ESKULAP

( 3.00 )

Opinie (21)

Super obsługa rehabilitantów

Jestem pacjentką przychodni Esculap w Sieradzu korzystającą z zabiegów rehabilitacyjnych . Korzystałam z zabiegów w licznych poradniach na terenie Sieradza, najbardziej profesjonalną obsługę oferuje przychodnia Esculap w Sieradzu. Zabiegi są wykonywane zgodnie z wyznaczona godziną,profesjonalnie, rehabilitanci są bardzo empatyczni, , mili, uśmiechnięci ,"są lekiem na całe zło "jakie pacjentowi doskwiera, Szczególnie dziękuję za fachową pomoc Panu Dawidowi, Pani Karolinie i Szefowej Pani Mai.

Masakra w oczekiwaniu na połączenie telefoniczne Masakra w

Masakra w oczekiwaniu na połączenie telefoniczne Masakra w oczekiwaniu na wypisanie recepty przez PANA LISA - zajmuje mu to po 5 dni i dłużej . Nie rusza go to że w tym czasie trzeba zapłacić za plastry na odleżyny po 25 zł ,kiedy na receptę kosztują 8 złMasakra jeśli chodzi o interwencje u właścicieli - nic się nie zmienia MOŻE JAK LUDZIE ZACZNĄ ODCHODZIĆ DO INNYCH PRZYCHODNI TO KTOŚ SIĘ ZA GŁOWĘ ZŁAPIE JAKU MU KONTO W BANKU ZACZNIE MALEĆNIE POLECAMNIE POLECAMNIE POLECAMPANIE Z RECEPCJI JAK IDĄ PO COŚ KORYTARZEM - TO TEMPO SŁABSZE JAK ŻÓŁW - SNUJĄ SIĘ JAK JAKIEŚ NIMFY - ALE CÓŻ IM NIE ZALEŻY A GŁUPI PACJENT CZEKA W KOLEJCE TA FIRMA NIE MA ŻADNYCH STANDARDÓW PRACY I OBSŁUGI KLIENTA Z TEGO CO WIDAĆ Z ZACHOWANIA W REJESTRACJI OCZEKIWANIE NA ODEBRANIE TELEFONU - MIN 30 MINUT ,OSTATNI 54 MINMASAKRA MASAKRA

Pracownice rejestracji zachowują się uprzejmie

Pracownice rejestracji zachowują się uprzejmie, kontakt rzeczowy- bez zbytniej "wylewności" ale i też bez "oschłości", obydwie te formy zachowania są nagminne w innych placówkach tego typu w rejonie. Przy wcześniejszej próbie rejestracji telefonicznej spotkałem się z odmową co wcześniej raczej się nie zdarzało, niemniej rozmowa przeprowadzona kulturalnie. Lekarz, u którego wizyta miała miejsce, konkretny, rzeczowy a jednocześnie nie zbywający pacjenta z powodu kolejnych oczekujących.

Total brak zainteresowania przyszłym ewentualnym pacjentem

Total brak zainteresowania przyszłym ewentualnym pacjentem. Tłumy ludzi w środku. Panie w rejestracji niewiele potrafiły powiedzieć nawet w kwestiach związanych z przyjmowaniem lekarzy w przyszłym tygodniu. Choć były 3 żadna nie była zorientowana. Obsługująca mnie osoba odesłała na infolinię lub kazała przyjść po godz 15gdy będzie lekarz dziś przez 1,5godziny !! Porażka. Odradzam.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Przychodnia Eskulap jedyny minus to brak parkingu który

Przychodnia Eskulap jedyny minus to brak parkingu który jest bardzo potrzebny.Personel w pełni doświadczony, służy pomocą.Kadra wykwalifikowana, w środku podług innych przychodni czysto,organizacja na najwyższym poziomie. Najważniejsze że nie trzeba wyczekiwać w dużych kolejkach. Nigdy nie miałam problemów jeśli wizyta była przełożona lub odwołana, panie mnie informowały dzwoniąc do mnie.

Próbowałam w dniu dzisiejszym dokonać rejestracji

Próbowałam w dniu dzisiejszym dokonać rejestracji telefonicznej w mojej przychodni. Telefony wykonywałam od 07.45 do 08.50 w odstępach kilkuminutowych. Zgodnie z informacją na stronie przychodnia czynna jest od 07.30 - niestety po raz kolejny okazuje się, że pracujące Panie nie fatygują się o to, żeby odebrać telefon. To nie pierwsza już obserwacja takiego zdarzenia i żadnych zmian. Po przyjściu do ośrodka - zaledwie kilka osób w poczekalni, w kolejce do lekarza - na rejestracji dwie panie, trzecia wyszła na papierosa. Całkowite ignorowanie Klienta - po wejściu do ośrodka i podejściu do rejestracji, żadna z osób nawet nie podniosła głowy, nie przywitała się słowami "dzień dobry". Na zapytanie o numer gabinetu, odpowiedź udzielona nadal z pochyloną głową.

Do przychodni Eskulap trafiłam w poszukiwaniu okulisty

Do przychodni Eskulap trafiłam w poszukiwaniu okulisty. Ponieważ ciężko w Sieradzu znaleźć było kogoś na NFZ byłam bardzo zaskoczona gdy dostałam termin na ten sam dzień. Ponieważ nie miałam przy sobie żadnego dowodu ubezpieczenia poprosiłam o następny termin, za kilka dni. Przy zapisywaniu się, co prawda spędziłam ponad dwadzieścia minut na recepcji ale wszystko przebiegło bez problemu. Plusem Eskulapa jest duży wybór lekarzy. Od rodzinnych, przez ortopedów, ginekologów, do gastrologów. Na Narodowy Fundusz Zdrowia i oczywiście przyjmujących prywatnie. Co do jakości wizyt (byłam u każdego) mogłabym się bardziej rozpisać. Jednak podsumowując obsługę - lekarzy razem z recepcją - wypadają średnio. Kiedyś od rana dzwoniłam by zapisać się do lekarza. Niestety telefon nie odpowiadał a na miejscu panie z recepcji powiedziały mi, że mają uszkodzony... Dużym plusem przychodni jest ładny wystrój. Na poczekalni jest jasno, czysto, nowocześnie. Jest winda i są kwiatki. Ludzi czekających jest zawsze dużo i często niestety brakuje wolnym miejsc do siedzenia. Reasumując: jeśli chodzi o zdrowie to rzadko się przejmujemy szczegółami. Ja mimo wszystko zwróciłam uwagę na często mało przychylną obsługę.

Do przychodni zarejestrowałam się ok

Do przychodni zarejestrowałam się ok. 2 lata temu, ponieważ polecono mi przyjmującą tam panią ginekolog. Na miejscu okazało się, że przychodnia nie rejestruje pacjentów na określony dzień i godzinę - danego dnia trzeba przyjść przed otwarciem przychodni i zająć sobie kolejkę. Pacjentki, w tym również ciężarne, ustawiają się w kolejce codziennie już od 7 rano, aby jak najszybciej odbyć wizytę. Osoby, które przyjdą za późno, muszą się liczyć z tym, że w danym dniu mogą nie zostać przyjęte. O 8 przychodnia zostaje otwarta, pacjentki ustawiają się w kolejce według godziny przybycia i rejestrują się do lekarzy. Lekarze ginekolodzy przychodzą zazwyczaj po kilku minutach, po czym udają się do palarni, gdzie siedzą przez następne pół godziny lub dłużej. Większość pacjentek musi się więc liczyć z conajmniej jeszcze jedną godziną czekania na wizytę. Swoją panią doktor oceniam poza tym pozytywnie, ma bardzo miłe usposobienie i ciepłe podejście do klientek. W przychodni jest także możliwość telefonicznego zamawiania recept u lekarzy, jednak w praktyce jest to bardzo trudne. Panie recepcjonistki zazwyczaj nie odbierają telefonów, czasem zdarza się nawet, że odbierają i odkładają słuchawkę obok aparatu, a dzwoniącemu nalicza się opłata za połączenie. Jeżeli chodzi o wygląd przychodni zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz wygląda ona bardzo schludnie i czysto, na ścianach wiszą różne plakaty na temat leków oraz różnych zagadnień związanych ze zdrowiem.

Podczas skoku uszkodziłem sobie kolano i musiałem się udać

Podczas skoku uszkodziłem sobie kolano i musiałem się udać do przychodni po skierowanie do ortopedy poszedłem razem z żoną.Po wejściu do przychodni udaliśmy się do rejestracji a tam siedział jakiś chłopaczek ,po zapytaniu sie o lekarza odpowiedział mi że wszyscy są teraz na imieninach u szefowej przychodni piętro wyżej.Musiałem czekać około godziny na zakończenie się imprezy.Gdy lekarz szedł zapytałem sioę go czy mnie przyjmie a on do mnie że nie bo ma już opóżnienie. Ciekawa sytuacja robienie sobie imienin podczas pracy w przychodni

W wyżej podanym dniu udałem się do przychodni i poprosiłem

W wyżej podanym dniu udałem się do przychodni i poprosiłem o moją kartę zdrowia w celu zrobienia ksero. Na wstępie "wszechwładna Pani Rejestratorka" przeprowadziła ze mną ok. 10 min. rozmowę w celu sprawdzenia czy w/w dokumentacja nie jest mi potrzebna (mam 60 lat) do robienia np: papierowych ptaków lub serwetek. Później następne 10 min. sortowanie i stemplowania kart pieczątką przychodni (jakby przez 20 lat nie było na to czasu). Nareszcie, po potwierdzeniu odbioru, dostałem :) :) :) Poszedłem do domu. Moje zdumienie nie miało granic gdy stwierdziłem, że brak jest wyników ostatnich badań (celowo wyjęte z pakietu), na których szczególnie mi zależało. Szybko pobiegłem do przychodni. kolejna rozmowa i wynikli dostałem. Po powrocie do domu postanowiłem zrezygnować z usług tej przychodni. Jeszcze raz przejrzałem otrzymaną MOJĄ DOKUMENTACJĘ LECZNICZĄ. Moje zdumienie i oburzenie wzrosło gdy zauważyłem brak karty dotyczącej mojej wizyty u dermatologa z dnia 28 stycznia 2011r. Na kolejny "spacer" do przychodni nie miałem już ochoty i siły. Cała sprawę traktuję jako przykład stosunku "opieki zdrowotnej" do pacjenta. Przykład sobiepaństwa, niekompetencji, niezrozumiałej mściwości i chamstwa.

Ośrodek zdrowia Eskulap jest jednym z dwóch ośrodków w

Ośrodek zdrowia Eskulap jest jednym z dwóch ośrodków w Nowym Mieście Lubawskim. W ostatnim czasie został przebudowany więc warunki znacznie się poprawiły. Przychodnia, gabinety lekarskie i ubikacje są całkowicie nowe dzięki czemu bardzo ładnie wyglądają. W budynku jest czysto i panuje ładny zapach. Za ladą rejestracji obecne były dwie panie, które na przemian odbierały telefony i obsługiwały pacjentów. Kolejki do lekarza są różne, zazwyczaj do lekarzy dziecięcych są długie i trzeba czekać nawet kilka godzin. Do specjalistów trzeba się zapisywać. Panie w recepcji są bardzo zabiegane dlatego nie mają czasu na miłe traktowanie pacjentów. Po prostu wykonują swoją pracę. Przychodnia znajduje się na pierwszym piętrze więc zainstalowano windę dla osób niepełnosprawnych. Ośrodek poprawił swoje warunki i to jest jego plus ale powinna być większa dostępność do lekarzy specjalistów.

Umówiłem się na wizytę do okulisty z dzieckiem

Umówiłem się na wizytę do okulisty z dzieckiem, gdyż już wcześniej tam chodziłem. Po przyjściu do przychodni, musiałem odczekać dłuższą chwilę w rejestracji, aby zapłacić za wizytę. Niestety, ale kolejkę ok. 10 osobową obsługiwała tylko 1 pracownica. Więc trochę to trwało. Nie odbyło się oczywiście bez zgrzytów, gdyż część osób już się zdenerwowało. Można było zauważyć kolejną pracownicę, która przeglądała karty pacjentów. Po odczekaniu swego w kolejce, szczęśliwy udałem się pod gabinet. Tu już było o wiele szybciej. Po kilku minutach zostałem poproszony o wejście. Lekarka dość dokładnie przebadała moje dziecko i okazało się, że wystarczy tylko pozapuszczać krople i wszystko będzie ok. Gdyby nie te problemy z rejestracją, to wizytę można by było ocenić inaczej. Takie kolejki są od dłuższego czasu i jak do tąd, brak reakcji, aby je zmniejszyć.

Jest to przychodnia prywatna

Jest to przychodnia prywatna, gdzie każdy klient znajdzie poszukiwanych lekarzy o różnych specjalnościach. Jedną z ofert są abonamenty medyczne. Problem ten już kiedyś poruszałem, ale widać, że nic się nie zmieniło tylko pogorszyło. W dniu dzisiejszym byłem u lekarza oczekując w kolejce. Gdy dochodził mój numerek okazało się, że będą teraz przyjęte 2 osoby z abonamentem, które właśnie przyszły. Udałem się do recepcji, aby zapytać się jakie są zasady przyjmowania pacjentów i dlaczego osoby z abonamentem są przyjmowane poza kolejką. Uzyskałem odpowiedź, że o kolejce decyduje lekarz. Skoro tak jest, to powróciłem ponownie do kolejki i cierpliwie odczekałem swoje. Teraz się zastanawiam, czy także nie wykupić abonamentu aby być przyjmowanym bez kolejki, jednakże cana za abonament nie jest adekwatna do moich wizyt.

Znana przychodnia w której pracują znani lekarze z dużych

Znana przychodnia w której pracują znani lekarze z dużych ośrodków medycznych, którzy dorabiają po pracy. Nie dziwię się temu lecz dziwię się obsłudze klientów. Dość często jest tak, że przy rejestracji jest duża kolejka a rejestruje tylko 1 osoba, bo 2 inne wykonują inne czynności. Może było by lepiej aby ktoś pomógł w momencie ustawienia się dłuższej koljeki. Kolejnym minusem jest przyjmowanie pacjentów. Osoby, które się rejestrują mają przydzielone numerki i to jest normalne ale się dziwię, że osoby które mają wykupiony abonament muszą czekać na swoją kolejkę bez numerku bo taki nie jest wydawany - chyba, że tylko część osób nie dostaje numerków. Często jest też tak, że lekarze przychodzą spóźnieni i czas taki wynosi ok. 15 minut. Niby jest to nie mało, ale skoro ludzie płacą za każdą wizytę po prawie 100 zł. to może należy przyjść punktualnie i przyjąć pacjenta zgodnie z godziną wskazaną na paragonie.

Udałam się w godzinach popołudniowych do poradni dziecięcej

Udałam się w godzinach popołudniowych do poradni dziecięcej w Przychodni NZOZ ESKULAP w celu kontrolnej wizyty z moim synkiem. Rano dokonałam telefonicznej rejestracji, która zajęła dosłownie chwilkę. Pani rejestrująca, błyskawicznie to uczyniła, będąc przy tym bardzo miłą i uprzejmą. Po wejściu do przychodni przywitałam się "dzień dobry". W środku znajdowała się pani recepcjonistka (starsza kobieta, krótko ścięta, naturalny jasny kolor włosów, bez makijażu, średniego wzrostu), która powitała nas uśmiechem i oczywiście odpowiedziała "dzień dobry". Do pani doktor, do której byliśmy zapisani czekały jeszcze dwie maki z dziećmi. Na szczęście poczekalnia, jak i cała poradnia znajduje się nowo wyremontowanym budynku. W środku jest ciepło, miło i przyjemnie. A w całej poradni dziecięcej dodatkowo są pozawieszane różne kolorowe obrazki. Mojemu synowi bardzo się one spodobały i na opowiadaniu co się na nich znajduje zleciał nam czas oczekiwania na swoją kolej. Pani doktor również była bardzo miła i konkretna i cała wizyta nie zajęła nam dużo czasu. Wszędzie było czysto i bez obaw dzieci mogły "pobiegać" w poczekalni.

Pierwsze wrażenie wchodząc do tej przychodni jest jak

Pierwsze wrażenie wchodząc do tej przychodni jest jak najbardziej pozytywne,czysto,jasno ,schludnie.Bardzo miłe i kompetentne pielęgniarki.Informacje o wciąż poszerzanych usługach medycznych.Ale po wejściu do gabinetu lekarza czar pryska,lekarz pediatra,notabene dyrektor tej placówki z pozoru miłai uprzejma ale brzydzi się chorego dziecka.Badanie np gardła wykonywane jest na odległość,osłuchiwanie gdzieś pod ubraniem,za to obsługa błyskawiczna,niecałe trzy minuty na jedno dziecko.Zero informacji na temat zdrowia szybkie wypisanie recepty i pacjent z głowy Odnoszę wrażenie że pani doktor albo bierze udział w jakimś dziwnym konkursie,kto zbada w godzinę więcej pacjentów albo poprstu szkoda jej cennego czasu na chore dzieci.Pracuje tam jeszcze kilku lekarzy,ale oprócz neurologa który napewno wie po co został lekarzem,to tylko wyrobnicy normy.Nie polecam.

W ostatnim czasie dość często jestem pacjentem przychodni

W ostatnim czasie dość często jestem pacjentem przychodni. Podczas pierwszej wizyty, około trzy tygodnie temu , zwróciłam uwagę na bardzo brudne drzwi .Ten obraz pojawiał się , za każdym razem kiedy odwiedzałam lekarza. Dziś na wejściu spotkałam panią sprzątającą i poprosiłam o przetarcie 50cmx2cm paska na drzwiach (kurz, który zbierał się pewnie ze dwa lata).Usłyszałam od pracownicy , że drzwi należą do spółdzielni mieszkaniowej. Nie wiem czyje to drzwi ,wizualnie są takie same jak inne w przychodni. Byłam bardzo grzeczna prosząc kobietę , która w końcu pozytywnie zareagowała na moją prośbę. Kiedy wychodziłam z budynku , drzwi były czyste. Byłam zadowolona. W przyszłości powinien ten problem , powinien rozwiązać ktoś inny.

Odwiedzałeś ostatnio ESKULAP?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(5.00 )

Enel Med

(3.30 )

Esculap

(3.09 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem