Echostar

( 0.99 )

Opinie (17)

Ta firma to dno

Od nocy nie ma sygnału TV i internetu, ale oczywiście żadnej informacji dla klientów np na FB... Nie można dodzwonić się do biura...

Internet bardzo wolny

Internet bardzo wolny, czesto po prostu nie dziala. Obsluga wrecz wredna i nie kompenta. Odradzam! Jak ktos sie dal nabrac to radze za wczasu rozwiazac umowe. Maja bandycie metody zatrzymywania klienta, ogromnymi cenami po pseudo promocji.

Internet działa kiepsko lub nie działa wcale a pomoc

Internet działa kiepsko lub nie działa wcale a "pomoc" techniczna wykręca się i próbuje zrzucić winę na abonenta. Sytuacja powtarza się niemal za każdym razem kiedy z internetem jest problem (czyli bardzo często). Radzę omijać tą firmę szerokim łukiem!

Bardzo odradzam

Bardzo odradzam. Placilam za intenet 25 a mialam predkosc 10. Mowili mi, ze jesli chce miec wieksza predkosc to musze do laptopa podlaczyc kabel. Bardzo czesto wcale nie bylo internetu- conajmniej raz w tygodniu. Telewizja- programy, ktore zapewniali, ze beda, oczywiscie nie byly. Kilka razy panowie byli wzywani, ciagle mowili ze "tak to dziala". Po rezygnacji z uslug okazalo sie ze mialam te same programy co z satelity. Bomba.

Jakość usługi pozostawia wiele do życzenia

Jakość usługi pozostawia wiele do życzenia (transfer w każdy weekend oraz wieczorem w dni powszednie zawsze poniżej minimalnych limitów określonych w umowie), ale jakość obsługi proszę ocenić na podstawie mojego przypadku. Telefon w piątek wieczorem - nie ma Internetu. Odpowiedź: "Proszę zresetować router". Zrobiłam to 2 razy, nie pomogło. "Proszę wyłączyć ruter i odczekać min. godzinę". "Ok, ale za godzinę infolinia będzie nieczynna". "Obiecuję, że jutro ktoś się do Pani odezwie". Sobota - Internetu nadal nie ma, na infolinii nikt nie odbiera. Poniedziałek - nadal bez Internetu. Odbieram w pracy maila z soboty z EchoStaru "Proszę napisać na czym dokładnie polega problem?". Nie działał router, za "wynajem" którego płacę osobną kwotę. Został wymieniony (na inny również używany i zdezelowany). Za tydzień bez Internetu z resztą też musiałam zapłacić...

Dołączam kolejną negatywną opinię

Dołączam kolejną negatywną opinię. Obsługa w biurze jak i przez telefon totalna porażka, wchodząc do biura wszyscy pracownicy siedzą na zapleczu tam nigdy nikogo nie ma, nikt nie "wita" potencjalnych klientów, dodzwonienie się do Echostar tez graniczy z cudem. Istotny jest tez fakt, że prędkość internetu nigdy nie jest umowna, często wyłączają sygnał, na technika czeka się kilka dni, telewizja często też nie działa. I wmawiają ,żę abonent ma winę-kpina, mało profesjonalni. Naprawdę NIE polecam. W tej firmie nikt nie dba o klienta.

Korzystam z usług firmy Echostar od czterech miesięcy

Korzystam z usług firmy Echostar od czterech miesięcy niejako z przymusu. Zostałam poinformowana przez administratora, iż cały blok, w którym mieszkam nie ma możliwości korzystania z innej telewizji. W mojej ocenie oferta jest nieprzejrzysta - do dziś nie jestem w stanie zorientować się jakie dokładnie programy znajdują się w moim pakiecie telewizyjnym, ponieważ raz się pojawiają, innym razem znikają. Bywa też, że podstawowe programy są fatalnej jakości (przerywany odbiór). Modem oraz dekoder są udostępnione przez firmę odpłatnie, nie mam natomiast możliwości wyboru urządzeń (modem jest świetny, zaś gorszego dekodera nigdy nie widziałam - jest trudny w ustawieniach, nie posiada telegazety, przerywa). Uważam również, że cena za oferowane usługi jest wygórowana. Z firmą utrudniony jest kontakt osobisty z uwagi na jeden punkt obsługi klienta na cały Poznań. Jeszcze gorzej jawi się obsługa telefoniczna - z działem księgowości nie mogłam się skontaktować przez 3 dni (oczywiście w godzinach pracy działu). Dobry jest natomiast kontakt mailowy. Nie mam również zarzutu odnośnie Internetu - wszystko działa poprawnie i szybko.

Od 3 lat posiadam kablówke i internet z firmy Echostar w

Od 3 lat posiadam kablówke i internet z firmy Echostar w mieszkaniu przeze mnie wynajmowanym , w którym na okres wakacji nikogo nie ma. Regularnie płacę rachunki, mimo że czesto zdarzają sie usterki i nie ma internetu ani telewizji. W lipcu jednak przydażyło mi sie ze zapomniałam zapłacić za internet (przez nineuwagę ponieważ za kablówke zapłaciłam). Ale dowiedziałam się o tym dopiero gdy po przyjezdzie do mieszkania zauwazylam ze nie mam internetu. Po zadzwonieniu na infolinie dowiedziałam sie ze jedna faktura nie jest zaplacona( juz w sierpniu i wrzesniu wszystko bylo oplacone). Uwazam ze powinnam dostac jakiec pismo z informacja, ostrzezeniem a nie poprostu sobie odlaczyli internet. Po uregulowaniu oplaty musialam niestety znowu wyjechac na tydzien i ku mojemu zaskoczeniu po powrocie dalej nie mialam internetu! Dopiero na drugi dzien bo dlugich rozmowach i probach udowodnienia Pani w infolinii ze wszystko zostalo zaplacone w koncu internet zostal wlaczony. Ta firma musi miec straszny balagan w swoich dokumentach. W ramach przeprosin za problemy nie musialysmy uiscic oplaty aktywacyjnej.

Odwiedzałeś ostatnio Echostar?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.24 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź  jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!   

Najlepiej oceniane sklepy internetowe

Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem