heyah

(2.30)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (134 z 148)

Operator oferujący abonament...
Operator oferujący abonament w ofercie subskrypcyjnej z opcją zmiany z miesiąca na miesiąc. Nie można jednak w pakiecie dokupić pakietu internetu ani też włączać obsługi numerów premium by sądownictwa np. na infolinię firmową. Bardzo długi czas usuwania problemu z subskrypcją.

Klient_jveP9

06.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dziś tj. 17...
Dziś tj. 17 października otrzymałem wiadomość e-mailową o zmianie regulaminu i cennika. Nie mogłem doczytać się zmian w cenniku dlatego postanowiłem zadzwonić na infolinię Heyah, żeby się dowiedzieć co w cenniku się zmieniło. Konsultant zapewniał mnie, że nic się nie zmieniło i że nic nie wie o nowych regulaminach. Poprosiłem o rozmowę z jego przełożonym. Powiedział, że nie ma takiej możliwości. W tej sytuacji poprosiłem żeby skonsultował tę kwestię ze swoim przełożonym. Po skonsultowaniu ze swoim przełożonym stwierdził, że nic się nie zmieniło poza pocztą głosową. Poprosiłem, aby zapisał w systemie informację, żeby ktoś się skontaktował ze mną jak już będą znali konsultanci regulamin. Powiedział że ktoś się skontaktuje i zapytał czy w czymś jeszcze może pomóc. Ja powiedziałem, że zaczekam, aż zapisze w systemie informację żeby ktoś się ze mną skontaktował. Odpowiedział, że nie ma takiej możliwości, aby zapisać w systemie. Wtedy się zapytałem czy na sto procent zagwarantuje mi, że ktoś się ze mną skontaktuje. To Pan włączył mi muzyczkę i powiedział, że wróci do naszej rozmowy. Wrócił i zapewnił, że nic się w regulaminie nie zmienia tylko poczta głosowa się zmienia. Jak zapytałem się co się zmienia w poczcie głosowej to znowu kazał czekać. W końcu się rozłączyłem, uznając tę rozmowę za stratę mojego czasu. Podsumowując czuję się po pierwsze oszukany, a jeśli wziąć miałbym pod uwagę to co mówi i zapewniał mnie konsultant to oznaczałoby, że regulamin nowy mnie nie dotyczy i mam przywilej korzystać nadal na obecnych zasadach w ramach obowiązującego regulaminu. Po drugie nie spotkałem się jeszcze z tak niepoważną, nie kompetentną i leniwą obsługą klienta jak konsultant z którym rozmawiałem jak i jego przełożony, który nie wykazał zainteresowania sprawą. Kiedyś też zadzwoniłem do obsługi klienta w Heyah to nie umieli wyłączyć poczty głosowej i powiedzieli, że nie ma takiej możliwości. Jeśli macie możliwość zmiany operatora to zalecam zmianę. Ja już się za tym rozglądam.

Piotr_1169

17.10.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Zbyt długie...
Świetnie. Zbyt długie oczekiwanie na połączenia z konsultantem

Krzysztof_1776

23.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Paweł_732

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Łukasz_870

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

zarejestrowany-uzytkownik

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Katarzyna_2506

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Kamil_507

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Kamila_460

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Karolina_1528

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

anka_26

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

zalogowany_użytkownik

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Krzysztof_1857

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

Jolanta_631

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Wiktoria_45

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Ewa_1864

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Przemysław_783

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

Magdalena_1934

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo mało punktów obsługi klienta, wysokie połączenie za Infolinię i słaby zasięg. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_4973

27.03.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Adam_884

27.03.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

heyah

Heyah to marka usług telefonii komórkowej, której operatorem jest T-Mobile Polska. Z początku Heyah oferowała jedynie karty SIM i doładowania, później uzupełniła ofertę o sprzedaż telefonów komórkowych, a obecnie również abonament i pakiety Internetu. Usługi sieci Heyah cieszą się sympatią użytkowników, którzy przede wszystkim chwalą sobie dostępność usług, a także zasięg sieci i atrakcyjność oferty. Z usług sieci Heyah można skorzystać dzięki doładowaniom internetowym lub podczas wizyty w dowolnym salonie T-Mobile.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż heyah?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Operator oferujący abonament...
Operator oferujący abonament w ofercie subskrypcyjnej z opcją zmiany z miesiąca na miesiąc. Nie można jednak w pakiecie dokupić pakietu internetu ani też włączać obsługi numerów premium by sądownictwa np. na infolinię firmową. Bardzo długi czas usuwania problemu z subskrypcją.