Vectra

( 3.29 )

Opinie (930)

Jakość usług VOD

Od 16 dni Vectra nie rozwiązała problemu z działanie usługi VOD. W odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne (firma odezwała się dopiero po trzecim zgłoszeniu!!!) przyznano mi darmowy jednorazowy kupon na usługę dodatkową VOD w wysokości 17,00 zł z którego nie mogę skorzystać, bo usługa wciąż nie działa!!! Dramatycznie amatorski poziom obsługi klienta. Nie polecam.

Klient_rPKk

23.02.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem występujących nieprawidłowości na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.

Polecam

Zgloszenie przyjete w niedziele, po godzinie problem rowiazany :)

Klient_GaBa

19.03.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Polecam Vectrę

Jestem zadowolona z pozytywnego rozwiązania reklamacji. Odpowiedz na zgłoszenie z pełnym wyjaśnieniem.

Klient_r3wI

18.03.2019
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii. Dodatkowo prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl w celu potwierdzenia złożonej opinii.

Polecam Vectrę

Jestem zadowolona z pozytywnego rozwiązania reklamacji. Odpowiedz na zgłoszenie z pełnym wyjaśnieniem.

Klient_r3wI

18.03.2019
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii. Dodatkowo prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl w celu potwierdzenia złożonej opinii.

Vectra stosuje nieuczciwą konkurencje!

Szanowni Państwo, z przykrością muszą napisać swoją opinie ponieważ jestem bardzo niezadowolony z jakości jaką Państwo świadczycie. Mieszkam wspólnie z żoną na jednym z Bydgoskich osiedli, od prawie roku czasu notorycznie moja skrzynka pocztowa jest zarzucana ulotkami od Państwa, pomimo tego, że na mojej skrzynce pocztowej jest informacja "Proszę nie wkładać ulotek" to Państwa pracownicy lekceważą moją Prośbę. Wielokrotnie dzwoniłem do przedstawicieli, od których dostaje ulotki ale śmieją się z tego co mówię. Przed wejściem do naszego bloku jest wyraźna informacja od administracji "Zakaz Dystrybucji ulotek reklamowych do skrzynek pocztowych" wisi specjalna skrzynka, do której ulotkarze powinni wkładać ulotki. Druga sprawa to taka, że ulotkarze podstępnie wchodzą na teren klatek mówiąc przez domofon "Policja proszę otworzyć, jestem z administracji itp. Jeżeli w dalszym ciągu sytuacja będzie się powtarzała to zgłoszę sprawę do prokuratury z art. 277 KK. Mam nadzieję, że moja opinia poprawi jakość świadczonych usług.

Klient_u0Bg

16.03.2019
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.

Vectra stosuje nieuczciwą konkurencje!

Szanowni Państwo, z przykrością muszą napisać swoją opinie ponieważ jestem bardzo niezadowolony z jakości jaką Państwo świadczycie. Mieszkam wspólnie z żoną na jednym z Bydgoskich osiedli, od prawie roku czasu notorycznie moja skrzynka pocztowa jest zarzucana ulotkami od Państwa, pomimo tego, że na mojej skrzynce pocztowej jest informacja "Proszę nie wkładać ulotek" to Państwa pracownicy lekceważą moją Prośbę. Wielokrotnie dzwoniłem do przedstawicieli, od których dostaje ulotki ale śmieją się z tego co mówię. Przed wejściem do naszego bloku jest wyraźna informacja od administracji "Zakaz Dystrybucji ulotek reklamowych do skrzynek pocztowych" wisi specjalna skrzynka, do której ulotkarze powinni wkładać ulotki. Druga sprawa to taka, że ulotkarze podstępnie wchodzą na teren klatek mówiąc przez domofon "Policja proszę otworzyć, jestem z administracji itp. Jeżeli w dalszym ciągu sytuacja będzie się powtarzała to zgłoszę sprawę do prokuratury z art. 277 KK. Mam nadzieję, że moja opinia poprawi jakość świadczonych usług.

Klient_u0Bg

16.03.2019
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem sytuacji na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.

Szczerze zawiedziona, znowu.

Modem nie pobiera danych, trzeba wezwać technika. Taką informację uzyskałam na infolinii. Technik wezwany, podałam numer telefonu z prośbą by dzwonił a przyjdę i go wpuszczę. Niestety mimo umówionego terminu nie zadzwonił, nie przyszedł. W systemie informacja, że był, naprawił. Niestety internet nadal nie działał mimo zapewnień, że przecież był. Kolejny telefon na infolinie, odległy termin oczekiwania na technika, który spóźnił się godzinę. Po krótkich oględzinach obiecał, że wróci z narzędziami. Nie wrócił. Czekaliśmy znowu. Vectro, szanujcie markę swojej firmy i na techników wybierajcie osoby, które wywiązują się z danego słowa. To przez nich tracicie klientów!

Klient_3xAD

15.03.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem występujących nieprawidłowości na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.

Beznadziejna usługa telefonii

od dwóch miesięcy bezskutecznie dopraszam się o usunięcie wad działania telefonii komórkowej i stacjonarnej. Telefony komórkowe nie działają, rozmowy są notorycznie zrywane, pojawia się komunikat: poza zasięgiem. Nie da się tak naprawdę normalnie rozmawiać. Nie mogę się też doprosić żeby technik przyszedł do lokalu. Uzyskuję informację, że problem zdiagnozowano zdalnie, a telefony jak nie działały poprawnie tak nie działają. Brak słów.

Klient_c7yD

08.03.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem występujących nieprawidłowości na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.

Facebook na plus

Szybka i rzetelna odpowiedź na facebook. Bez ciągu niekończących się pytań weryfikacyjnych, jedno pytanie i informacja z uzasadniem. 0

Klient_47XS

07.03.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Facebook na plus

Szybka i rzetelna odpowiedź na facebook. Bez ciągu niekończących się pytań weryfikacyjnych, jedno pytanie i informacja z uzasadniem. 0

Klient_47XS

07.03.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

07.03.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

usługa Vod

Nie działała usługa Vod nie wyświetlała się lista filmów a wykupiony film na 48 h nie był możliwy do odtwarzania. Zgłosiłam na stronie Vectry zaistniałą sytuacje i w ciągu kilkudziesięciu minut wszytko zastało naprawione. Nie zacina się już sygnał i programy się nie przerywają i działa usługa Vod. Dziękuję za szybkie działanie.

Klient_4Fer

05.03.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii. Dodatkowo prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl w celu potwierdzenia złożonej opinii. Życzymy wielu godzin rozrywki na najwyższym poziomie.

Słabo.

Słabo.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

03.03.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

03.03.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Super

Dziekuję pracownikowi za profesjonalną obługę mojej osoby. Szybko,łatwo i zrozumiale. Jeszcze raz dziekuję i polecam, pełna perfekcja w tym co robi.

Klient_6BGo

01.03.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszego pracownika. Dodatkowo prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl w celu potwierdzenia złożonej opinii. Życzymy wielu godzin rozrywki na najwyższym poziomie.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

28.02.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Podziekowania za profesjonalną obsługę.

Na początku chce zaznaczyć że zapytałem się konsultanta gdzie mogę ocenić jakość obsługi oraz o imię i nazwisko. W moim mieście trwa segmentacja sieci. Od 01.2019 próbowałem się dowiedzieć bezskutecznie kiedy prace zostaną zakończone. Mimo wielu telefonów i obietnic zawsze trafiałem na mur w postaci obietnic poważnego potraktowania sprawy. Dzisiejsza rozmowa była dla mnie szokiem. Całkowicie poważne potraktowanie klienta. Wzorowa obsługa z miłym dla ucha uśmiechem. Po skończonej rozmowie zaskoczenie..... dzwoni telefon. Konsultant a właściwie konsultantka zadzwoniła do mnie z odpowiedzią. Miło się poczułem będąc klientem a nie petentem. Bardzo profesjonalna obsługa klienta Vectra może się cieszyć że ma takich konsultantów. Dane pokazują ze sieci tracą klientów w 70% ze względu na złą obsługę a nie ze względu na złą ofertę. Doceniajcie takich konsultantów. Pani życzę nadal takiego podejścia. Pozdrawiam

Klient_wEid

27.02.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Polecam WSZYSTKIM VECTRĘ!

OBSŁUGA TELEWIZJI, INTERNETU - NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE! REKLAMACJE, POMOC TECHNICZNA - SZYBKO, PROFESJONALNIE, RZETELNIE! VECTRĘ POLECAM KAŻDEMU, KTO JESZCZE SIĘ NIE ZDECYDOWAŁ NA WYBÓR OPERATORA TELEWIZJI / INTERNETU...:)

Klient_02SJ

26.02.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Fachowa pomoc

Kompleksowa pomoc na odległość ze zbuntowanym modemem. Brawo

Klient_5drx

22.02.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Dodatkowo prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl w celu potwierdzenia złożonej opinii. Życzymy wielu godzin rozrywki na najwyższym poziomie.

Problem z internetem

Skontaktowałam się Vectra przez infolinię w celu rozwiązania problemu z łącznością internetową. Zostałam profesjonalnie potraktowana przez pracownika Pana Szymona Sznajdera z Vectry, który zajął się moim problemem i pomógł mi rozwiązać połączenie i konfigurację łącza. Dziękuję bardzo za pomoc. Piotr

Klient_0AFW

16.02.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Odwiedzałeś ostatnio Vectra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.24 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź  jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!   

Najlepiej oceniane sklepy internetowe

Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii. 

Najlepiej oceniane salony fryzjerskie na portalu Jakości Obsługi

Sprawdź, które salony fryzjerskie otrzymały najwyższe oceny od użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te salony, które posiadają min. 10 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem