Plus GSM

( 3.79 )

Opinie (2958)

Bardzo dobre podejście konsultanta do klienta

Dzwoniąc po ofertę od razu dostałem informację jaki najniższy abonament mogę dostać w ramach przedłużenia oferty. Odnośnie aparatu telefonicznego by wytargować niższą cenę musiałem czekać tydzień na oddzwonkę.. ale finalnie dostałem to o czego oczekiwałem. Urządzenie przyszło po 2 dniach tak jak zapewniał sprzedawca w rozmowie

Ignorancja i niekompetentni pracownicy

Poszłam do salonu Plusa z zamiarem wzięcia nowego telefonu w Mixie. Obsługa była w porządku do czasu podpisania umowy. Pracownik kilkukrotnie próbował odpalić nową kartę sim w nowym telefonie, bezskutecznie. Poproszono mnie więc, abym wróciła za godzinkę, bo możliwe, że to w systemie tkwi jakiś problem. Gdy wróciłam po godzinie, sytuacja była taka sama. Kazali przyjść za kolejną godzinę, a gdy to nic nie dało, powiedzieli, żebym wróciła do domu i czekała, aż jutro zadzwonią. Jako, że telefon przez kolejne dni milczał, wybrałam się do salonu Plusa jeszcze raz. Dodam, że zależało mi na szybkim wzięciu telefonu, ponieważ mój dotychczasowy popsuł mi się. Kolejny raz sytuacja była taka sama i kolejny raz kazali mi czekać. Na szczęście na zmianie pojawił się pracownik, który po prostu zadzwonił do centrali i wyjaśnił całą tą sytuację. W ostateczności dostałam nową kartę i nowy telefon. Ale ile się nadenerwowałam to moje. Nie jestem zadowolona z ich usług i raczej tu więcej nie wrócę.

Obsługa dobra

Na infolinii otrzymaliśmy pełną informacje o ofercie abonamentu telefonicznego., troszkę długie było oczekiwanie na tej infolinii. Miły głos osoby udzielającej odpowiedź. Taki mały szczegół. Standardowe procedura oceny obsługi klienta wysyłana później wiadomościami tekstowymi.

Wspaniała obsługa konsultanta

Obsługa na 5! Konsultant odpowiadał bez zastanowienia na każde zadane pytanie co świadczyło o jego wiedzy salon zadbany w nowej odsłonie wyśmienicie !

Bardzo rzetelna obsługa klienta!

W dniu wczorajszym udałem się do salonu sprzedaży plusa, celem wymiany karty sim na nową. Pan dodatkowo zbadał moje potrzeby okazało się, że mam starą promocję i nieaktualne taryfy. Sprzedawca bardzo dokładnie zbadał moje potrzeby i zaproponował bardzo korzystne rozwiązania. Dodatkowo zapytał o usługi dodatkowe, zaproponował mi ubezpieczenie szybki telefonu. Jestem bardzo zadowolony z wizyty w punkcie plusa.

Bardzo miła obsługa

Odwiedziłam salon Plusa w Hrubieszowie. Bardzo szybko zostałam poproszona do Pani. Bardzo szybka obsługa. Zostałam poinformowana o wszystkich wariantach na jakich mogę zawrzeć umowę, a Pani rozpisała mi nawet na kartce abym mogła się zastanowić w domu, Tak samo o sprzęcie jaki mnie interesował. Wizyta była bardzo miła, Pani bardzo kompetentna i dobrze przedstawiła ofertę zawarcia umowy.

Zakup telewizora i telefonu

Bardzo miła i sympatyczna obsługa. Pan bardzo fajnie doradził i przeprowadził zakup.

Chciałem podpisać umowę na telewizję, a wyszedłem z ...

W dniu wczorajszym (30 stycznia) udałem się punktu Plusa i Cyfrowego Polsatu moim mieście w celu przedłużenia umowy. Po odpowiednim rozpoznaniu moich potrzeb przez doradcę, okazało się, że skończyła mi się umowa na telefon w innej sieci i internet też u innego operatora. Na początku nie chciałem nic słyszeć o innych ofertach, tylko o tej po którą przyszedłem. Stety dla mnie, że Pan, który mnie obsługiwał nie pozwolił mi odejść bez "zapoznania się z propozycją". To czego doświadczyłem podczas obsługi przerosło moje najśmiejsze oczekiwania. Bardzo profesjonalne podejście do klienta polegało na uzupełnienie krok po kroku czystej kartki informacjami, jakie ode mnie uzyskał. Oczywiście o telewizji, o internecie i o abonamentach i w ogóle o rabatowaniu usług w SmatDomie. Jak mi się przypomniało, że skończyły mi się u mowy na telefon i internet to od razu chętniej słuchałem propozycji. Przedłużyłem umowę na telewizję, dobrałem internet. Mało tego, przeniosłem swój numer z T-Mobile i dorzuciliśmy jeszcze numer żony, który był na kartę. Teraz oboje mamy super abonament z dużą paczką internetu. Dotychchczas płaciliśmy za telefony i internet 130 zł, a w Plusie w połączeniu z Cyfrowym Polsatem (telewizja) płacimy 100 zł. Miesięcznie zaczynamy oszczędzać 30 zł. Do tego wszystkiego dostaliśmy 3 miesiące abonamentu gratis na telewizję, miesiąc gratis na internet. Jednym słowem, a w zasadzie dwoma. Udana wycieczka do Plusa. No ok, w czterech słowach. Serdecznie polecam ten punkt bo wykazują inicjatywę, aby sprzedać więcej. Dla mnie to bez różnicy, cieszę się z oszczędności, które zaczynają zostawać w portfelu.

Salon godny polecenia!

W punkcie spotkałem się z bardzo miłą obsługą. Konsultantka odpowiadała na wszystkie pytania dotyczące oferty. Oferta, którą mi zaproponowało była korzystna i sprostała moim potrzebom. Z wizyty w salonie wyszedłem zadowolony. Zaobserwowałem także, że pozostali klienci również wyglądali na usatysfakcjonowanych wizytą. Minusem salonu jest mały wybór wariantów kolorystycznych smartfonów w porównaniu z opcjami dostępnymi na rynku.

Brak zainteresowania klientem

Podczas rozmowy z konsultantem nie czułam zainteresowania moją osobą. Pan ciągle odpisywał na sms uśmiechając się pod nosem i co chwilę dopytując co mówiłam. Nie polecam

Tragedia

Przychodzę do punktu jak już naprawdę muszę, zwłaszcza Panie pracujace w punkcie są zrozumiałe i opryskliwe, zero pomocy dla klienta tylko wciskanie na siłę swojego zdania. Panowie pomocni i kulturalni więc podczas wizyty warto poczekać aż będą wolni i załatwić sprawę u nich

Super polecam

Byłam w salonie aby załatwić swoją sprawę związana z wyjaśnieniem faktury sprawę załatwiłam szybko i sprawnie bardzo kompetentni konsultanci

Super obsługa

Przy ostatniej mojej wizycie w tym salonie wyszedłem bardzo zadowolony z obsługi. Na starcie zostałem bardzo ciepło przywitany przez uśmiechniętego pana konsultanta. Chciałem dowiedzieć się nieco więcej o nowej umowie na Internet domowy. Zostaly mi przedstawione 2 oferty w bardzo jasny i przejrzysty sposób. Każda moja wątpliwość została mi jeszcze raz wytłumaczona. Przedstawione mi tez były oferty dodatkowe takie jak abonament komórkowy. Obsługa była profesjonalna z dużą wiedzą na temat swoich ofert. Wyszedłem z pozytywnym nastrojem.

Polecam

Baardzo długo się czeka na obsługę ale jak już się człowiek doczeka to naprawdę załatwi wszystko co potrzebuje. Obsługa miła, kompetentna, jeśli widzi że może kogoś obsłużyć w chwilę robi to poza kolejnością. Polecam

Super obsługa

Bardzo mila i pomocna obsługa w salonie sieci plus dobrze dopasowana oferta panie bardzo uprzejme

beznadzieja

Nie polecam.... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Szybkie załatwienie sprawy.

Udałem się do tego salonu by wypowiedzieć umowę z Cyfrowym Polsatem. Pracownik bardzo się przejął, że nie chcę nadal kontynuować współpracy z jego firmą trąbka zaproponował bezpłatne dodatkowe programy próbował namówić mnie, abym został dalej. Nie robił to w sposób natrętny, nachalny. Kiedy raz mu odmówiłem powiedział, że " szkoda, że kończy Pan już z nami współpracę, bardzo mi przykro". Bardzo podoba mi się takie podejście do klienta. Będę polecał ten salon swoim znajomym.

Świetna obsługa.

Udałem się do tego salonu, aby zawrzeć umowę o telewizję. Nie miałem jeszcze wybranego żadnego pakietu. Przedstawiciel dokładnie omówił kolejne propozycje. To w jaki sposób mówił zachęcało do zakupu konkretnego pakietu. Czas spędzony w salonie nie był za długi. Formalności, jak i podpisanie umowy zostało przeprowadzone bardzo szybko. Z przyjemnością polecam ten salon.

Odwiedzałeś ostatnio Plus GSM?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.12 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem