Plus GSM

( 3.83 )

Plus jest liderem technologii LTE korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest także częścią Grupy Cyfrowy Polsat, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce. Oprócz standardowych usług głosowych, Plus oferuje także liczne usługi dedykowane do transmisji danych, usługi informacyjne, rozrywkowe i lokalizacyjne, mobilne płatności, ofertę energii elektrycznej i wiele innych nowoczesnych rozwiązań przydatnych zarówno użytkownikom biznesowym, jak i indywidualnym.

Opinie (2968)

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Salon w Chrzanowie

Przyszedłem zapytać o aktualne ceny abonamentów sprzedawca nie chciał w ogóle ze mną rozmawiać bez wylegitymowania się. Nic nie pomogło, że nie chcę zawierać umowy tylko poznać ofertę ewentualnie mogę podać nr telefonu. Aroganckie i nieuprzejme podejście do klienta, nic się nie zmieniło od poprzedniej wizyty 2 lata temu. Więcej tu nie wrócę i nie polecam tego salonu, strata czasu i szkoda nerwów.

Jestem zaskoczony i zadwowolony

Punkt obsługi klienta mały, ale zadbane o czystość i bezpieczeństwo. Zamontowane pleksy i Doradca Klienta w masce. Przyszedłem dowiedzieć się o aktualnej ofercie. Pani dopytała mnie szczegółowo o moje potrzeby w kwestii usługi telefonii komórkowej. Oferta która została mi przedstawiona była dopasowana do moich potrzeb. Dodatkowo zaproponowała mi jedną dodatkową usługę. W momencie zaproponowania telefonu komórkowego pokazała mi trzy różne modele. Różniły się od siebie minimalnie, szczegółowo zostały omówione parametry i funkcje telefonów. Moja wizyta nie zaowocowała podpisaniem umowy bo oferta mimo wszystko była za droga, ale obsługa na najwyższym poziomie.

Dobry kontakt z klientem.

Bardzo dobry kontakt z klientem. Podejście bardzo fachowe i chęć dobrego doradzania w każdej sprawie. Polecam.

W miarę szybka informacja

Na infolinii sieci plus otrzymaliśmy informację na temat usługi komórkowej szybko. Jedank nie była on pełna w 100 procentach.

James Bond i jego Wspaniała Agentka

Borykałam się z rozwiązaniem sprawy od prawie roku. Byłam zrezygnowana, ale wymieniłam jeszcze raz kartę, aby na moim iPhonie zobaczyć napis LTE. Niestety, dalej 3G ... odsyłana od Plusa do Apple’a, od jednej infolinii do drugiej bezsilna już stałam u progu rozwiązania umowy, gdy trafiłam z moja córką do CH Panorama a tam na konsultantów (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO). To niesamowite z jakim zapałem i jak profesjonalnie podeszli do tematu. Już po chwili pani wprowadzała dane do telefonu. Pan Wykonywał telefon do wsparcia technicznego. Nie znam szczegółów, ale wiem jedno! Dzięki nim pozostanę dalej klientką i mam nadzieję, ze tak miłą i profesjonalną obsługę zastane zawsze w tym punkcie. Ci Państwo spokojnie mogą szkolić innych sprzedawców, a przy okazji zarażać pozytywną energią.

brak skuteczniej obługi klienta

Przestrzegam wszystkich przed kupnem telefonów przed tą siecią. Sieć sprzedaje telefony mówią klientom że telefony są nowe nie używane i nie mają żadnych wad. Jak się okazało w moim przypadku telefon który był zakupiony nie za małe pieniądze okazał się telefonem który był zawilgotniały jak wskazał serwis gdy oddałem telefon na gwarancje gdy po uruchomieniu go zaczął sam wykonywać czynności. Mianowicie dzwonić i wysyłać wiadomości jak mu się po prostu chciało. Po przedstawieniu sytuacji na infolinii przekazano mi wytyczne odnośnie reklamacji z tytułu rękojmi. i zapewniono mnie iż telefon zostanie wymieniony uprzednio dopytując czy są ślady mechaniczny czy też jest pęknięty. telefon wygląda jak wyciągnięty z pudełka. po oddaniu do serwisu telefon wrócił w stanie nieużytkowym. Mianowicie przed oddaniem telefon sam wykonywał obrót na danych zawartych w pamięci. po powrocie z serwisu otrzymałem kartkę iż telefon ma ingerencje cieczy/wilgoci odmowa naprawy gwarancyjnej. Po konsultacji ze stroną producenta telefonu zapewniano mnie iż telefon nie ma możliwości wykonywania samodzielnych obrotów wykorzystując dane zawarte w pamięci a jednak miało to miejsce. przedstawiając całą sytuację w serwisie producenta serwisantka powiedziała mi że "tak mówią ale niestety ma to miejsce" warty zastanowienia jest fakt czy wprowadzenie ubezpieczenia telefonu przez sieć polkomtel jako serwis urządzenia nie było przemyślaną strategią ponieważ po co ponosić koszty napraw jak klient może zakupić(niestety to są tylko moje przypuszczenia po rozmowie ze znajomymi którzy pracują w tej sieci i bardzo często spotykają się z tymi typu problemami) ubezpieczenie i wtedy nikt nie jest poszkodowany w tej sytuacji-. łatwiej jest wystawić opinie zalania i odmówić naprawy bo naprawa była by jednoznaczna z przyznaniem się do winny iż telefon sam wykonywał obrót danych jak też to iż sieć rozprowadza uszkodzone telefony. wydając swoją opinie odnośnie polkomtelu kategorycznie odradzam zakup sprzętów przez tą sieć oczywiście na powyższe posiadam wszystkie opinie serwisów abyście państwo nie sądzili że są tą fałszywe informację. Współczucie dla innych osób które również posiadają taki problem jak ja iż sieć najpierw mówi jedno a później sama zaprzecza swoim informacją.

Super

Kiedy chciałam kupić nowy telefon, dostałam bardzo dobrą ofertę. Oczywiście skorzystałam. Mam super telefon i jestem bardzo zadowolona.

Internet masakra

Internet z tej sieci to masakra. Sprzedawcy zapewniają że jest zasięg i prędkość LTE advance. Faktyczna prędkość to nie więcej niż 1 Mbps. Pomoc techniczna potwierdza że w faktyczna prędkość w ciągu dnia na nadajnikach w okolicy nie przekracza tej prędkości i nie ma planów modernizacyjnych. Oceńcie sami jak to nazwać.

Super obsługa

Obsługa bardzo miła, ale oferta niezadowalająca.

SUPER

Nauczona niekompetencją pracowników na infolinii polecam ten salon. Sprawnie i fachowo.

Bardzo dobre podejście konsultanta do klienta

Dzwoniąc po ofertę od razu dostałem informację jaki najniższy abonament mogę dostać w ramach przedłużenia oferty. Odnośnie aparatu telefonicznego by wytargować niższą cenę musiałem czekać tydzień na oddzwonkę.. ale finalnie dostałem to o czego oczekiwałem. Urządzenie przyszło po 2 dniach tak jak zapewniał sprzedawca w rozmowie

Ignorancja i niekompetentni pracownicy

Poszłam do salonu Plusa z zamiarem wzięcia nowego telefonu w Mixie. Obsługa była w porządku do czasu podpisania umowy. Pracownik kilkukrotnie próbował odpalić nową kartę sim w nowym telefonie, bezskutecznie. Poproszono mnie więc, abym wróciła za godzinkę, bo możliwe, że to w systemie tkwi jakiś problem. Gdy wróciłam po godzinie, sytuacja była taka sama. Kazali przyjść za kolejną godzinę, a gdy to nic nie dało, powiedzieli, żebym wróciła do domu i czekała, aż jutro zadzwonią. Jako, że telefon przez kolejne dni milczał, wybrałam się do salonu Plusa jeszcze raz. Dodam, że zależało mi na szybkim wzięciu telefonu, ponieważ mój dotychczasowy popsuł mi się. Kolejny raz sytuacja była taka sama i kolejny raz kazali mi czekać. Na szczęście na zmianie pojawił się pracownik, który po prostu zadzwonił do centrali i wyjaśnił całą tą sytuację. W ostateczności dostałam nową kartę i nowy telefon. Ale ile się nadenerwowałam to moje. Nie jestem zadowolona z ich usług i raczej tu więcej nie wrócę.

Obsługa dobra

Na infolinii otrzymaliśmy pełną informacje o ofercie abonamentu telefonicznego., troszkę długie było oczekiwanie na tej infolinii. Miły głos osoby udzielającej odpowiedź. Taki mały szczegół. Standardowe procedura oceny obsługi klienta wysyłana później wiadomościami tekstowymi.

Wspaniała obsługa konsultanta

Obsługa na 5! Konsultant odpowiadał bez zastanowienia na każde zadane pytanie co świadczyło o jego wiedzy salon zadbany w nowej odsłonie wyśmienicie !

Bardzo rzetelna obsługa klienta!

W dniu wczorajszym udałem się do salonu sprzedaży plusa, celem wymiany karty sim na nową. Pan dodatkowo zbadał moje potrzeby okazało się, że mam starą promocję i nieaktualne taryfy. Sprzedawca bardzo dokładnie zbadał moje potrzeby i zaproponował bardzo korzystne rozwiązania. Dodatkowo zapytał o usługi dodatkowe, zaproponował mi ubezpieczenie szybki telefonu. Jestem bardzo zadowolony z wizyty w punkcie plusa.

Bardzo miła obsługa

Odwiedziłam salon Plusa w Hrubieszowie. Bardzo szybko zostałam poproszona do Pani. Bardzo szybka obsługa. Zostałam poinformowana o wszystkich wariantach na jakich mogę zawrzeć umowę, a Pani rozpisała mi nawet na kartce abym mogła się zastanowić w domu, Tak samo o sprzęcie jaki mnie interesował. Wizyta była bardzo miła, Pani bardzo kompetentna i dobrze przedstawiła ofertę zawarcia umowy.

Zakup telewizora i telefonu

Bardzo miła i sympatyczna obsługa. Pan bardzo fajnie doradził i przeprowadził zakup.

Chciałem podpisać umowę na telewizję, a wyszedłem z ...

W dniu wczorajszym (30 stycznia) udałem się punktu Plusa i Cyfrowego Polsatu moim mieście w celu przedłużenia umowy. Po odpowiednim rozpoznaniu moich potrzeb przez doradcę, okazało się, że skończyła mi się umowa na telefon w innej sieci i internet też u innego operatora. Na początku nie chciałem nic słyszeć o innych ofertach, tylko o tej po którą przyszedłem. Stety dla mnie, że Pan, który mnie obsługiwał nie pozwolił mi odejść bez "zapoznania się z propozycją". To czego doświadczyłem podczas obsługi przerosło moje najśmiejsze oczekiwania. Bardzo profesjonalne podejście do klienta polegało na uzupełnienie krok po kroku czystej kartki informacjami, jakie ode mnie uzyskał. Oczywiście o telewizji, o internecie i o abonamentach i w ogóle o rabatowaniu usług w SmatDomie. Jak mi się przypomniało, że skończyły mi się u mowy na telefon i internet to od razu chętniej słuchałem propozycji. Przedłużyłem umowę na telewizję, dobrałem internet. Mało tego, przeniosłem swój numer z T-Mobile i dorzuciliśmy jeszcze numer żony, który był na kartę. Teraz oboje mamy super abonament z dużą paczką internetu. Dotychchczas płaciliśmy za telefony i internet 130 zł, a w Plusie w połączeniu z Cyfrowym Polsatem (telewizja) płacimy 100 zł. Miesięcznie zaczynamy oszczędzać 30 zł. Do tego wszystkiego dostaliśmy 3 miesiące abonamentu gratis na telewizję, miesiąc gratis na internet. Jednym słowem, a w zasadzie dwoma. Udana wycieczka do Plusa. No ok, w czterech słowach. Serdecznie polecam ten punkt bo wykazują inicjatywę, aby sprzedać więcej. Dla mnie to bez różnicy, cieszę się z oszczędności, które zaczynają zostawać w portfelu.

Salon godny polecenia!

W punkcie spotkałem się z bardzo miłą obsługą. Konsultantka odpowiadała na wszystkie pytania dotyczące oferty. Oferta, którą mi zaproponowało była korzystna i sprostała moim potrzebom. Z wizyty w salonie wyszedłem zadowolony. Zaobserwowałem także, że pozostali klienci również wyglądali na usatysfakcjonowanych wizytą. Minusem salonu jest mały wybór wariantów kolorystycznych smartfonów w porównaniu z opcjami dostępnymi na rynku.

Odwiedzałeś ostatnio Plus GSM?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.13 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem