Miś

(3.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 5)

Sklep zaprasza otwartymi...
Sklep zaprasza otwartymi drzwiami, za ladą młoda, grzeczna ekspedientka sprawnie i szybko obsługuje klientów, udziela informacji o produktach i nie zapomina o podstawowych zwrotach grzecznościowych. Sklep czysty, z klimatyzacją. Jednak po zakupie surówki okazało się, że jest nieświeża. Gdy wróciłam do sklepu zaczynała się już druga zmiana i ekspedientka, która tym razem obsługiwała w ogóle nie odpowiadała na "dzień dobry" czy "dziękuję", również sprawnie i szybko obsługująca lecz zirytowana i swoim zachowaniem sprawia, że ma się ochotę jak najszybciej wyjść. "do widzenia" również się nie doczekałam.

Anna_3224

19.04.2011

Placówka

Bydgoszcz, ul. Lenartowicza 7

Nie zgadzam się (3)
Są tu świeże...
Są tu świeże wędliny dlatego zawsze jak tu jestem w pobliżu to staram się wejść i kupić kilka rodzajów wędlin. Na stoisku jak zawsze kolejka. Jak się okazuje kolejka wynika z tego ze są trzy ekspedientki a klientów obsługują tylko dwie gdyż jedna pije kawę. Czy ta jedna nie może iść pić kawy na zapleczu? To przynajmniej swoją postawą nie drażniła by klientów, którzy chcą być szybko obsłużeni.

zalogowany_użytkownik

18.11.2010

Placówka

Pruszków, 3 Maja

Nie zgadzam się (0)
Robienie zakupów codziennych...
Robienie zakupów codziennych w sklepie spożywczym jest uciążliwe ze względu na brak miejsca na swobodne poruszanie sie między półkami z produktami. Ciągła obawa, że coś zachaczy się kurtką albo torbą deprymuje. Asortyment wystawiony jest w każdym "wolnym" miejscu, podłoga, kartonik, wieszaczek. Jeżeli uda się przebrnąć przez ten gąszcz towarów i dobrnąć do kasy czeka nas kolejne rozczarowanie w postaci przepychanek między klientami. Pomiędzy kasami zlokalizowanym na przeciw siebie jest miejsce tylko na jedną osobę a nie na dwie. Pani kasjerka nie pomaga w pakowaniu toawrów tuz po skasowaniu, co spowalnia obsługę kolejki. Kolejna osoba musi czekać z wyłożeniem produktów bo nie ma miejsca zeby je wyłożyć. Jest to sklep, z którego chce się jak najszybciej wyjść.

A_12

08.12.2009

Placówka

Bydgoszcz, Zajęcza

Nie zgadzam się (17)

Miś

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Miś?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.