Jakość Obsługi

Play

( 3.53 )

Play to jedna z najszybciej rozwijających się sieci w Polsce, działająca od 2007 roku. Firma świadczy swoje usługi na trzech podstawowych systemach - abonamentowym, na kartę oraz mieszanym. W swojej ofercie posiada również formułę stacjonarną oraz nowość - PLAY NEXT. Sieć jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła ofertę dla rodzin - FORMUŁA RODZINNA, która oferuje nieograniczone połączenia do wszystkich sieci dla 4 kart SIM. W 2018 roku liczba użytkowników PLAY wyniosła ponad 15 mln.

Opinie (3044)

play

miła obsługa, zaś nie zawsze potrafią pomóc. Czysto, schludnie, przyjazna atmosfera, pomoc koleżeńska jest, zaś mało pracowników

Konsultantka do zwolnienia!!!

Rozmawiałam z wieloma konsultantami z obsługi klienta, ale w życiu nie byłam tak potraktowana jak dzisiaj przez jedną z konsultantek.. Arogancka, pyskata I brak szacunku do klienta....

Obsługa na wysokim poziomie. Polecam wszystkim!

Wizyta dotyczyła przejścia z sieci Orange do Play. Zainteresowany byłem także zmianą telefonu. Doradca zrobił ze mną wywiad zadając pytania i na podstawie moich odpowiedzi, które notował zaproponował ofertę Solo lub Duet wraz z telefonem Samsung J3. Z wizyty byłem zadowolony. Salon zadbany, profesjonalni pracownicy oraz korzystne warunki ofert.

Masakra

Obsługa nie zna oferty, nie wiedzą chyba co tam robią.

Świetna obsługa

Bardzo polecam punkty sieci PLAY, ponieważ pracują tam osoby bardzo dobrze wyszkolone, miłe a przede wszystkim kompetentne. Oferty dostosowuja do potrzeb oraz budzetu klienta, obsługa zawsze uśmiechnieta nawet w krytycznych sytuacjach. Minusem jest dlugi czas oczekwiania na zalatwienie swojej sprawy

obsługa bardzo słaba

NIESTETY BRAK ZAINTERESOWANIA KLIENTEM.MIMO CHĘCI REZYGNACJI Z USŁUG BRAK JAKICHKOLWIEK PRÓBY ZATRZYMANIA KLIENTA W SIECI

Dramat

Konsultant na infolini byk niekompetentny , brak wiedzy o produkcie oraz o szablonowych działaniach firmy.

Nie profesjonalna obsługa

Obsługa mało profesjonalna. Brak badania potrzeb klienta. Brak przedstawienia oferty, korzyści z podpisania umowy. Ogólnie lekcewazace podejście do klienta. Nie

Wzorzec konsultanta jest na Bratysławskiej 4 w Krakowie

Pani konsultantka (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) wie wszystko na temat oferty, jej życzliwość jest wstrząsająca :)

Radzę uważać przed przedłużeniem umowy !

Radzę stałym klientom przed ewentualnym przedłużeniem umowy przez infolinie sprawdzić jakie mają oferty na przedłużenie w salonie i internecie. Czasem pracownicy call center potrafią wcisnąć gorszą umowę niż była przed przedłużeniem aby podnieść sobie wyniki twierdząc że to jest najlepsza oferta itp. Chociaż zdarza się że nie wiadomo skąd konsultanci potrafią wyczarować też korzystniejsze oferty po dłuższych negocjacjach. Dlatego radzę klientom nie podejmować szybkich decyzji.

Profesjonalna obsluga

Pan na infolinii bardzo profesjonalnie podszedł do sprawy , był bardzo elokwentny i służył pomocą

Play oferta

Mieli zadzwonić w ciągu 15 minut zadzwonili po dwóch dniach

dobra oferta

proponują dobrą ofertę, kompetentni pracownicy

Beznadziejna oferta na abonament

Jeśli chodzi o oferty dla obecnych Klientów Play nie ma nic do zaoferowania. 5 zł taniej po 3 latach współpracy to trochę mało biorąc pod uwagę, że konkurencja ma lepsze oferty, a praktyka w stylu złoży Pani wypowiedzenie to dostanie coś lepszego mnie nie interesuje. Za dużo z tym zabawy.

Kompletny brak profesjonalizmu.

Dzisiejszego dnia 3 razy rozmawiałem z trzema różnymi doradcami obsługi infolinii sieci Play. W jednej sprawie otrzymałem 3 różne odpowiedzi z czego żadna nie była satysfakcjonująca. Dopiero po wizycie w salonie Play otrzymałem odpowiedź na moje pytanie.

Obsługa taka sobie

Sieć tefoni Play w Koninie. Ostatnio chciałam zaczerpnąć informacji na temat firmy play. Weszłam do salonu było dwóch pracowników. Jedna pani która obsługiwała klienta i jeden Pan który coś robił w komputerze. Podeszlam do tego Pana poinformował mnie słowami "Niech Pani poczeka teraz nie mogę". Czekałam 10 min i zrezygnowałam z uzyskania jakich kolwiek informacji na temat tej firmy

Bardzo kompetentnie

Miła i kompetentna obsługa pracowników bardzo dobre doradztwo

Miła obsługa

Miła obsługa aczkolwiek, kilka mankamentów jeżeli chodzi o wiedzę konsultantów

Niedostosowanie dla osób starszych i niepełnosprawnych

To, co napiszę nie dotyczy salonu wskazanego w adresie, lecz wszystkich adresów. Jestem osobą niepełnosprawną, mam kłopot z poruszaniem się. Musiałam odwiedzić punkt obsługi klienta. Z przykrością zauważyłam, że nie mogę wygodnie usiąść. Na moje pytanie, czy jest możliwość, żebym usiadła na innym krześle, bardzo miła pani wyjaśniła, że nie i że może mi obniżyć hokera. Zrobiła to maksymalnie jak się dało, jednak dla mnie i tak było to za wysoko. Jestem osobą w średnim wieku, mój problem wynika z niepełnosprawności, jednak myślę, że trudność z zajęciem siedzącego miejsca mają też osoby starsze lub bardzo niskie. To sprawia, że sytuacja jest upokarzająca. Wydaje mi się, że byłoby zasadne, by pomyślano także o wygodzie obsługi klientów mojego pokroju. Nadmieniam, że zamierzam przyjrzeć się temu problemowi w innych sieciach i ewentualnie zgłosić to do odpowiednich instytucji. Z poważaniem Joanna

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.33 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem