B&B

( 3.83 )

Opinie (5)

Czas oczekiwania przy recepcji około 3 minut

Czas oczekiwania przy recepcji około 3 minut, recepcjonista naburmuszony, numer i kod do pokoju dostałam na specjalnej plakietce, nie otrzymałam informacji, na którym piętrze znajduje się pokój, ani jak będzie wyglądać wyrejestrowanie się z hotelu.

Oczekiwanie na obsługę recepcji około 3 minut

Oczekiwanie na obsługę recepcji około 3 minut, recepcjonista naburmuszony, kod do pokoju otrzymałam na specjalnej plakietce, recepcjonista nie poinformował mnie, na którym piętrze znajduje się pokój, a także jak będzie wyglądać wyrejestrowanie się z hotelu.

Czyste pokoje

Czyste pokoje, bardzo dobra obsługa, dobra komunikacja do Centrum, blisko lotnika Okęcie

Hotel bardzo zadbany

Hotel bardzo zadbany, czysty. Pani w recepcji bardzo zachęca obfite śniadanie - nie polecam - bzdura bardzo mały wybór i nieobfite śniadanie. w innych hotelach spotykam się z lepszym menu, bardziej bogatym. w dodatku Pani w recepcji nie poinformowana o gościach hotelowych. w dodatku zdziwiła mnie sytuacja z pokojówką. drzwi zamknięte, dwa razy pukanie do nich z zewnacz a następnie pokojówka wchodzi do środka do pokoju - chyba coś nie tak. drzwi dodam że są na karty na kody. w hotelu znajduje się winda. parking podziemny jest ale nam nie kazano na niego wjechać? niewiem dlaczego - może był zapełniony, pani w recepcji nie odpowiedziała. Szczegoly hoteluRok wybudowania hotelu 2010, Ilość pięter 4, Łączna ilość pokoi 93, Ilość pokoi jednoosobowych 0, Ilość pokoi dwuosobowych 93, z tego z dwoma osobnymi łóżkami 17, z tego z łóżkiem podwójnym 76, z tego do wykorzystania jako pokoje trzyosobowe 0, z tego do wykorzystania jako pokoje czteroosobowe 7, Pokoje z drzwiami łączącymi 7, Ilość pokoi typu suite (osobne pomieszczenia) 0, Ilość pokoi typu juniorsuite 0, Ilość apartamentów 0, Hotel miejski

Odwiedzałeś ostatnio B&B?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Campanile

(3.75 )

Etap

(5.00 )

Hilton

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem