Jakość Obsługi

UPC

( 3.07 )

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług: telewizji, światłowodowego internetu oraz telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. UPC troszczy się o klientów i zaspokaja ich potrzeby w nowoczesnym świecie, inwestując w technologie przyszłości, treści i najlepszą w Polsce sieć. Kontakt z bliskimi, dostęp do informacji czy rozwój biznesu stają się z UPC jeszcze prostsze, przynosząc radość z każdej chwili. Z usług UPC korzysta niemal 1,5 mln klientów. W zasięgu sieci UPC znajduje się prawie 3,3 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miejscowościach w Polsce.

Opinie (705)

Bardzo słabo

Firma naciaga klientów na gorsze umowy mimo tego nowy klient dostaje lepszą ofertę jawne kłamstwa podczas rozmowy telefonicznej mówią że promocja nie jest dostępna a na stronie internetowej jest i mówią że jest to błąd i poprawią. Nie polecam.

Chyba sobie ktoś żarty robi

Kontakt przez infolinię w miarę Ok po za czasem oczekiwania, na połączenie. FB i społeczność UPC jest ok jak się nie przychodzi z problemem tylko zachwala ich usługi w innym przypadku ban lub kasowanie postów (w świetle regulaminu , który się zmienia w zależności od potrzeb). Aktualizacja sprzętu? Chyba psucie tego co i tak do końca nie działa. Arogancja i niekompetencja moderatorów tylko pokazuje klientowi gdzie jego miejsce do końca umowy. Masz problem to nie wina UPC tylko abonentów w 99% jeżeli to jest odpowiedź moderatora zatrudnionego przez UPC to chyba o czymś świadczy.

Internet z felerem - modem Compal CH7465LG-LC.

Trudno uzyskać połączenie na czacie, firma nie udostępnia swego adresu mailowego do kontaktu, trzeba dzwonić w pilniejszych sprawach. Infolinia telefoniczna OK, o obsłudze w salonie nie powiem złego słowa, mili i uczynni. Natomiast Forum Społeczności UPC obsługiwane jest przez arogancką ekipę, uderza wspomniana cenzura, a także promowanie lizusostwa, premiowane są osoby gadatliwe, chwalące UPC, atakujące personalnie innych uczestników dyskusji. Powinni wziąć przykład z innych for operatorskich, które dawno już zaprzestały sowieckich metod i pozwalają na dużo większą swobodę wypowiedzi. Niektórych moderatorów proponuję wysłać na jakieś szkolenia interpersonalne, bo chyba nawet są nieświadomi jak złą opinię robią swemu chlebodawcy i zrażają klientów swoją postawą! Zamiast łagodzić często eskalują i zaogniają sytuację. Nieprzyjemna atmosfera nie sprzyja komunikacji tym kanałem z klientami. Moja opinia dla urządzenia Compal (Connect Box) wymaga dodatkowego komentarza. Posiada defekt chipsetu (wystarczy wpisać w google Puma 6 test) co może wpływać niekorzystnie na opóźnienia w grach oraz innych usługach wrażliwych na skoki pingu. Problem do dziś nierozwiązany, pisanie o tym na forum ich Społeczności jest niemile widziane. Brak alternatywy, jak u innych dostawców, UPC nie oferuje innych modemów dla klientów detalicznych!

Fatalnie,żle i arogancko

Zarówno infolinia, jak i profil FB jak i forum społeczności UPC bardzo kiepsko radzi sobie z abonentami i ich problemami. Najczęściej udają że nie ma problemu i to wina abonenta. Albo że sprzęt jest wadliwy a sytuacja się poprawi po aktualizacji oprogramowania złomu czyli dekodera Horizon. Z tym że na aktualizację tą czekam już ponad 13 miesięcy...Żenada, porażka. Dodatkowo na forum społeczności UPC bezczelni moderatorzy cenzurują posty i usuwają wszelkie krytyczne uwagi !!!

Profesjonlana obsługa, długie oczekiwanie na połączenie

Konsultanci infolinii to prawdziwi profesjonaliści. Po uprzejmym przedstawieniu się i dopytaniu w czym jest problem potrafią dosłownie w chwilę znaleźć optymalne rozwiązanie. Dzwoniąc nawet ze skomplikowanym problemem technicznym, można liczyć na kompetentną i fachową pomoc. Konsultanci są także doskonale przeszkoleni z zakresu obsługi klienta. Są bardzo uprzejmi i życzliwi, mówią w sposób spokojny i wyraźny, używają języka zrozumiałego dla klienta. Potrafią cierpliwie słuchać, nie przerywają rozmówcy, sprawiają iż dzwoniący ma poczucie iż jest najważniejszy. Jedyny minus to zbyt długi czas oczekiwania na połączenie. (ok 15 min)

ŻENADA !!!

Konsultanci infolinii UPC, którzy powinni służyć klientom wsparciem i pomocą, są arogantcy i bezczelni. Swoimi uwagami i tonem dają do zrozumienia klientowi, że jest intruzem, a jego pytania są bezsensowne. Agresja skrywana za sarkazmem, rozłączanie się, brak możliwości porozumienia. Rozważam zakończenie umowy z UPC z powodu żenująco niskiego poziomu obsługi.

Fatalnie

Osoba która instaluje ROUTER nie ma zielonego pojęcia jak to zrobić. Chodzi i tylko klnie..... zero szacunku. Wszystko dookoła porysowane. Po ^nieskończonej^ pracy Pan wyszedł zostawiając cały bałagan zero wyjaśnień dlaczego nie zostało podłączone. NIC. Drugi raz już taka sama sytuacja.

Super kontakt

Szybka obsługa, oferta dopasowana do klienta. Jednym zdaniem: szybko, przyjemnie i bez fochów.

Obsługa reklamacji

Zgłosiłem reklamację źle działających kanałów radiowych, konsultant przyjął zgłoszenie, nie zaproponował jednak rozwiązania które by mnie usatysfakcjonowało, sprawa ciągnie się od miesiąca...

Odwiedzałeś ostatnio UPC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • internet
  • telefonia komórkowa
  • telewizja
  • światłowód

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.24 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem