smyk.com

( 4.01 )

Opinie (36)

Okropna obsługa

Ostatnio zamawiając komplet ubrań dostałam bluzkę i spodnie w dwóch innych rozmiarach. Kiedy to zgłosiłam nie dostałam żadnej odpowiedzi mailowej. Po ponownym kontakcie odpowiedź otrzymałam kolejnego dnia. Dodatkowo kurier, który miał odebrać ubranie się nie zjawił. Niestety nie była to pierwsza taka sytuacja przy zamówieniu z tej strony.

Miła obsługa

Mila obsluga, starajaca sie wyjasnic wszystkie niedogodnosci

Super

Ceny są po prostu świetne, robię zakupy tylko online, bo opłaca się dużo bardziej. Polecam.

Polecam

Bardzo fajny sklep nie tylko z zabawkami ale również z ubraniami dla małych i dużych dzieci. Wygodne formy zapłaty, szybka przesyłka no i często promocje i przeceny. Polecam

Towar dobrze zapakowany

Towar dobrze zapakowany, szybka dostawa do punktu odbioru.

Tak powinny działać wszystkie sklepy internetowe

Tak powinny działać wszystkie sklepy internetowe: miła i kompetenta obsługa na infolinii, błyskawiczna wysyłka no i najważniejsze: dużo promocji.

Duży plus za terminowość dostaw

Duży plus za terminowość dostaw (zamówienie złożone 18/12, a dostawa 22/12) oraz za informowanie klienta o szczegółach dotyczących zamówienia. Duży wybór produktów i ciekawe promocje, często lepsze niż w sklepach stacjonarnych.

Dobre ceny

Dobre ceny, towar dobrze zapakowany, dostawa na czas.

Dobra cena

Dobra cena, towar dobrze zapakowany, szybka dostawa.

Właśnie chciałem złożyć zamówienie w sklepie internetowym

Właśnie chciałem złożyć zamówienie w sklepie internetowym Smyk, ale po wpisaniu masy danych adresowych itp. nigdzie nie mogłem znaleźć opcji skorzystania z kart podarunkowych Smyka. Zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że karty smyka nie obowiązują w sklepie internetowym Smyka, ponieważ - cytując pana z infolinii - "rozdzielili się". Parodia, tu łączą oferty ze Empikiem, tam dzielą Smyki na Smyki i Smyczki, szkoda że zapominają przy tym o kliencie. Właśnie go stracili.

Szybko

Szybko, sprawnie, w dobrej cenie.

Ok

Ok, najbardziej lubie wyprzedaże.

Zakupywałem ubranka dla dziewczynki

Zakupywałem ubranka dla dziewczynki, strona przejrzysta wiec bez żadnych problemów wybrałem coś ładnego na gwiazdkę. Przesyłka dotarła bardzo szybko jak na przedświąteczna gorączkę:)

Szybko

Szybko, sprawnie, towar dobrze zapakowany.

Zamówienie dotarło do punktu odbioru w dwa dni od jego

Zamówienie dotarło do punktu odbioru w dwa dni od jego złożenia. Towar całkowicie zgodny z opisem. Brak opłaty za odbiór osobisty w sklepie Empik. Polecam.

To już nie pierwsze zakupy za pomocą tej strony

To już nie pierwsze zakupy za pomocą tej strony internetowej, za każdym razem zadowolona jestem z czasu realizacji jak również z jakości zakupionego towaru. Często powracam na tą stronę cechują ja przejrzystośc oraz łatwość wyszukiwania potrzebnego towaru

Niska cena

Niska cena, szybka wysyłka. Paczka dobrze zapakowana.

Zachęcona ofertą wyprzedażową skusiłam się na zakupy

Zachęcona ofertą wyprzedażową skusiłam się na zakupy poprzez stronę internetową. Ofertę uznałam za całkiem interesującą zarówno pod względem asortymentu, jak i cen, które można było jeszcze obniżyć korzystając z dodatkowych rabatów (za łączną wartość towarów w koszyku). Wybrałam kilka produktów i liczyłam na szybką dostawę, aby odebrać paczkę jeszcze przed wyjazdem urlopowym. I nie zawiodłam się! Już następnego dnia moja przesyłka była do odebrania w Empiku!.Zamówione produkty zostały mi pokazane przed płatnością, co umożliwiało podjęcie ostatecznej decyzji o zakupie. Obsługa kasowa był uprzejma i szybka. Zostałam szybko obsłużona, a następnie miło pożegnana. Jedyne zastrzeżenia jakie mam do zakupów w Smyku, to zawyżona rozmiarówka - często muszę kupować odzież (sukienki, spodnie) w większym rozmiarze niż ten, który dziecko aktualnie nosi, bo inaczej ubrania są za małe. Dodatkowo ceny regularne są dość często wg mnie nieadekwatne do jakości produktu, który traci częściowo swoje walory po pierwszym praniu (bluzki bawełnianie, t-shirty). Niemniej jednak jestem bardzo zadowolona z moich ostatnich zakupów internetowych, spełniły moje i dziecka oczekiwania.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze:) są czesto promocje

Zamawiam w smyk głównie zabawki i ubrania na przecenie

Zamawiam w smyk głównie zabawki i ubrania na przecenie. Uważam, że na stronie jest za mało informacji o produkcie. Jakością paru ubrań się rozczarowałam, a znów jakość innych mnie miło zaskoczyła. Jeśli chodzi zabawki to raz zdarzyło mi się, że wysłali mi co innego niż zamówiłam, a tak to zawsze byłam zadowolona. Przesyłka dosyć szybka. Wygoda odbioru przesyłek w salonie jest jak dla mnie dużym plusem.

Odwiedzałeś ostatnio smyk.com?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.96 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem