Filia oddziału bardzo dobrze zlokalizowana, dużo miejsca do zaparkowania auta, fachowa obsługa na kilku stanowiskach oraz dostępność asortymentu - jeśli nie na miejscu to wedle potrzeby klienta najczęściej na drugi dzień jest już do odbioru. Cenowo jest może nie najtaniej, ale bardzo przystępnie, biorąc pod uwagę że sklep i cała sieć nie działa od wczoraj, tylko ma wyrobioną jakąś markę na rynku. Wprowadziłbym na wyposażeniu sklepu każdego z tej sieci jakieś podstawowe zestawy bądź pojedyncze narzędzia aby kierowca w razie potrzeby mógł sam wymienić jakiś element który właśnie zakupił w Gordonie.

Mariusz_954

07.11.2014

Placówka

Bydgoszcz, Bronikowskiego 10

Nie zgadzam się (2)
Do sklepu udałem...
Do sklepu udałem się w celu nabycia części motoryzacyjnych. Interesujący mnie asortyment miał być dostępny dopiero 31.05.2013 i na ten termin umowiliśmy się ze sprzedawcą. Niestety tego dnia również części były niedostępne. Ostatecznie zakupu dokonałem 3.06.2013 jednak Pan obsługujący mylił części przez co obsługa się wydłużyła. Raziło również to, że w sklepie bylo dwóch sprzedawców a tylko jeden obsługiwał klientów.

Szymon_304

04.06.2013

Placówka

Gniezno, Pałucka 7

Nie zgadzam się (1)
Ciężko było mi...
Ciężko było mi odnaleźć ten sklep gdyż jest słabo oznaczony. Kiedy już trafiłem do lokalu pierwsze co rzuciło mi się w oczy to szarość i brak jakiegokolwiek koloru wewnątrz. Za ladą siedziało dwóch panów, jeden z nich zapytał mnie w czym może pomóc, ja zapytałem o dostępność jednego produktu po czym panowie wspólnie odpowiedzieli mi, że nie ma. Sklep był w miarę czysty, najbardziej przeszkadzała mi owa ponurość wewnątrz.

Toms

13.12.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Pojechałem dowiedzieć się...
Pojechałem dowiedzieć się o części do układu hamulcowego pan który mnie obsłużył był bardzo pomocny i dobrze doradzał.jeśli chodzi o wygląd sklepu to jeśli można pisać, że w tego typu sklepie panuje ład i porządek.Pracownicy mają indywidualne podejście do klienta.bardzo byłem miło zaskoczony polecam

Michał_1455

26.10.2011

Placówka

Włocławek, Okrzei 59

Nie zgadzam się (2)
Szukając części do...
Szukając części do mojego samochodu, trafiłem do sklepu motoryzacyjnego Gordon. Przydałby się tu mały remont, lub odnowienie elewacji. Obsługa jest profesjonalna i pomocna, szkoda, że nie mają firmowych strojów, bo każdy jest inaczej ubrany. Najważniejsze jednak, że szybko kupiłem potrzebne części. Duży wybór części.

WŁODZIMIERZ_17

27.07.2011

Placówka

Olsztyn, Pstrowskiego

Nie zgadzam się (3)
Doskonała obsługa, ceny...
Doskonała obsługa, ceny przyzwoite. Na towar trochę się czeka ale poza tym ok. Dosyć spory asortyment, mieli na miejscu to czego potrzebowałem. Szkoda, że na miejscu nie mają żadnego automatu z napojami czy czymś podobnym bo troszkę tam ciepło ;-) Polecam wszystkim. Dobre ceny o fachowość sprzedawców.

Adrian_221

12.06.2011

Placówka

Mierzyn, Długa 24

Nie zgadzam się (6)
Poza dojazdem do...
Poza dojazdem do lokalu to nie zauważyłem nic niepokojacego. Wnętrze sklepu przestronne, czyste. Pracownik obsługi z optymistycznym podejściem obsługiwał moją osobę. Sam do końca nie wiedziałem jak nazywa się część, którą chciałem zakupić. Sprzedawca drążył temat zadając mi wiele istotnych pytań dotyczących mojego auta. W czasie około 2 minut udało się zlokalizować numer filtra paliwa, co umożliwiło mi poznanie jego ceny. Małym minusem jest czas oczekiwania na sprowadzenie tej części. Nie chciałem czekać, sprzedawca wykazał się kreatywnością i zaproponował odbiór filtra w placówce głównej pod bydgoszczą. Podziękowałem i wyszedłem. Bardzo duży plus za entuzjazm w podejściu sprzedawcy do klienta. Polecam.

Marcin_1182

07.02.2011

Placówka

Bydgoszcz, Glinki

Nie zgadzam się (2)
Sklep z częściami...
Sklep z częściami zamiennymi GORDON w Bydgoszczy jest jednym z miejsc, do których zaglądam tyle razy, ile w moim aucie coś się dzieje nie tak. Zróżnicowany asortyment i przy tym niskie ceny powodują, że właśnie tam najczęsiej zaopatruję się w części zamienne. Za ladą- sami mężczyżni. Na pytania odpowiadają sprawnie. W razie wątpliwości- konsultują się ze sobą. Przy braku określonego produktu, zazwyczaj dostarczony jest na następny dzień. Do sklepu można dodzwonic się i przez telefon uzyskac informację o dostępnośc danej części. Dojazd: bardzo dobry. Trochę mało miejsca do parkowania przed sklepem, ale jest możliwośc parkowania za bramą, za sklepem (ostatnio odkryłam ;)). Wewnątrz sklepu dosyc dużo miejsca. W miarę swobodnie. Dla zmotoryzowanych sklep godny polecenia.

zarejestrowany-uzytkownik

07.08.2010

Placówka

Bydgoszcz, Bronikowskiego 10

Nie zgadzam się (20)
Po przyjeździe pod...
Po przyjeździe pod adres hurtowni, napotkałem na problem z zaparkowaniem samochodu. Parking jest strasznie mały i wąski. Po wejściu do środka, przywitała mnie kolejka. Przede mną stało 4 klientów. Hurtownia dysponuje trzema stanowiskami obsługi klientów, z czego tylko z dwóch można było skorzystać. Przy trzecim stanowisku zauważyłem, że Pan tam siedzący, zamiast obsługiwać klientów w środku (w celu zmniejszenia kolejki), cały czas rozmawiał przez telefon. Być może obsługiwał klienta, ale jednak powinien w pierwszej kolejności zająć się klientami znajdującymi się w środku lokalu. Po ok. 15 minutach stania w kolejce, zostałem obsłużony. Pracownik był wykwalifikowany, potrafił doradzić i odpowiedział na wszystkie moje pytania. Jeśli nie miał wybranego przez mnie towaru na stanie w magazynie, oferował zamiennik lub możliwość sprowadzenia go w ciągu kilku godzin. Po wyjściu z hurtowni, musiałem jeszcze odczekać na parkingu kilka minut, aby inni klienci, którzy zastawili mi wyjazd, dokonali swoich zakupów i odjechali.

zarejestrowany-uzytkownik

04.11.2009

Placówka

Olsztyn, Korczaka 1

Nie zgadzam się (22)

Gordon

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Gordon?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.