Moico

( 1.04 )

Opinie (9)

Dno dna. Czy można upaść niżej? Chyba nie, chociaż...

Ciągłe awarie, dłuuuuuuuuugi czas reakcji na zgłoszone problemy, częsty brak internetu w weekendy. W poniedziałek składam wypowiedzenie. Dno dna.

Widziałam wiele negatywnych opinii pod adresem poprzedniej

Widziałam wiele negatywnych opinii pod adresem poprzedniej nazwy firmy. Jak widać opinie te są nieaktualne, sama jestem zadowolona z usług. W ostatnich dniach miałam problem z awarią. Kontakt po zgłoszeniu był bardzo szybki, następnie jeszcze sprawdzano, czy wszystko jest w porządku. Problemu z dostępem nie ma, cena atrakcyjna. Pozostaje mi polecić i liczyć, że tak będzie w dalszych miesiącach trwania umowy.

Odwiedzałeś ostatnio Moico?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.17 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem