Orange

( 3.70 )

Opinie (4190)

Poziom obsługi klientów

W dniu 15.05.2019r. poszedłem do salonu Orange jedynie dowiedziec się kiedy kończy sie jedna z moich umów. Byłem o godz. 20.15 w olejce przede mną była 1 osoba. Było czynnych 4 stanowiska obsługi Do godz. 21 nie zostałem obsłużony. W tym czasie jeden z konsultatów po zakończeniu obsługi klienta po prostu wstał (20,.30), wziął telefon i bez słowa wyszedł z salonu i już do g.21 się nie pojawił. Inny po zakończeniu obsługi klientki o 20.40 poszedł na zaplecze i też już się nie pojawił. Pani z informacji równiez z koleżanką zniknęły na zapleczu i już się nie pojawiły. Efekt był taki, że w kolejce czekało kilkanaście wkurzonych osób, z obsługi w salonie były 2 osoby reszta (4 os.) były nieobecne. Na udokumentowanie tego stanu zrobiłem zdjęcia pustych stanowisk. Nie wiem za co mają płacone osoby tam zatrudnione ale na pewno nie za obsługę klientów. Przez 45 min. z kolejki została obsłużona 1 (!) osoba. Nie będą powtarzał komentarzy zdenerowwanych klientów ale taki poziom obsługi świadczy o totalnym " olewaniu" klientów i ich czasu. Straciłem czas i nerwy nic nie załatwiając.

Fantastyczna postawa

Witam, w związku z dezaktywacją karty sim z winy Państwa konsultantki (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) byłam zmuszona udać się dzisiaj do salonu Orange Kraków Bonarka, aby tą sprawę wyjaśnić. Przyjął mnie pracownik (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) i to on do końca poprowadził zgłoszenie, finalnie rozwiązując problem w sposób satysfakcjonujący klienta. Sytuacja początkowo wydawała się mocno skomplikowana, jednak dzięki determinacji w działaniu i wiedzy jak podejść do tematu Państwa pracownika udało się odzyskać numer telefonu i podpisać kolejną umowę. Pracownica bardzo mocno nadszarpnęła wizerunek firmy swoim brakiem kompetencji, jednak takie osoby jak pan stojące na pierwszej linii kontaktu z klientem bezbłędnie odzyskują zaufanie klienta i swoją postawą zyskują szacunek. Postawa i umiejętności pracownika są godne naśladowania a dzisiejsze rozwiązanie mojego problemu zasługuje na pochwałę i gratyfikacje jego osoby. Raz jeszcze dziękuje za pomoc, N.

miła obsługa, ale czemu musiałam potem jeszcze płacić?

Po smierci dziadka, udałam się do Orange zrezygnowaćz telefonu stacjonarnego, miałam akt zgonu dziadka. Pracownik był bardzo miły, powiedział, ze trzeba będzie opłacić kwotę jaka się naliczyła za telefon, co było dla mnie zrozumiałe. Dodatkowo opłata wiązała się z jakąś dodatkową opłatą około 2zł, nie wiem dlaczego. Otrzymałam dokument rezygnacji i wydawało się , że wszystko już jest zakończone, i załatwione. Po jakimś czasie jak mnie zdziwił list wysłany - przypominam - pośmierci dziadka, po tym gdy zgłosiłam, ze dziadek nie żyje...list przyszedł wysłany na nazwisko i imię dziadka, już niezyjącego, że trzeba dopłacic jakies jeszcze pieniądze.. Niezrozumiałe to dla mnie...!!!

Sprzedawca "wciskał" dodatkowe niepotrzebne usługi

Byłem w sklepie jakiś czas temu. Interesował mnie zakup internetu mobilnego z tabletem. Konsultant proponował dodatkowe usługi którymi nie byłem zainteresowany. Po ustaleniu warunków sprzedawca stwierdził że bez założenia konta bankowego Orange nie będę mógł dobrać usługi która mnie interesuje(to było nieprawdą)... Po za tym polecam salon. Zawsze kilka stanowisk czynnych dla klientów. Obsługa miła lecz troszkę nachalnie sprzedająca. W salonie panuje ład i porządek.

Profesjonaliści

Najlepsza sieć w Polsce, Wszystko szybko i sprawnie.

Super

Super obsługa, bardzo chętna do pomocy w wybraniu atrakcyjnej oferty

Profesjonaliści

Bardzo wysokie standardy obsługi klienta.

SUPER

Najlepsza sieć w Polsce, Wszystko szybko i sprawnie.

Super

Obsługa była na bardzo wysokim poziomie.

Wspaniała Konsultantka

Pani (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) jest naprawde wpaniałą konsultantka. Pomocna, empatyczna i uśmiechnięta, błyskawicznie ustaliła szczególy i sfinalizowała umową. Pochwała dla niej

Dręczyciele...

Dzwonią do mnie dwa razy dziennie, z tą samą ofertą. Ja odmawiam, oni znowu dzwonią. Są natrętni.

Dobrze, ale może być lepiej

Długi czas oczekiwania na konsultanta, system zawiesza się co chwilę. Konsultantka (dane osobowe usunięte przez administratora) nie używa zwrotów grzecznościowych, nie podtrzymuję kontaktu wzrokowego, nie uśmiecha się. Uzyskałam informacje o które prosiłam, jednak oferta dużo gorsza niż u konkurencji.

długi czas oczekiwania

Dziś dzwoniłem na infolinie. Czas oczekiwania na konsultanta ponad 5 minut. Według mnie jest to za długi czas

Obsługa na 3+

Pomimo trzykrotnego złaszania blokady połączeń reklamowycdh na nr stacjonarny tego typu telefony pojawiają się. Brak mozliwości zablokowania wszystkich tego typu połączeń.

Rewelacja.

Bardzo mila obsługa. Wszystko zostało przedstawione i wyjaśnione.

Po naprawie gwaracyjnej

Oddałem telefon do naprawy gwarancyjnej , wrócił w takim samum stanie jak go oddałem,personel poinformował mnie że źle wpisane było moje imię i usługa gwarancyjna nie może być wykonana . Personel tego salonu jest bardzo ordynarny i nie profesjonalny , nie znający warunków gwarancji.

W miarę

Mogło być lepiej ale jest ok . Wszystkie kwestie zostały wyjaśnione

Odwiedzałeś ostatnio Orange?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.33 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem