Jakość Obsługi

T-Mobile

( 3.52 )

T-Mobile Polska jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce obsługując 10,509 mln klientów. W swojej ofercie posiada pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Sieć T‑Mobile oferuje usługi telefonii i internetu mobilnego oraz stacjonarnego w systemach abonamentowych, przedpłaconych i mix.

Opinie (4054)

Totalna porażka

Brak słów aby opisać zaistniałą sytuację najpierw niekompetentny konsultant w punkcie ale cóż zdarza się później w biurze obsługi klienta od czwartku było ich już kilka a ścisłej po kilkunastu latach bycia klientem timobile zrezygnowałam z sieci z zachowaniem numeru z zamiarem przejścia na kartę tak też to było spisane przy rozwiązaniu umowy. Z dniem kiedy kończyła się umowa na drugi dzień miałam dostać sms i uaktywnić numer na kartę no cóż nie dostałam nic tel do firmy rozmowa zapewnienie że w ciągu kilku godz dostanę sms i będę miała aktywny tel bo nadmienię że zostałam bez tel co nieźle namieszalo mi w życiu czekam cierpliwie mija następny dzień i znowu nic. Dzwonie znowu ta sama sytuacja nikt nic nie wie do popołudnia będzie wszystko ok. Mija popołudnie i nic znowu tel i następny zdziwiony konsultant który obiecuję że za 72 h wszystko będzie działać mało mnie szlak nie trafił ale co ja mogę. Przeczekalam te 72h i znowu nic znowu tel do firmy i zapewnienie że po 12w nocy będzie uaktywniony numer. Minęła północ i poranek o 8 rano dzwonię bo nadal eter a tam kierują mnie do następnego konsultanta. Włączyłam się złapałam oddech. Ludzie o co chodzi!!! Ja od paru dni nie mogę dzwonić i załatwiać spraw bo potrzebny mi jest tel Totalna porażka nie mam siły na taką niekompetencjie firmy i jej pracowników.

POLECAM WSZYSTKIM SUPER SALON

witam polecam ten salon, i obsługującego tutaj konsultanta, facet bardzo cierpliwy, konkretny , uczciwy i fachowy, uczynny, pomaga klientowi, nic nie wciska na siłę, wzbudza sympatię i stoi po stronie klienta. Potrafi naprawdę fajnie przedstawić ofertę, nie ukrywa kosztów, naprawdę fachowiec w każdym calu. Sam salon na zewnątrz i w środku bardzo ładny, przestronny, czysty. Polecam ze względu na konsultanta, można śmiało korzystać z jego usług, uważam że za swoją prace powinien dostać premię, a pracodawca go szanować, gdyż mało takich konsultantów jest. (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Najgorsza sieć

Po niezadowalającej ofercie i kilku latach spędzonych z tą siecią postanowiłam przenieść numer do innej. Po tym fakcie zadzwoniła do mnie pani z Tmobile z "świetną ofertą", z wygranym nowym telefonem. Niestety, gdy przekazałam jej informacje, że już przeniosła numer do innej sieci, pani się zdenerwowała i zapytała, czemu w takim razie wyraziłam zgodę na odebranie tego nowego telefonu. Gdy usłyszała moje pytanie "Pani cały czas nie daje mi dojść do głosu i gdybym chciała mieć od państwa dodatkowe nagrody, to bym nie przenosiła numeru do innej sieci. To kiedy wyraziłam zgodę na nagrody? ", nie była w stanie na nie odpowiedzieć i się rozłączyła. Nie polecam!

W dziejszych czasach naprawdę rzadkość!

Podczas ostatniej próby skontaktowania się z infolinią operatora T-Mobile zostałem bardzo miłe zaskoczony, mianowicie wykonałem kontakt późnym popołudniem przez telefon usłyszałem informację że czas oczekiwania się przedłuży i czekałem uwaga... dosłownie 15 sekund, pełen szacunek za profesjonalne podejście do Klienta i zaangażowanie pracownika infolinii który bardzo sprawnie pomógł mi i odpowiedział na zadane pytania, z doświadczenia inne infolinie lubią „przeciągnąć” czas oczekiwania T-Mobile zasługuje na medal. Oby tak dalej!

Negatywna

Bardzo długi i uprzejmie rozmawiają, a efektu nie ma. Internet notorycznie zmniejsza prędkość, panowie mówią, że to chwilowo ponieważ jest remont. To chwilowo trwa już ponad 4 mieisące. Rozmowy na temat internetu są z dziłem technicznym, gdzie rozmowy są płatne 2.40 za min. Dzwonię z telefonu T-Mobile z reklamacją do internetu T-Mobile i do rachunku mam doliczane ok. 40 zł. za rozmowę z działem technicznym. Tak wyglada kontakt z infolinią.

Wszędzie gdzie go potrzebuję

Od kilku lat jestem użytkownikiem internetu mobilnego sieci T-Mobile. Towarzyszy mi wszędzie gdzie go potrzebuję, w domu, na plaży i na wsi u znajomych. Router jest maleńki, a zasieg naprawdę dobry. Jednocześnie za niewielkie pieniądze. ANI MYŚLĘ GO ZMIENIAĆ.

Miła, kompetentna obsługa

Po wejściu do salonu, można zauważyć, że jest on estetyczny i czysty. Telefon ułożone są w logiczną całość. Dostępne są ulotki oraz wszystkie miejsca plakatowe są uzupełnione. Konsultant zaprosił mnie do swojego stanowiska witając mnie z uśmiechem. Byłam zainteresowana internetem do domu. Konsultant przedstawił ofertę w sposób jasny i zrozumiały. Sprawdził możliwości w moim moim miejscu zamieszkania oraz opisał proces instalacji. Zostałam poinformowana o dodatkowych benefitach. Jestem zadowolona z obsługi i uważam, że otrzymałam komplet informacji. Mogę śmiało polecić ten salon.

Kompetentna obsługa

Jestem zadowolona z obsługi i uważam, że otrzymałam komplet informacji. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Miła obsługa

Po wejściu do salonu zostałam od razu zaproszona do stanowiska doradcy. Pracownik zadał kilka pytań i przedstawił ofertę. Zaproponował Internet, który odpowiadał moim potrzebom, wspomniał o usługach dodatkowych. Pracownik był miły, uprzejmy i pogodny. Pracownik nie zaprezentował mi aplikacji Mój T-Mobile.

NIE POLECAM!!

Salon, mały lecz ładny i schludny, ładnie urządzony, jak to T-Mobile, tu nie mam nic do zarzucenia, ale obsługa pozostawia wiele do życzenia. Po wejściu jak się okazał obsługiwał mnie właściciel, siedział jak buc, zero zaangażowania, obojętny czy skorzystam z usług T-mobile czy nie, lakonicznie mi przedstawiał ofertę, nie próbowal mnie przekonać do oferty, niczym nie chciał zachęcić, po prostu wisiało mu to. na koniec ani nie pożegnał się ani nie wstał nic, obsługa fatalna. Odradzam

Bardzo dobrze- ale nie super

Salon bardzo duży, dużo stanowisk, sporo miejsca można spacerować, oglądać telefony. Sam wystrój ładny, czysto, schludnie, można z podłogi jeść.mebelki bialutkie, ściany czyste no elegancja -francja. Obsługa- obsługujący bardzo lajtowy gość, może jednak za bardzo się spoufala i próbuje być twoim przyjacielem, niektórych może to irytować, mnie troszkę wkurzało, ale poziom obsługi, postawa przyjacielska, wiedza naprawdę jest ok! Jedyny minus na sam koniec to fakt , ze konsultant nie dokończyl obsługi, nie pożegnał się ze mną bo już jego uwaga skupiła się na innych klientach, albo na ładnej pani która weszła i się ślicznie do niego uśmiechała, nieładnie Panie konsultancie, należy dokończyć z cała uwagą obsługę pożegnać aktualnego klieneta a dopiero po wyjściu poświęcić swoją uwagę kolejnemu klientowi, nawet jeśli to płeć piękna!!

Super obsługa - bardzo pozytywnie nastawiona

Polecam bardzo ten salon, obsługa bardzo przyjazna i sympatyczna, nic nie ukrywają, przedstawia każde koszty, konsultant rzeczowy i merytorycznie przygotowany, zna się na rzeczy, potrafi doradzić, przyjazny i sympatyczny. Salon bardzo czysty, ładny i elegancko umeblowany, wszystko przejrzyste, ładnie rozstawione. Jedyny minus, to uważam , że biurka konsultantów są ulokowane zbyt blisko siebie, co powoduje, ze w przypadku obecności obok drugiego klienta robi się lekki harmider, rozmowy nawzajem na siebie nachodzą co jest irytujące i przeszkadza, powinno sie je albo oddalić lub zamontować jakieś przepierzenie.

Marna obsługa

Konsultant, nie potrafił dobrze mi pomóc, jak się dowiedział że nie jestem zainteresowana podpisaniem umowy, a byłam jedynie zasięgnąć informacji dotyczących roamingu, od razu wręcz chciał mnie wypchać z salonu. Wiedzę posiada, ale jego poziom kultury oraz obsługi jest bardzo niski. (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

świetna obsługa

świetna obsługa. konsultant bardzo kompetentny, z usmiechem , spełniał wszelkie normy

Bardzo dobrze

Konsulatanka profesjonalnie podeszła do tematu propozycji wybranej usługi.

Kameralnie, czysto, przyjemnie, ale...

Obsługa na najwyższym poziomie. Lepiej wypada niż podobne salony w Rzeszowie. Oferta warta rozważenia. Zainteresowali mnie ofertą Smartcar. Warto się potargować np. o opłaty aktywacyjne , bo tanio nie jest. No ale podobno jakość sieci ma znaczenie, Chwalą się certyfikatami, badaniami jakości.

Słabiutko

Niestety ale jako nowy klient nie za bardzo ciekawie przedstawiono mi ofertę. Wiadomo nie od dziś że sieć ta ma rewelacyjny zasięg a o tym nic nie usłyszałem nie mówiąc już o reszcie pozytywów.

Super

Bardzo wysokie standardy obsługi klienta. Pracownicy są mili i uprzejmi.

Bardzo dobrze

T-Mobile CH Victoria - Obsługa w tej placówce jest na wysokim poziomie. Daje się odczuć, że człowiek jest mile widzianym klientem.

Dobrze- ale nie bardzo dobrze

Mały kiosk, położony przy centrum handlowym Kaufland na zewnątrz, samodzielny butik, ale bardzo ładny , schludny i mały. Wewnątrz niestety mało miesiąca przeznaczone na góra 2 klientów, wszystko co prawda schludnie upchane, nawet miejsce na wodę do picia się znalazło dla klienta. Obsługiwała mnie chyba kierowniczka saloniku, bardzo mila , ładna kobieta, podchodziła z troską dla klienta, wysoka motywacja i podejście do klienta- szczera , i naturalna osoba. Oferta przedstawiona bardzo atrakcyjna.Polecam ten salonik, a jedyny minus to jak mówiłem troszkę za mały ten salonik, głównie dla jednej osoby przeznaczony.

Kapitaslny Salon!!!

Niesamowita obsługa, bardzo szczera, życzliwa i sympatyczna, praktycznie na każdy zgłoszony problem reagują natychmiastowo aby dobrać klientowi jak najlepszą ofertę, oraz od siebie dają promocję i obcinają koszty, szczególnie opłaty aktywacyjne. Salon, jak każdy T-Mobile czysty, dobrze dobrane meble, kolorystyka sprawiają bardza przyjemne wrażenia. Sprzęt i telefony ładnie rozmieszczone, swobodnie można je wypróbować. Polecam z całego serca.

Odwiedzałeś ostatnio T-Mobile?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.33 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem