INEA

( 3.10 )

Opinie (103)

Czuję sie oszukany- C.D.

Droga Ineo, nie mogę odpowiedzieć na Waszą odpowiedź więc napiszę ponowną opinię. Dziękuję za odpowiedź i jest mi niezmiernie przykro, że musimy się kontaktować w taki sposób gdyż na moje maile nie odpowiadacie ale mam dla Was pozytywną wiadomość. Sam znalazłem Wasze błędy. naliczacie mi podwójnie za starą + nową umowę gdzie stara powinna być dawno anulowana skoro podpisałem nową, rachunek i koszty wysłania fv mimo, że mam zaznaczone w umowie rachunek na mail. Dodatkowo mieliście złe dane i źle wystawialiście FV dlatego mojainea nie działała w moim przypadku. Byłem raz w salonie, byłem drugi raz w salonie i nawet 3-ci i czekam na rozwiązanie sytuacji gdyż 3x dostałem zawyżony. Jeżeli uda się Wam wyprostować sytuację i do 28 czerwca br. dostanę prawidłowy rachunek to z Wami zostanę inaczej niestety czas na bieganie po salonach zamienię na bieganie po konkurencji pozdrawiam.

Czuję się oszukany

Od 6 lat miałem umowę z inotel- teraz inea, było ok a w maju dzwonili 17 razy z działu utrzymania klienta i niestetu podpisałem nową bo mi narzekali, że nie opłaca im się serwisować starego łącza=skrętki i mi dają światłowód za 29,99 a tu nagle pierwsza faktura- 60 zl. zaraz kolejna na 6zł za wysłanie listem tej poprzedniej. W systemie niby mają 29,99 ale każą płacić 66 i składać reklamacje- jakieś żarty chyba. Do portalu mojainea nie da się zalogować bo mój numer klienta nie istnieje, albo bład systemu infolinia-mają nagrane, że czas oczekiwania 10 minut a kasa za telefon leci. Odstępuję od umowy i niech mnie cmokną, czekam tylko na telefony od "kancelarii finansowych" kiedy sprzedadzą ten wymyślony dług i będą mnie nękać. ŻENADA.PL ale nie z takimi sobie radę dawałem.

Czuję się oszukany

Od 6 lat miałem umowę z inotel- teraz inea, było ok a w maju dzwonili 17 razy z działu utrzymania klienta i niestetu podpisałem nową bo mi narzekali, że nie opłaca im się serwisować starego łącza=skrętki i mi dają światłowód za 29,99 a tu nagle pierwsza faktura- 60 zl. zaraz kolejna na 6zł za wysłanie listem tej poprzedniej. W systemie niby mają 29,99 ale każą płacić 66 i składać reklamacje- jakieś żarty chyba. Do portalu mojainea nie da się zalogować bo mój numer klienta nie istnieje, albo bład systemu infolinia-mają nagrane, że czas oczekiwania 10 minut a kasa za telefon leci. Odstępuję od umowy i niech mnie cmokną, czekam tylko na telefony od "kancelarii finansowych" kiedy sprzedadzą ten wymyślony dług i będą mnie nękać. ŻENADA.PL ale nie z takimi sobie radę dawałem.

Klient_M5q7

14.06.2019
INEA Infolinia
Odpowiedź firmy INEA

Dziękujemy za Twoją opinię. Jest nam bardzo przykro, że Cię zawiedliśmy. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

06.06.2019
Odpowiedź firmy INEA

Dziękujemy za pozytywną ocenę i życzymy dalszego zadowolenia z usług.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

06.02.2019
Odpowiedź firmy INEA

Cieszymy się, że jesteś zadowolony z naszej obsługi.

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

12.01.2019
Odpowiedź firmy INEA

Twoja opinia jest dla nas ważna. Dziękujemy, że jesteś z nami.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

12.01.2019
Odpowiedź firmy INEA

Dziękujemy za Twoją opinię. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań abyś był zadowolony, że jesteś z nami.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

12.01.2019
Odpowiedź firmy INEA

To dla nas wielka radość, że oceniasz naszą jakość obsługi jako rewelacjną.

Super!

Jak wyżej

Klient_B8WZ

30.11.2018
INEA Infolinia
Odpowiedź firmy INEA

Jest nam bardzo, ale to bardzo miło, że jakość obsługi jest dla Ciebie zadowalająca.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

29.11.2018
Odpowiedź firmy INEA

Dziękujemy za Twoją opinię. Stale podnosimy jakość obsługi, dlatego cieszymy się, że jesteś zadowolony ze współpracy z nami.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

29.11.2018
Odpowiedź firmy INEA

Dziękujemy za opinię. Twoja ocena jest dla nas ważna. Stale podnosimy jakość obsługi Klienta - specjalnie dla Ciebie.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

29.11.2018
Odpowiedź firmy INEA

Dziękujemy za Twoją opinię. Cieszymy się, że jesteś zadowolony ze współpracy z nami. Pozdrawiamy!

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

28.11.2018
Odpowiedź firmy INEA

Klienci są dla nas najważniejsi, więc cieszymy się z Twojej pozytywnej opinii.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

zalogowany_użytkownik

24.11.2018
INEA Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy INEA

Dziękujemy, że poświęciłeś czas i pozostawiłeś opinię. Stale podnosimy jakość obsługi, dlatego cieszymy się, że jesteś zadowolony ze współpracy z nami.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

23.11.2018
Odpowiedź firmy INEA

Dziękujemy za przekazaną opinię, jest ona dla nas bardzo ważna.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Bardzo pomocna i uprzejma, szybko wyznaczony termin wizyty technika

Alicja_335

23.11.2018
INEA Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy INEA

Bardzo, ale to bardzo się cieszymy, że jesteś zadowolona z obsługi.

Źle.

Źle. Przy zmianie miejsca zamieszkania i przeniesieniu sygnału podniesiono mi abonament i dano używany dekoder, za który zapłaciłam 100 zł. Kiedy zadzwoniłam i o to zapytałam, odburknięto mi, że "kto mówił, że będzie nowy"?

Katarzyna_3914

22.11.2018
INEA Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy INEA

Bardzo dziękujemy za ocenę.Nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań, dlatego z uwagą przeanalizujemy nieprawidłowości aby zapobiec im w przyszłości.

Bardzo źle.

Bardzo źle.

Aware

21.11.2018
INEA Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy INEA

Twoja opinia jest dla nas ważna, dlatego bardzo dziękujemy za ocenę. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia Klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i zapobiegać im w przyszłości.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Kontaktowałem się z Operatorem w celu uzyskania informacji

Kontaktowałem się z Operatorem w celu uzyskania informacji o możliwościach zwrotu sprzętu po zakończonej Umowie. Konsultant grzecznie i bez zbędnych pytań przedstawił mi możliwości.Po wszystkim próbował mnie jeszcze nakłonić do pozostania przy ich ofercie, lecz nie robił tego nachalnie.Bardzo dobre podejście do Klienta!

Jakub_762

01.10.2018
INEA Infolinia
Odpowiedź firmy INEA

Zadowolenie Klientów jest dla nas najważniejsze. Bardzo cieszymy się z Twojej pozytywnej opinii. Dziękujemy, że jesteś z nami!

Odwiedzałeś ostatnio INEA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.33 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem