Jakość Obsługi

Play

( 3.54 )

Play to jedna z najszybciej rozwijających się sieci w Polsce, działająca od 2007 roku. Firma świadczy swoje usługi na trzech podstawowych systemach - abonamentowym, na kartę oraz mieszanym. W swojej ofercie posiada również formułę stacjonarną oraz nowość - PLAY NEXT. Sieć jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła ofertę dla rodzin - FORMUŁA RODZINNA, która oferuje nieograniczone połączenia do wszystkich sieci dla 4 kart SIM. W 2018 roku liczba użytkowników PLAY wyniosła ponad 15 mln.

Opinie (3064)

Play oferta

Mieli zadzwonić w ciągu 15 minut zadzwonili po dwóch dniach

Miło, szybko i bez problemów

Miła obsługa, uśmiechnięta i chętna na udzielenie porad klientom. Przy jakichkolwiek pytaniach gotowa do pomocy i rozwiązania problemu. Bardzo pozytywna wizyta w salonie.

Taki sobie punkt obsługi

Niecały miesiąc temu odwiedziłem ten punkt aby przenieść numer. Wszystko sie udało jednak jest pewien problem. Otóż po przeniesieniu numeru zostałem poinformowany o opłacie za przeniesienie w kwocie 60 zł i to jest ok bo wszędzie jest tak samo. Kiedy przyszedł rachunek moim oczom ukazała sie kwota, której się nie spodziewałem. Doliczono jeszcze 42 zł (o czym nikt nie powiedział) za niepełny cykl rozliczeniowy. Obsługa była miła i pomocna jednak ten błąd mnie zirytował. Czas obsługi był dosc długi trwał około 30 min. Moim zdaniem za długo. Pomieszczenie było czyste a miejsce pracy uporządkowane.

Namolny sprzedawca, ale skuteczny

Do salonu przyszedłem z zapytaniem o możliwość przedłużenia kończącego się abonamentu dla mnie.Bez telefonu. Sprzedawca w trakcie rozmowy starał się przekonać mnie do podpisania umowy na sprzedaż usług dla 3 osób /całej rodziny/. Argumentował niższym abonamentem dla 3 osób. Prawie wyszedłszy z salonu z nowym telefonem. Dobry sprzedawca.

Duży sklep jednak dość słaba obsługa

Salon Play w CH Wileńska jest dużym i ładnie zaprojektowanym sklepem. Jednak tutaj pozytywy się konczą. Zawsze są duże kolejki, czas oczekiwania nawet ponad poł godziny, powinni bardziej doszkolić pracowników, bardzo często zmieniający się personel często nie zna promocji ani ofert. Nie polecam.

Trudności w załatwieniu sprawy!

Sam salon wygląda nieprofesjonalnie, jest brudno, stanowiskach konsultantów leży kurz! Obsługa jest średniej klasy. Pracownicy owszem, mili, uprzejmi, cierpliwi ale wydaje się, że zakres ich wiedzy w ofertach sieci, dla której pracują jest bardzo mały. Bardzo długi czas spędziłam tam, by rozwiązać sprawę, z którą przyszłam.

Bardzo kompetentna obsługa

W salonie PLAY jest zachowana czystość, wszystko jest uporządkowane oraz konsultanci wyglądają schludnie. Czas oczekiwania w kolejce jest krótki i po 2 minutach konsultant już zaprosił mnie do stanowiska. Konsultanci są kompetentni, uprzejmi oraz pomocni. Konsultanci w sposób sprawny, szybki oraz zaangażowany oferują produkty firmy. W sposób pewny rozwiewają wątpliwości i pomagają w podjęciu decyzji. Dokładnie analizują problemy i proponują najlepsze rozwiązanie sytuacji. Bardzo dobrze oceniam obsługę, czystość w salonie PLAY.

obsługa miła

obsługa miła jednak posiada słabe podejście do klienta, brak zaangażowania w obsługę klienta.

Obsluga na medal

Bardzo mila obsługa,pani konkretnie wszystko mi wyjaśniła. Polecam.

Super obsługa!

Miła obsługa, Pan bardzo cierpliwy, zrozumiale i wyczerpująco odpowiedział na wszystkie moje pytania. Minus jedynie za dłuższe czekanie na zgłoszenie konsultanta.

Szybko, konkretnie, rzeczowo i na temat!

Bardzo konkretna i rzetelna obsługa w salonie Play w Galerii Gryf w Szczecinie. Mimo tego, że tematem wizyty było wypowiedzenie umowy świadczenia usług telekomunikacyjnych i przekazanie numeru telefonu na rzecz innego operatora personel był bardzo pomocny, sympatyczny i uprzejmy. Sprawa została rozwiązana szybko, a wszelkie informacje których potrzebowałem konsultant sprawnie odszukał w systemie i przekazał w sposób prosty i zrozumiały. DUŻY + dla tego salonu :)

TRAGEDIA

Dzwoniąc na infolinię play najlepiej wszystko notować. Dla osób chcących sobie oszczędzić dodatkowego problemu proponuję zadzwonić ze trzy razy z tym samym zapytaniem/problemem no i obowiązkowo wszystko notować, żeby potem zobaczyć które rozwiązanie problemu zostało zaproponowane przez 2 konsultantów, wtedy wiadomo że ten 1 się mylił :)

Super, takiej obsługi nie ma nigdzie

konsultanci w punkcie PLAY są bardzo sympatyczni, zawsze chętnie pomogą, dodatkowo swoją wiedzą i kompetencją zawsze dobrze doradzą

Konkretnie i rzetelnie

W ubiegłym miesiącu udałem się do salonu Play w Bartoszycach żeby zawrzeć umowę na zakup telefonu oraz abonamentu. Efekt? Wyszedłem z telefonem i abonamentem oraz internetem do domu. W salonie nie było żadnego Klienta, kiedy zamknąłem drzwi od salonu, wstał jeden z konsultantów i zaprosił mnie do stanowiska i poprosił żebym usiadł pytając: w czym mogę pomóc?” Opowiedziałem jakiego produktu oczekuję i Pani konsultant rozpoczęła prezentację oferty zaczynając od pytania czy jestem już klientem sieci Play. Odpowiedziałem, że nie i poinformowałem ze posiadam numer u innego operatora, wówczas Pani zapytała mnie czy nie chciałbym przenieść numeru (bez zmiany numeru - pozostając przy tym samym). Nie dając jednoznacznej odpowiedzi poprosiłem l przedstawienie szczegółowej oferty oraz cennik, została ona zaprezentowana na podstawie ulotki. Zostałem zapytany czy posiadam internet domowy, na pytanie jakie ma to znaczenie, dostałem informację, że w przypadku „dołączenia” takiego produktu będzie możliwe przygotowanie korzystniejszej oferty. Zgodziłem się a sympatyczna Pani opowiedziała mi o samych zaletach oferty na moje pytanie czy są jakieś „haczyki” otrzymałem informację zwrotną, że nie - oferta jest rzetelna i nie posiada ukrytych kosztów. Zostałem poinformowany o opłatach dodatkowych m.in. Opłacie za aktywację numeru oraz opłaty za urządzenie. Zadałem kilka pytań na temat oferty i na każde dostałem wystarczającą odpowiedź. Polecam ww salon i kompetencję i znajomość produktów Pani konsultant. Postanowiłem zawrzeć umowę na telefon oraz internet domowy, dostając w prezencie maskotkę ;) w salonie unosił się ładny zapach a pomieszczenie było schludne i czyste.

Poniżej krytyki

Sporo młodych osób zatrudnionych na infolinii co skutkuje niskim poziomem prowadzonych rozmów, można wyczuć arogancję w głosie i wyniosłość.

Fachowa pomoc!

Super, wszystko jasno wyjasnione, opisane, rozmowa krótka i treściwa!

Infolinia - tragedia

Pracwonicy na infolinii nie posiadają wiedzy i dodatkowo nie chcą podjąć elementarnego wysiłku aby pomóc rozwiążać temat z którym dzwonię. Ponadto infolinia jest płątna!!!!!!!!

Odwiedzałeś ostatnio Play?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • abonamenty
  • karta SIM
  • internet
  • telefonia komórkowa

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.24 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem