Cortland

(3.15)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 20)

Serwis nie widzi...
Serwis nie widzi fabrycznej wady urządzenia. Nie polecam korzystania z tej firmy. Moje zaufanie już straciła, a byłem stałym klientem.

naitsyrk

01.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przyjazna strona internetowa,...
Przyjazna strona internetowa, wygoda poruszania się po niej, ładnie przedstawione produkty

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Cortland nieuczciwie traktuje...
Cortland nieuczciwie traktuje klientów i chce pieniądze w kwocie kilku tys. zł za naprawę sprzętu. 1. Klientów obowiązuje 12-miesięczna gwarancja producenta Apple i 2. 2- letnia odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. Jeżeli wada ujawniła się w trakcie 24-miesięcy od zakupu, klient ma dodatkowo rok czasu na zgłoszenie wady i zadanie naprawy/ wymiany/ odstąpienie od sprzedaży. Cortland Sp. z o.o. łamie prawo, odrzuca rękojmie i powołuje się na roczną gwarancję Apple. Klienci: Apple nie musi wcale dawać żadnej gwarancji, a sprzedawca jest zobowiązany przepisami prawa w PL/UE, w tym rękojmi i MA OBOWIĄZEK naprawić/ wymienić sprzęt. Cortland każe klientom podpisywać regulamin serwisu, w którym pisze że naprawa jest na koszt klienta po upływie roku od zakupu. Bzdura! Ignorują tez miejskich rzeczników konsumentów. Polecam od razu złożyć pozew w sądzie o zapłatę w postępowaniu uproszczonym. Sprawa zgłoszona w UOKiK, Inspekcji Handlowej i Prokuraturze z tytułu oszustwa i próby wyłudzenia pieniędzy. Odradzam ten sklep. Póki sprzęt działa jest OK, kiedy się popsuje Cortland ignoruje klientów.

Niezweryfikowany Klient_wBuT

04.01.2022

Placówka

Poznań, Zgoda 38

Nie zgadzam się (0)
Cortland nieuczciwie traktuje...
Cortland nieuczciwie traktuje klientów i próbuje wyłudzić pieniądze w kwocie kilku tys. zł za naprawę sprzętu. 1. Klientów obowiązuje 12-miesięczna gwarancja producenta Apple i 2. 2- letnia odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rekojmi. Jeżeli wada ujawniła się w trakcie 24-miesięcy od zakupu, klient ma dodatkowo rok czasu na zgłoszenie wady i zadanie naprawy/ wymiany/ odstąpienie od sprzedaży. Cortland Sp. z o.o. łamie prawo, odrzuca rękojmie i powołuje się na roczną gwarancję Apple. Klienci: Apple nie musi wcale dawać żadnej gwarancji, a sprzedawca jest zobowiązany przepisami prawa w PL/UE, w tym rekojmi i MA OBOWIĄZEK naprawić/ wymienić sprzęt. Cortland każe klientom podpisywać regulamin serwisu, w którym pisze że naprawa jest na koszt klienta po upływie roku od zakupu. Bzdura! Ignorują tez miejskich rzeczników konsumentów. Polecam od razu złożyć pozew w sądzie o zapłatę w postępowaniu uproszczonym. Sprawa zgłoszona w UOKiK, Inspekcji Handlowej i Prokuraturze z tytułu oszustwa i próby wyłudzenia pieniędzy. Odradzam ten sklep. Póki sprzęt działa jest OK, kiedy się popsuje Cortland ignoruje klientów

Niezweryfikowany Klient_6VdY

22.09.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
obsługa jest naprawdę...
obsługa jest naprawdę na wysokim poziomie - niezależnie czy przychodzę do serwisu czy po nowy sprzęt lub jakieś dodatki, zawsze zostanę miło przywitany i profesjonalnie obsłużony. Ci ludzie znajdą się na swojej robocie. Tak trzymać!

Jakub_s

31.07.2020

Placówka

Wrocław, ul. Sucha 1

Nie zgadzam się (1)
Zakupów dokonywałem akurat...
Zakupów dokonywałem akurat w black Friday. Mimo dużej ilości klientów obsługa odbywała się sprawnie. Fakt, że towar był wcześniej zarezerwowany na pewno usprawnił całość procesu, nie mniej jednak, co oczywiste najwięcej czasu zajęły formalności związane z zakupem na raty. Procedury z tym związane odbywają się w kasie, nie osobnym punkcie ratalnym. Sprzedawca nie próbował dołączyć do umowy zbędnych dodatkowych usług, typu ubezpieczenie itp. Nie informował jednak zbyt obszernie o wszystkich procedurach i umowie, musiałem dopytywać o formalności i koszty. Mimo tego całość oceniam pozytywnie, proces był szybki, sprawny i mimo wszystko przejrzysty. Jako dodatkowy plus sprzedawca był miły i czekając na decyzję kredytową porozmawialiśmy na codzienne tematy. Na przyszłość myślę jednak, że lepszym rozwiązanie byłoby osobne stanowisko do obsługi ratalnej, ponieważ utworzyła się dosyć spora kolejka do kasy i osoby, które chcą dokonać szybkich zakupów za gotówkę są zmuszone czekać, jeżeli przed nimi ktoś kupuje na raty.

Klient_AgnY

05.12.2019

Placówka

Wrocław, ul. Sucha 1

Nie zgadzam się (1)
Profesjonalna obsługa, kompetentni...
Profesjonalna obsługa, kompetentni sprzedawcy i bardzo dobry serwis pogwarancyjny. Serwisowałem coś kiedyś u konkurencji i nie było tak szybko i kolorowo, tutaj bez zarzutów.

Klient_KKLy

30.07.2019

Placówka

Wrocław, ul. Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa....
Bardzo miła obsługa. Spora wiedza na temat produktów firmy Apple co się ceni i co nie zawsze (chociaż powinno) jest normą w punktach sprzedaży urządzeń Apple. Brak nowego asortymentu i pełnej oferty m.in. etui, pokrowców - to na minus. Pan z obsługi szalenie sympatyczny, kontakt z serwisantem podobnie - chętnie wychodzą na przeciw potrzebie klienta, służą radą, są bardzo pomocni. Korzystałem z usług zarówno serwisu jak i sklepu.

zarejestrowany-uzytkownik

19.03.2018

Placówka

Poznań, Ratajczaka 19

Nie zgadzam się (0)
Witam, wysłałem do...
Witam, wysłałem do Cortland nowo zakupionego iMac'a 21,5" do naprawy (miał tylko 3 tygodnie), bardzo dobrze go zapakowałem, w oryginalnym pudełku Apple oraz kartonowym brązowym pudełku, pokrytym czarną folią. Po wstępnej diagnozie okazało się,że zasilacz jest do wymiany. Przewidywany koniec naprawy hipotetycznie w niedzielę, później wtorek…itd. Podczas naprawy dzwoniłem do Cortland'u dwa razy aby upewnić się że iMac zostanie odesłany tak jak go wysłałem, czyli będzie bardzo dobrze zabezpieczony. Cortland w zupełności zlekceważył klienta, ponieważ podczas odbioru iMac'a od kuriera....widzę niezabezpieczone oryginalne pudełko od iMac'a, obite, wygięte i wybrudzone. W Cortlandzie zapewniali mnie,że dla wszystkich klientów zabezpieczają oryginalne pudełko w sposób opisany powyżej. Prosiłem i upominałem się kilka razy, żeby dobrze zapakować taki drogi sprzęt, nawet w systemie Cortland pracownik działu obsługi klienta zanotował, żeby dobrze zapakować moją paczkę. Okazało się, że najgorsze dopiero się zaczyna, po otwarciu paczki, od razu zauważyłem lekkie uszkodzenie obudowy iMac'a (wgięcie), ale w takim miejscu gdzie tylko mogło być uszkodzone przez serwisanta. Cortland się nie przyznaje do uszkodzenia chociaż zdjęć iMac'a mam ze 30, pod każdym kątem i z konkretną datą. Miałem podobną sytuację w przeszłości więc porobiłem zdjęcia przed wysyłaniem do naprawy. Teraz mam iMac który ma nie całe 4 tygodnie, zniszczonego, z wgięciem w obudowie. Jeszcze dodam, że osoba która badała moją sprawę to serwisant, więc wiemy że na pewno koledzy się wspierali. Boli mnie serce, że aż tak nieuczciwie zachowała się firma Cortland.

zalogowany_użytkownik

11.12.2014

Placówka

Poznań, Zgoda 38

Nie zgadzam się (0)
Plusy: Mily i...
Plusy: Mily i czysty wystroj sklepu, dobrze wypozazony. Minusy:Nie mila obluga, brak podejscia do klienta, wymadrzanie sie personelu. Poszedlem tam z zamiarek zakupienia laptopa Appla firmy Macentosh ale pan swoim niemilym "olewatorstwem" zniechecil mnie od zakupu. Dziwny nieprzyjemny zapach sniadania z tunczykiem unaszacy sie w powietrzy po wejsci do sklepu.

Audytor

29.06.2012

Placówka

Gdańsk, Al. Grunwaldzka 82

Nie zgadzam się (0)
Zgłosiłam się do...
Zgłosiłam się do serwisu celem wymiany uszkodzonej obudowy w komputerze. Serwisant sam z własnej inicjatywy poprosił o numer seryjny w celu sprawdzenia czy przysługuje mi ta usługa bezpłatnie - mimo, że nie posiadałam już dowodu zakupu a komputer był zakupiony 3 lata temu. Okazało się, że wymiana będzie darmowa w ramach gwarancji. obsługa serwisowa przebiegła szybko, sprawnie i miło co się rzadko zdarza szczególnie w punktach serwisowych. Zostałam podwójnie zaskoczona: zarówno z faktu darmowej wymiany obudowy, która jest kosztowna a dwa ze sprawnej i fachowej obsługi a także bardzo krótkiego czasu oczekiwania na zwrot komputera. Jestem bardzo zadowolona i polecam serwis firmy Cortland.

Karolina_1293

13.12.2011

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka, Gdańsk, centrum Manhattan

Nie zgadzam się (2)
Z sklepu Cortland...
Z sklepu Cortland w Poznaniu miałem przyjemność korzystać nie pierwszy raz. Sam sklep jest dość mały i przez to skromny - zaledwie kilka komputerów na prostokątnym stole. Za to jest ładnie urządzony - w stylu Apple Store i bardzo czysty. Największym zaskoczeniem jest wiedza i podejście obsługi do klienta. Bardzo pomocna, potrafiąca doradzić i przy tym bardzo uprzejma. Z przyjemnością odwiedzam ten sklep kiedy jestem w Poznaniu.

Bartosz_403

08.07.2011

Placówka

Poznań, Zgoda 38

Nie zgadzam się (4)
Chciałem zakupić program...
Chciałem zakupić program komputerowy, w tym celu udałem sie do sklepu firmy Cortland w Katowicach. Zakupu chciałem dokonać na raty, jednak pani powiedziała mi ze jest za późno bo na spisanie danych i decyzje potrzeba 30 minut ... była godzina 17:30 a sklep czynny do 18:00. Kiedy zapytałem jakie dokumenty są mi potrzebne usłyszałem że dowód osobisty. Zjawiłem sie w tym sklepie rano o 10:00 był ktoś inny, niestety... to była żenada, pan z panią kłócili sie kto ma mnie przyjąć i wypisac dokumenty, w czasie wypisaywania okazało sie że potrzebny jest regon, przekonałem ekspedienta ze przedzwonię i może mnie poinformować o decyzji kredytowej, otrzymałem wizytówkę i pojechałem do domu(30 km). Nestety nie dodzwoniłem sie do niego bo nie odbierał telefonu. W nastepny dzień pojechałem jeszcze raz, i dowiedziałem sie że nie dostanę na raty i że to nie ich wina. Przy okazji popytałem o program który mi sie zepsuł, każdego dnia otrzymałem inne odpowiedzi... Ogólnie obsługa niekompetentna, wybiera sobie klienta w zalezności od wyglądu( w tym samym czasie zjawił sie obcokrajowiec i wyszedł ze sklepu z usmiechem). Reasumując, obsługa pracuje dla siebie a nie dla klienta, chociaż firma Cortland zachwala swoje usługi jako te na najwyższym poziomie, zapominając, że reklama nie może kłamać.

zarejestrowany-uzytkownik

02.12.2009

Placówka

Katowice, Uniwersytecka

Nie zgadzam się (19)

Cortland

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Cortland?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Serwis nie widzi...
Serwis nie widzi fabrycznej wady urządzenia. Nie polecam korzystania z tej firmy. Moje zaufanie już straciła, a byłem stałym klientem.