DPD Polska

( 3.62 )

Opinie (1279)

Zapowiadało się tak profesjonalnie

Miałem otrzymać dostawę paczki na 17 grudnia 2018 a tu nagle niespodzianka smsowa że Kurier dziś przyjedzie czyli 15 grudnia między godziną 8:30 a 9:30 SMS został wysłany o godzinie 9:40 W tej sytuacji wchodzę na czat firmy DPD i rozmawiam z Panią Joanną kiedy będzie Kurier ponieważ nie odbiera przez godzinę telefonu na to dostaje odpowiedz że przesyłka została wydana kurierowi. Ja na to że wiem ale inne pytanie zadałem. Dziś będzie doręczona otrzymałem odpowiedź. Poprosiłem o interwencję żeby szanowna pani zadzwoniła do Kuriera może od niej odbierze telefon lecz odpowiedziała że nie może. Nie zamierzamy cały czas siedzieć w domu odpisałem. Na to odpowiedź Czy mogę w czymś jeszcze pomóc? Pogratulować firmie jakości obsługi i profesjonalizmu. Czas stracony a przesyłki nie ma.

Dno i wodorosty!!!!

Po raz kolejny złożyłem zlecenie przez pośrednika, wybrałem DPD ze względu na najniższą cenę przesyłki. Zaznaczam, że opisywana sytuacja nie zdarzyła się po raz pierwszy... Zlecenie złożyłem w poniedziałek wieczorem, opłaciłem, wydrukowałem list przewozowy i następnego dnia czekałem na kuriera, by odebrał moją przesyłkę, nie doczekałem się. W środę po trzech monitach, dowiedziałem się, że kurier przyjedzie poźnym wieczorem, więc prawdopodobnie paczka wyjdzie w czwartek ( powinna we wtorek). Brak poszanowania klienta, brak kontroli nad kurierem, jednym słowem DNO!!! Ostatnia moja przygoda z tą wątpliwą firemką ( a wydawałoby się, że niemieckie, to dobre....). Pół gwiazdki za to, że w ogóle raczyli odebrać ode mnie paczkę.

Bardzo kiepsko

DPD mają bałagan sami nie widzą co dzieje się z paczkami wysłanymi za ich pośrednictwem. Nie wysyłajcie i nie zamawiajcie nic przez DPD bo może was spotkać los taki jak mnie spotkał. Jak widać z komentarzy nie tylko mnie. Kupiłem podnośnik na allegro za 480zł 1 stycznia 2019 roku. Podnośnik był wysłany firmą kurierską DPD 2 Stycznia 2019 i 3 stycznia o 6:20 trafił do oddziału w Krakowie gdzie mieszkam. Dziś mamy 8 stycznia i nikt nie wie co się dzieje z paczką. Dzwoniłem do DPD kazali mi zadzwonić później to dzwoniłem ale niestety nikt nie umiał mi powiedzieć dlaczego paczka leży tyle dni w oddziale. Poradzili mi żebym zadzwonił do nadawcy paczki to zadzwoniłem żeby on też się upomniał o paczkę. Dzwonił i dalej nic. Jakaś masakra.

Zepsuło się

W moim przypadku, w Bydgoszczy, opóźnienie ''zaplanowanych'' odbiorów wszystkich 10 zleceń od marca 2018 wyniosło łącznie prawie 60 godzin ; Najmniejsze 41 minut, największe 20 i pół godziny. Uporczywe utrzymywanie w ofercie usługi, która permanentnie nie jest wykonywana, to wprowadzanie drugiej strony w błąd przy zawieraniu umowy. OK, jest zastrzeżenie ''w miarę możliwości'', a co z dwoma zleceniami, kiedy kurier nie pojawił się wcale ? I zero powiadomień, kurier nie odbiera telefonu i ma przepełnioną skrzynkę ... W zasadzie można zgłaszać na policję. To zarówno brak poszanowania w stosunku do strony - osoby umowy, jak i nieuczciwa gra rynkowa, coś dla UOKiK. Oczywiście listę zleceń, jak i całą beznadziejną korespondencję kolekcjonuję.

Nieterminowość niekompetentny kurier i konsultanci

NIE POLECAM DPD! Oto jak dziś zostałem potraktowany: Zmieniłem adres dostawy swojej przesyłki. Dokonałem tego na stronie DPD Moja Paczka, poinformowałem o tym kuriera SMS, oraz rozmawiałem w celu potwierdzenia z konsultantem na czacie. Godzina 15, kurier próbuje dostarczyć moją przesyłkę. Skąd o tym wiem? Pokazuje mi to strona Śledzenie przesyłki. Kurier oczywiście nie raczył do mnie nawet zadzwonić, czy odpisać na SMS. Kontaktuję się ponownie z konsultantem na czacie. Okazuje się, że nie ma widocznej zmiany adresu dostawy, pomimo tego, że ja na stronie widzę nowy adres. Każą mi wysyłać jeszcze raz maila, ze zmianą dostawy. Jeszcze specjalnie przesłałem im maile ze screenem zmienionego adresu. Tak więc potwierdzenie było, tylko go nie odnotowali. Całe szczęście, że śledziłem tą przesyłkę, ponieważ nie jestem ufny w takich sprawach. I miałem do tego nosa. Tak przesyłka by została zostawiona "sobie". DPD ma kurierów co nie umieją obsługiwać telefonów: nie wiedzą jak się dzwoni do Klienta w celu wydania wysyłki, ani jak odpowiadać na jego wiadomości. Konsultanci informują o potwierdzeniach zmian, których nie dokonują, a później ich nie widzą. Ręce opadają. Skarga na przewóz przesyłki i kuriera złożona. Choć wątpię, że coś to da. Przesyłka umówiona przez stronę i mailowo na odbiór 24 grudnia, w poniedziałek. Mamy już poniedziałek, a paczka nie opuściła nawet Krakowa.

Tak firma powinna dawno paść

Odradzam. Raz firma twierdzi, że mnie nie ma w domu, raz że odmawiam przyjęcia przesyłki - pomimo, że cały dzień siedzę w domu. Trzeci raz... żłożyłam reklamację, której nikt nawet nie wziął pod uwagę. Tak firma to jednak wielka pomyłka. Odradzam w 500% m

Świetnie.

Świetnie. pełna kultura obsłygi

Odwiedzałeś ostatnio DPD Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DHL

(3.69 )

GLS

(3.93 )

FedEx

(3.39 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź opinie o nim na portalu Jakości Obsługi!  

Gdzie zjeść? Najlepsze restauracje we Wrocławiu 2018

Portal Jakości Obsługi wybrał 10 najlepiej ocenianych restauracji we Wrocławiu.  W rankingu znajdują się tylko te restauracje, które zdobyły minimim 20 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem