Si Market

(1.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

To jak wygląda...
To jak wygląda poziom obsługi w tym sklepie jest poza wszelkimi normami, mentalnośc jest jeszcze z czasów prl-u. Nie dziwie sie ze właściciel wszedzie plajtuje jak ma taka załoge. Podstawowe wyrazenia takie jak dzien dobry, słucham, prosze, dziekuje i do widzenia- sa poza zasiegiem co niektórych Pań, szczególnie wysokiej szczupłej Pani w jasnych włosach. Nie wydaje mi sie, aby pytanie o cene towaru było tak bulwersujace i zajmujace czas Pani sprzedawczyni- aby w sposów mily i kulturalny nie byla w stanie udzielic mi odpowiedzi.Nie wspomne o tym ze ilekroc odwiedze ten sklep ZAWSZE natrafiam na towar PO terminie, niezgodnośc cenowa i obrazona obsługe. Polecam Kurs Standardów Obsługi Klienta i hasło na każdy nowy dzień w pracy- obsługuj tak jak sama chciałabys zostac obsłuzona. Pozdrawiam.

Kasia_129

25.10.2014

Placówka

Karsin, Długa 32

Nie zgadzam się (1)
Supermarket Si, znajdujący...
Supermarket Si, znajdujący się w miejscowości Karsin, można zaliczyc do miejsc, gdzie klient jest obsługiwany w sposób należyty. Wszystkie produkty na półkach znajdują się w miejscach odpowiednich, blisko zlokalizowanych z powiązanym asortymentem. Sklep jest schludny i czysty. Ekspedientki uśmiechnięte, o przyjaznym i pomocnym tonie głosu, znające doskonale asortyment sklepu. Obsługa klientów jest dośc sprawna. W momencie powiększającej się kolejki, automatycznie uruchamiana jest druga kasa. Jednym minusem jest brak klimatyzacji w pomieszczeniu, co sprawia, iż zakupy stają się uciążliwe w ciepłe dni.

zarejestrowany-uzytkownik

29.08.2013

Placówka

Karsin, Długa 32

Nie zgadzam się (23)

Si Market

Dane firmy

Karsin

Karsin, Długa32

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Si Market?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

To jak wygląda...
To jak wygląda poziom obsługi w tym sklepie jest poza wszelkimi normami, mentalnośc jest jeszcze z czasów prl-u. Nie dziwie sie ze właściciel wszedzie plajtuje jak ma taka załoge. Podstawowe wyrazenia takie jak dzien dobry, słucham, prosze, dziekuje i do widzenia- sa poza zasiegiem co niektórych Pań, szczególnie wysokiej szczupłej Pani w jasnych włosach. Nie wydaje mi sie, aby pytanie o cene towaru było tak bulwersujace i zajmujace czas Pani sprzedawczyni- aby w sposów mily i kulturalny nie byla w stanie udzielic mi odpowiedzi.Nie wspomne o tym ze ilekroc odwiedze ten sklep ZAWSZE natrafiam na towar PO terminie, niezgodnośc cenowa i obrazona obsługe. Polecam Kurs Standardów Obsługi Klienta i hasło na każdy nowy dzień w pracy- obsługuj tak jak sama chciałabys zostac obsłuzona. Pozdrawiam.