Zimny Auto

(3.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 7)

Po pierwszej wizycie...
Po pierwszej wizycie w salonie samochodowym "Skody" telefonicznie umówiłem się z pracownikiem na jazdę testową. Po przybyciu na miejsce spotkania o umówionej godzinie, podszedłem do sprzedawcy, z którym miałem odbyć jazdę testową. Ponieważ zajęty był obsługą innych klientów dał mi znak, żebym poczekał.Stosując się do jego zaleceń czekałem chodziłem po salonie interesując się różnymi modelami samochodów. Po dwudziestu minutach znudzony czekaniem podszedłem do innego pracownika przedstawiając mu w kilku zdaniach zaistniałą sytuację. Nie wykazał jednak zainteresowania, zasugerował tylko dalsze czekanie. Czekałem jeszcze dwadzieścia minut i opuściłem salon. Podsumowując, jeżeli nawet byłbym zdecydowany kupić samochód to na pewno nie w tym miejscu. Mimo eleganckiego wyglądu salonu, czytelnych informacji na temat produktów, jasno określonych cen oraz upustów zabrakło najważniejszego - człowieka. Czterdziesto minutowe przebywanie w salonie nie wzbudziło zainteresowania żadnego pracownika a naliczyłem ośmioro.Obsługa zajęta była prywatnymi rozmowami przez telefon ( tematy: remont lub obiad) lub surfowaniem po internecie.Gorąco nie polecam.

Piotr_2000

23.05.2013

Placówka

Łódź, Rzgowska 142/146

Nie zgadzam się (0)
Do serwisu Skody...
Do serwisu Skody zawitałem na kilka drobnych "napraw" w samochodzie. Gdy okazało się, że naprawa nie jest możliwa w wyznaczonym wstępnie czasie kierownik serwisu zachował się profesjonalnie i zaproponował auto zastępcze. Wszystkie aspekty naprawy zostały mi wyjaśnione, dlaczego wystąpił problem i jakie są podejrzenia. Nic nie zostało robione bez konsultacji ze mną - klientem. Serwis pomimo dużych i niezrozumiałych problemów jakie pojawiły się w moim samochodzie po naprawie w końcu dał sobie radę z naprawą a ja jestem z niej bardzo zadowolony. Auto jeździ. Ceny w serwisie są na rozsądnym poziomie, serwis potrafi wykonać praktycznie każdą naprawę w samochodzie - także nietypową (ciężko znaleźć serwis wymieniający olej w Haldex'ie). Naprawy wykonywane są w miarę szybko - ale jak to słusznie zauważył mechanik - nie robią ich za szybko, bo śpiesząc się można tylko o czymś zapomnieć. Jeśli chodzi o wygląd - to nowoczesny budynek z frontem z szkła i metalu. Duży, przejrzysty, z miejscem dla klientów gdzie mogą czekać na naprawę popijając kawę/herbatę czytając jakąś gazetę. W serwisie czysto, nie ma bałaganu, panuje miła atmosfera. Zdecydowanie do polecenia!

zarejestrowany-uzytkownik

07.05.2011

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Ujezdzka 25/27

Nie zgadzam się (4)
Wszedłem do salonu...
Wszedłem do salonu poszukując informacji na temat oferty nowych samochodów. Szybko zostałem zauważony przez pracownika, który za pomocą kilku pytań sprawdził moje preferencje odnośnie produktu. Po chwili zaproponował mi kilka pojazdów z oferty oraz zaoferował przygotowanie na e-mail propozycji finansowania. Jeszcze tego samego dnia dostałem ofertę na samochód pocztą elektroniczną wraz z opcjami finansowania. Dla mnie pełen profesjonalizm.

zarejestrowany-uzytkownik

25.11.2009

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Ujezdzka 25/27

Nie zgadzam się (21)

Zimny Auto

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Zimny Auto?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.