Joanna

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 3)

Cukiernia znajduje się...
Cukiernia znajduje się w wejściu do pasażu „Pod zegarem” przy jednej z najbardziej ruchliwych ulic miasta. Jego lokalizacja wymusza niektóre wady punktu. Pierwszą jest nieduży rozmiar lokalu. Znajdują się w nim jedynie dwie, ściśle do siebie przylegające chłodziarki, oddzielające klientów od sprzedawczyni, oraz ustawiona na tylniej ścianie półka. W punkcie w czasie mojej wizyty pracowała tylko jedna pani. I niestety w części dla pracowników praktycznie nie było miejsca dla drugiej osoby. Z lokalizacji cukierni wynika także to, że jej klienci robiąc zakupy w pinkcie w praktyce ustawiają się w drzwiach pasażu, blokując wejście do niego. Jest to niewygodne tak dla nich, jak i dla osób wchodzących do budynku. Dodatkowo sytuację skomplikował fakt, że korytarz pasażu jest ciasny, a co za tym idzie sam z siebie stanowi wyzwanie dla przechodzących nim osób. Tym bardziej, że duża ilość i zróżnicowanie stoisk sprawiają, że w czasie mojej wizyty co chwila ktoś gdzieś przystawał, blokując przejście innym. Jako, że w pasażu panował duży ruch kolejka do cukierni stanowiła duże obciążenie. Jeśli chodzi o asortyment to cukiernia mnie nie zachwyciła. Posiadała nieliczne produkty. Było to zaledwie kilkanaście gatunków wyrobów: tortów, pączków, drożdżówek i pieczywa. W efekcie jednak w lokalu zadbano o poprawność ekspozycji asortymentu. Produkty ułożone były w ładny sposób. Leżały równo. Ciasta ułożone były na specjalnych tackach. Tak samo rozlokowano pączki. Każdy rodzaj produktu miał swoją wyraźną cenę. Na stoiskach panował ład i porządek. Chłodziarki były czyste. Stanowisko kasowe także było utrzymane we właściwym stanie. W czasie mojej wizyty w punkcie pracowała młoda pani. Miała 24 – 30 lat. Pracowała w fartuchu. Przestrzegała zasad bhp. Nie miała na twarzy uśmiechu. Stosowała wszystkie zwroty grzecznościowe, witając i żegnając się z każdym klientem. Pracowała szybko i sprawnie. I to właśnie jej osoba przyczyniła się do podniesienia oceny punktu, która wszakże pozostała przeciętna.

zarejestrowany-uzytkownik

15.12.2009

Placówka

Kalisz, Górnośląska 76a

Nie zgadzam się (28)

Joanna

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Joanna?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.