4Faces

( 4.40 )

Opinie (23)

Obsługa klienta - mistrzostwo świata

Miła i młoda obsada zainteresowana klientem. Ekspedient szybko zauważył, że błędzę między wieszakami, nie mogąc znależć tego czego szukam. Zaproponował pomoc, przyniósł poszukiwany produkt z zaplecza i jeszcze wymienił na inny kolor, gdy wyraziłam zainteresowanie. Bardzo dobre wrażenie zakupowe, które zachęca do powrotu.

Promocje niezgodne

Promocje niezgodne z tym co przy kasie, trzeba uważać. Brak cen przy niektórych produktach.

Pracownicy bardzo pomocni w wyborze odzieży termoaktywnej

Pracownicy bardzo pomocni w wyborze odzieży termoaktywnej. Na początku pracownik poinformował mnie o różnicach w poszczególnych rodzajach odzieży, poprzez właściwości oddychania materiału, do utrzymywania ciepła. Zostałem dodatkowo poinformowany o sposobie prania aby odzież jak najdłużej utrzymywała swoje właściwości. Na koniec sprzedawca dokonał jeszcze sprzedaży przykasowej. ( rękawiczki i czapka)

Przedmiotem zakupu była czapka i rękawiczki

Przedmiotem zakupu była czapka i rękawiczki. Bardzo spieszyłam się na pociąg, Pani z obsługi wykazała się niesamowitą inicjatywą. Mimo ze chciałam kupić nieco za małe rękawiczki z racji pośpiechu, Pani sprawdziła na sklepie i chciała szybciutko chciała pobiec na magazyn żeby znaleźć większe bo w komputerze była jedna para na stanie. Za każdym razem jak zakładam moje za małe rękawiczki to wspominam przemiłą obsługę. Ochrona sklepu uśmiechnięta, mile odpowiada "dzień dobry" za nie zawsze się zdarza. Ceny niewygórowane, polecam

Pracownicy zaangażowali się w znalezienie dla mnie

Pracownicy zaangażowali się w znalezienie dla mnie odpowiedniej kurtki wiosennej. Polecam ten sklep ze względu na duży asortyment oraz bardzo miłą obsługę.

Interesowała mnie kurtka wiosenna

Interesowała mnie kurtka wiosenna. Okazało się, że jest bardzo duży wybór takich kurtek. Potrzebowałem duży rozmiar. Po wielu przymiarkach sprzedawca znalazł mi odpowiedni model i rozmiar. Zostałem bardzo mile obsłużony. Mogę śmiało polecić zakupy w tym sklepie.

Zdecydowanie polecam ten sklep

Zdecydowanie polecam ten sklep. Bardzo miła i kompetentna obsługa. Duży wybór atrakcyjnych towarów.

Przyjazny sklep dla niezdecydowanego klienta

Przyjazny sklep dla niezdecydowanego klienta. Spotkałem się z chęcią doradzenia, pomocy w wyborze kurtki dla dziecka. Kiedy w domu okazało się, że jest za mała, nie było problemów ze zwrotem.

Obsługa bardzo przyjaźnie nastawiona na klienta

Obsługa bardzo przyjaźnie nastawiona na klienta, chętna do pomocy. Otrzymałem wszystkie niezbędne informacje na temat sposobu prania produktu, którym byłem zainteresowany. Reszta wydana prawidłowo. Zwrot towaru przyjęto bez żadnych zastrzeżeń.

Pani Kierownik profesjonalna

Pani Kierownik profesjonalna. Ma niesamowita wiedzę i miłe usposobienie. Polecam.

Wybrałem się do sklepu 4F w poszukiwaniu plecaka

Wybrałem się do sklepu 4F w poszukiwaniu plecaka. Sprzedawca pomimo że był zajęty udzielił mi pomocy i zaprezentował i omówił plecaki którymi byłem zainteresowany. W sklepie jest miła obsługa która odpowiednio prowadzi rozmowę i prezentuje oferowany towar. Można uzyskać odpowiednią ilość informacji interesującego nas asortymentu.

Kompetentna obsługa

Kompetentna obsługa. Sprzedawca zainteresował się mną już od wejścia - nie była nachalna - ale była ciągle w gotowości do pomocy. Pomogła odnaleźć odpowiedni rozmiar, wyraźnie była zainteresowana i zależało jej aby moje zakupy przebiegały w przyjaznej atmosferze. Na moje dokladne pytanie o asortyment odpowiadała przekonywująco i rzeczowo. Zdecydowanie polecam.

Bardzo miła obsługa

Bardzo miła obsługa. Pracownik niezwłocznie przyszedł z uśmiechem zapytać, czy potrzebuję pomocy. Zaprezentował mi produkty zgodne z moimi potrzebami, potrafił także odpowiedzieć wyczerpująco na pytania związane z nimi. Cały sklep był czysty i zadbany.

Sklep 4Faces posiada bardzo duży asortyment sprzętu i

Sklep 4Faces posiada bardzo duży asortyment sprzętu i odzieży sportowej, pracownicy są bardzo pomocni i chętnie służą poradą. Niestety czasami trudno jest o cokolwiek zapytać pracownika, ponieważ klientów jest sporo, sklep ma dużą powierzchnię a pracowników nie jest zbyt wielu. Ponadto zauważyłam, że niektóre ubrania nie były oznaczone cenowo, co utrudniało wybór i zmuszało do szukania pracownika. Generalnie jednak polecam ten sklep z uwagi na duży wybór i miły personel.

Jak na sklep typu outlet obsługa jest uprzejma i chętna do

Jak na sklep typu outlet obsługa jest uprzejma i chętna do pomocy. W sklepie panował porządek, wszystkie towary miały ceny i były odpowiednio wyeksponowane. Zostałem bardzo dobrze obsłużony, a zakupione ubrania spełniają moje oczekiwania! Polecam!

Obsługa w sklepie 4F jest na przyzwoitym poziomie

Obsługa w sklepie 4F jest na przyzwoitym poziomie. Trzeba prosić o pomoc, jak ma się problem, jednak udzielona pomoc jest pobieżna i niewystarczająca. Bardzo mały wybór w rozmiarach ubrań i modelach. Można znaleźć coś dla siebie, ale jest to bardzo trudne. Ogólnie polecam.

Odwiedzałeś ostatnio 4Faces?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alpinus

(3.50 )

DECATHLON

(4.03 )

GO Sport

(3.84 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem