Orange

( 3.62 )

Opinie (4200)

Suoer, taka obsługa jest niepowtarzalna.

Miło i szybko, a także konkretnie bez zbędnych rozwodzeń nad niepotrzebnym rozbudowaniem oferty. Pan M.G. uznanie i szacunek za wyczucie klienta. Pozdrawiam i polecam

Obsługa szybko reaguje i fajnie działa ale jedna mam ale

Zgłosiłem, że mam słaby zasięg z internetu i w telefonie. A mam tylko kilka kresek HSPDA w centrum Katowic. A powinno być LTE. Więc jakoś oni się nie zdziwili ale napisali: że nie było żadnych awarii i akie tam. Jak bym pisał o awariach. A ja do nich o zasięgu. W routerze mam 3 kresi zasięgu i to jest max. czasem jest full zasięg ale to wyjątkowa sytuacja. Przejdę się do ich salonu to to zgłosze. Być może coś zrobią. Jest nadzieja

Orange

Wchodząc do Orange stanęłam w kolejce byłam druga Obsługa bardzo sprawnie radziła sobie z poprzednim klientem, wiec długo nie czekałam na swoją kolej Zostałam poproszona do stanowiska Pani wstała i się kulturalnie przywitała. Chciałam przedłużyć umowę, pani zaproponowała mi korzystniejsza niż sama chciałam wybrać Opowiedziała mi szczegółowo o danej ofercie W salonie panował porządek, było cicho, przyjemnie i panował przyjemny delikatny zapach.

Specjalistki w każdym calu!

Sprzedawczynie z salonu Orange przy okazji przedłużania umowy abonamentowej namówiły mnie na pakiet Orange Love - telefon, telewizja i internet światłowodowy. Wcześniej nie myślałem o zmianie, ale teraz nie żałuję. Szersza oferta programowa, szybszy i bezproblemowy internet i wifi w każdym zakątku mieszkania. Instalacja przebiegła sprawnie, pracownik skonfigurował od razu wszystkie moje domowe urządzenia korzystające z telewizji i internetu. Jestem bardzo zadowolony z obsługi i podejścia do klienta. Zarówno konsultantki jak i instalator zadbali, aby usługi działały jak powinny, a klient był usatysfakcjonowany. Dodatkowo teraz mam wszystko na jednej fakturze, jeden przelew i rachunek za internet, telefon i telewizję mam z głowy. Dziękuję i polecam.

Nic nadzwyczajnego

No nic nadzwyczajnego,telefon stacjonarny wciśnięto mi na siłę,internet zawiesza się nie wspomnę o dekoderach które trzeba resetować. Gdyby nie te światłowody nigdy bym się nie zdecydowała.czekam na koniec umowy.

Orange flex

Orange Flex najgorsze dziadostwo jakie może być wymyślone przez Orange Polska S.A. Przestrzegam nie korzystajcie z tej usługi, ponieważ będziecie mieli wielkie problemy, żeby przejść do innej oferty czy do innego operatora. 14 czerwca 2019 roku przeszedłem z nju abonament do Orange Flex, ponieważ chciałem przetestować tą usługę, lecz po 2-3 tygodniach stwierdziłem, że ta usługa nie spełnia moich oczekiwań więc kliknąłem wyłącz kontrakt. Aplikacja mnie poinformowała, że do 14 lipca mogę korzystać z kontraktu z mojego numeru a 14 lipca kontrakt się dezaktywuje. I tak się stało kontrakt został zdezaktywowany, ale niestety z kontraktem numer został też zdezaktywowany. Dzwoniłem do Orange celem przywrócenia tego numeru a tam mnie poinformowano, że numer nie należy do orange tylko do nju mobile i nic nie mogą zrobić. Dzwonie do nju mobile celem wyjaśnienia sprawy a tam mnie informują, że numer został wyłączony 14 czerwca, ponieważ Orange wystąpiło o dezaktywacje numeru a nie przeniesienie numeru, czyli teoretycznie ten numer nie jest ani w sieci Orange ani w nju mobile dalej mówiąc teoretycznie ten numer nie istnieje od 14 czerwca jednak od 14 czerwca do 14 lipca korzystałem z tego numeru. Dodatkowo informują mnie, że nie da się odzyskać numeru telefonu. Przy 6 razie udało mi się odzyskać numer telefonu w Orange Flex. Pisałem z pomocą techniczną z Orange Flex przez aplikacje Orange Flex i mnie poinformowano, że nie ma możliwości migracji z Orange Flex do Orange na kartę czy nju mobile, czyli po dezaktywacji kontraktu dezaktywuje się numer. Lecz jest tylko jedno rozwiązanie, żeby zrezygnować z Orange Flex, czyli przejście do innego operatora, ale nie może to być Orange ani Nju mobile, ponieważ właścicielem Nju Mobile, Orange i Orange Flex jest ORANGE POLSKA S.A. Reasumując, żeby przejść do Orange na kartę czy Nju Mobile muszę przejść np. do sieci Plus a następnie z sieci Plus do Orange na kartę czy do Nju Mobile. Co za człowiek wymyślił Orange Flex. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Lekceważenie klienta

Po raz drugi przedłużałem umowę przez telefon. Miły pan z infolinii obiecywał dodatkowy bezpłatny dekoder telewizji, dodatkowy darmowy numer telefonu z nieograniczonym limitem rozmów i sporym pakietem internetu mobilnego i... Na tym się skończyło. Nie dostałem dekodera, numeru dodatkowego też nie. Po co w ten sposób naciągać klienta? Słabe to!

Kontakt ok

W dniu wczorajszym kontaktowała się z Orange w celu uruchomienia usługi. Osoba z którą rozmawiałam była, miła, rzetelna. Moja sprawa została załatwiona podczas tejże rozmowy. Jak najbardziej na plus. Polecam.

Bez rewelacji

Konsultant wstał na początku i zaprosił do stanowiska, więc pomyślałam, że obsługa będzie bardzo wysokiej jakości, jednak już po kilku zdaniach wiedziałam, że nigdy więcej bym nie chciała trafić do takiej osoby. Odebrałam wrażenie, że sprzedawca chce jak najszybciej skończyć ta rozmowę, przedstawiając mi ofertę prawie nic nie notował na notatce, z oferty bardzo mało się dowiedziałam. W trakcie rozmowy sprzedawca dostał powiadomienie z Facebooka na swój zegarek smartwatcha i spojrzał co to jest, według mnie taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Nie zbadał moich potrzeb żeby dostosować dla mnie ofertę, telefon który mi zaproponował nawet nie przyniósł i nie pokazał. Był mało przekonujący, mało rozmowny, nie zabijał moich obiekcji, gdy usłyszał że muszę już iść nie wręczył mi nawet ulotki i numeru do salonu, a wręcz się ucieszył z końca rozmowy.

Bardzo miła obsługa

W salonie Orange panuje bardzo miła atmosfera, a salon jest bardzo czysty i duży, co umożliwia swobodne poruszanie się. W salonie są mili doradcy i pomocni, toteż znają się na swojej pracy. Sklep usytuowany jest w dobrej lokalizacji i bez problemu można do niego trafić. Polecam ten salon.

Wyścigi sprzedażowe

Firma Orange oddziaływuje na swoich klientów w sposób irytujący. W ciągu jednego dnia zadzwoniło do mnie 7 osób reprezentujących firmę Orange z propozycją wymiany łącza dostarczanego internetu na światłowód. Zapowiadano ten fakt ponad rok temu. Zadzwonił wiec technik . Z miejsca umówiłam się na podłączenie. Po chwili salon , po godzinie infolinia później kolejny reprezentanci firmy. Przy trzecim telefonie zapytałam o co chodzi ? Dlaczego im tak zależy aby podłączyć mi światłowód . Uzyskałam całkiem logiczne wytłumaczenie. Przy 7 telefonie tego dnia byłam już tak poirytowana, ze zaczęłam się zastanawiać skąd takie parcie na sprzedanie usługi . Usługa taniej , sprawniejsza technicznie , mniej usterkowa technicznie , ale ? Nowa umowa , na kolejne miesiące , nowe zobowiązanie o kolejne miesiące dłużej . Dostąpiłam refleksji i zaraz po tym odwołałam montaż . A wystarczyło gdyby jeden technik zadzwonił, podpiął usługę , przedstawił dokumenty i po spawie. Nie pierwszy raz Orange dane klientów puszcza w ogólny obieg i robi pracownikom wyścigi sprzedażowe.

Absolutnie beznadziejna

Kiedykolwiek się nie zadzwoni a dzwoniłam ostatnio kilka razy zawsze czas oczekiwania jest wydłużony i czeka się bardzo długo mając na uwadze także to że za te rozmowę się płaci za każdą minutę. Potrafiłam czekać nawet pół godziny. Dzwonię z problemem i muszę jeszcze za to płacić. Niewiarygodne!!!!

Obsługa śmieje się prosto w twarz

Mam problem z routerem, chciałam go wymienić na nowy. W pierwszym salonie po godzinnym oczekiwaniu, powiedziano mi abym udała się do następnego, ponieważ oni już ich nie posiadają. Przybyłam do salonu na ulicy Górnośląskiej, oznajmiłam, że chce wymienić dekoder. Pani zaśmiała się i oznajmiła mi, że się skończyły. Gdyby nie nowa umowa, która podpisałam miesiąc temu, odeszłabym od tej sieci. Kompletny brak poszanowania czasu klienta.

Internet i tv na toruńskiej starówce - raczej niewykonalne

Sprawa dotyczyła założenia interentu i tv w jednej z kamienic zlokalizowanych w obrębie toruńskiej starówki. Niestety sprawa rozbiła sie o uzyskanie zgód od właścicieli dwóch sąsiednich kamienic. Podywkonawca (partner techniczny) nie podjął tematu. Internetu i tv nie zainstalowano.

Klapa

Mam wrażenie, że konsultant miał zły dzień. Poprosiłam o przedstawienie oferty na abonament z telefonem komórkowym. Niestety konsultant nie potrafił mi tej oferty przedstawić, zasłaniają się... awarią systemu. Wydaje mi się, że dobry konsultant powinien znać ofertę na pamięć. Plus za czystość.

Bardzo kompetentna obsługa

Wchodząc do oddziału był zachowany porządek w oddziale był jeden klient który był obsługiwany zostałem od razu zauważony i zaproszony przez drugiego konsultanta do stanowiska. Pani wstała i przywitała mnie rzy biurko z imienia i nazwiska (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO). Na biurko panował porządek nie. Pani zadawał zarówno pytania otwarte jak i zamknięte wnikliwie badając moje potrzeby. Oferta jaka została mi zaproponowana spełniała moje oczekiwania została mi tez zaproponowana dodatkowa usługa. Pani dążyła do Podpisania umowy ze mną. Gdy powiedziałem że narazie dziękuję Pani poprosiła o kontakt i zapytała o termin w jakim może zadzwonić do mnie w celu sfinalizowania. Została mi wręczona wizytówką wraz z ulotka (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

Profesjonaliści

Obsługa bardzo profesjonalna .o

Poziom obsługi klientów

W dniu 15.05.2019r. poszedłem do salonu Orange jedynie dowiedziec się kiedy kończy sie jedna z moich umów. Byłem o godz. 20.15 w olejce przede mną była 1 osoba. Było czynnych 4 stanowiska obsługi Do godz. 21 nie zostałem obsłużony. W tym czasie jeden z konsultatów po zakończeniu obsługi klienta po prostu wstał (20,.30), wziął telefon i bez słowa wyszedł z salonu i już do g.21 się nie pojawił. Inny po zakończeniu obsługi klientki o 20.40 poszedł na zaplecze i też już się nie pojawił. Pani z informacji równiez z koleżanką zniknęły na zapleczu i już się nie pojawiły. Efekt był taki, że w kolejce czekało kilkanaście wkurzonych osób, z obsługi w salonie były 2 osoby reszta (4 os.) były nieobecne. Na udokumentowanie tego stanu zrobiłem zdjęcia pustych stanowisk. Nie wiem za co mają płacone osoby tam zatrudnione ale na pewno nie za obsługę klientów. Przez 45 min. z kolejki została obsłużona 1 (!) osoba. Nie będą powtarzał komentarzy zdenerowwanych klientów ale taki poziom obsługi świadczy o totalnym " olewaniu" klientów i ich czasu. Straciłem czas i nerwy nic nie załatwiając.

Fantastyczna postawa

Witam, w związku z dezaktywacją karty sim z winy Państwa konsultantki (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) byłam zmuszona udać się dzisiaj do salonu Orange Kraków Bonarka, aby tą sprawę wyjaśnić. Przyjął mnie pracownik (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) i to on do końca poprowadził zgłoszenie, finalnie rozwiązując problem w sposób satysfakcjonujący klienta. Sytuacja początkowo wydawała się mocno skomplikowana, jednak dzięki determinacji w działaniu i wiedzy jak podejść do tematu Państwa pracownika udało się odzyskać numer telefonu i podpisać kolejną umowę. Pracownica bardzo mocno nadszarpnęła wizerunek firmy swoim brakiem kompetencji, jednak takie osoby jak pan stojące na pierwszej linii kontaktu z klientem bezbłędnie odzyskują zaufanie klienta i swoją postawą zyskują szacunek. Postawa i umiejętności pracownika są godne naśladowania a dzisiejsze rozwiązanie mojego problemu zasługuje na pochwałę i gratyfikacje jego osoby. Raz jeszcze dziękuje za pomoc, N.

Odwiedzałeś ostatnio Orange?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.33 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem