Epaka

( 0.73 )

Opinie (52)

Beznadziejna firma

1# zażądali dopłaty 25 zł bez podania powodu. Jakieś lakoniczne maile. 2# potrącili przed upływem dnia zapłaty z mojego pobrania które miałem otrzymać bez mojej zgody mimo MOJEJ TERMINOWEJ ZAPŁATY!!! jednym słowem bałagan. 3# a teraz najlepsze. Przelali mi 2 razy te samo pobranie i role się odwróciły. zaczęły się telefony odnośnie zwrotu tej pomyłki ale proszę nie usłyszałem. Obsługa bardzo nie miła. ogólnie negatyw.

epaka.pl = moja opinia klienta NEGATYWNA

Epaka.pl to nieporozumienie. Zleciłem przesłanie paczki przesyłkę (płacąc z góry). Ponieważ paczka nie docierała zacząłem interweniować. Epaka.pl nie obchodziło moje zaniepokojenie. ePaka.pl informowała o jaki ś bzdurach. Co i rusz o ciekawszych. Zacząłem szukać jej sam, na własną rękę, po bojach znalazłem w Fedex-e. Zacząłem wysyłać prośby o przywiezienie do odbiorcy. Niestety kombinacje, oszustwa że kierowca był itd. Monitoring mówi co innego. Gdyby nie monitoring 24h pewnie by twierdzili inaczej i szli w zaparte. Pojechałem do magazynu oddziału osobiście sprawdzić co jest grane. Paczka zdewastowana. Zdjęcia, protokół zniszczenia drogiego sprzętu. Epaka.pl nie zwróciła za sprzęt, za zniszczenia. Sprzęt został złomowany. Koszty olbrzymie zabawy Epaka.pl w pośrednika kurierskiego. Masakra, przestrzegam przed korzystaniem z usług ePaka.pl!!! NEGATYW

Nie polecam Epaka.pl

Przesyłka do mnie nie dotarła, została zwrócona nadawcy, za co musiałem dopłacić. Nie przyjęto również mojej reklamacji, ponieważ "tylko nadawca może zgłosić reklamację, bo to on jest płatnikiem za usługę". To ja, jako odbiorca jestem płatnikiem za usługę. Nadawca ma gdzieś reklamowanie przesyłek, za które zapłacił odbiorca. Poza tym Biuro Obsługi Klienta zbywa klientów

nie polecam

Nie polecam! Oferuja niby najtanszego kuriera a pozniej przychodzi do zapłaty druga faktura zawierająca dopłatę za rzekomą nieprawidłowią wagę lub wymiary paczki.

Żenada!

Czekałem ponad TYDZIEŃ na kuriera, zero pomocy ze strony obsługi klienta. Kase biorą chętnie, gorzej z wykonywaną usługą. NIE POLECAM!!!

skandal

Otrzymałam fakturę pt. "odsprzedaż usług kurierskich" w specyfikacji do niej czytam , że wysłany nieduży stolik ważył 65,93 kg!!!!!!! skandal i próba wyłudzenia na kwotę 55,13PLN Raz skorzystałem z epaka i nigdy więcej!

Każda inna firma tylko nie epaka

Zaginiona przesyłka, podrobiony podpis a dział reklamacji mówi że się nic nie stało. Sprawa trafi na policję.

NIE POLECAM

OMIJAC Z DALEKA REKLAMACJA ZLOZONA PONAD 2 MIESIACE TEMU,DO DZIS NIEMA ODPOWIEDZI ANI ZWROTU PIENIEDZY

Obsługa przesyłek poniżej krytyki

Epaka to jakaś pomyłka na rynku .wystawiłam też 2 negatywne opinie na opineo epaka ale sprawdzając przekonałam się że tam z reguły zostają publikowane opinie pozytywne...jakieś przesiewanie...co do epaka 2 paczki zamówione w listopadzie ,opłacone z góry przy nadaniu i sytuacja tak wygląda że za pierwszą po prawie 2 miesiącach dostaje dodatkową fakturę z kwotą 200 % kwoty początkowej już opłaconej...druga paczka nie trafiła do adresata i do mnie wraca nadal czyli wysłana była w listopadzie 2018 a teraz mamy luty 2019 .klikajcie firmę szerokim łukiem

Kurier nie pojawił się

Straciłam dwa dni. Usłyszałam przez infolinię że wybrałam najgorszego kuriera. Dlaczego więc sprzedają jego usługi?!?! Poza tym kłamią przez infolinię.

koszmar - nigdy więcej nie skorzystam i nikomu nie polecam

nierzetelna firma, biorą pieniądze i uważają, że za nic nie odpowiadają od zamówienia i opłacenia usługi minął miesiąc, a w tym czasie: - przesyłkę odbierano ode mnie ponad dwa tygodnie, w końcu została prze kuriera odebrana po dwóch interwencjach telefonicznych na infolinii, - przesyłka w systemie miała status doręczona, ale po kontakcie z odbiorcą okazało się, że do niego nie dotarła, - przesyłka zaginęła, - tydzień telefonów na infolinię epaki, gdzie cały czas utrzymywano, że na składane u przewoźnika interwencje nie dostali odpowiedzi i że nic więcej nie da się zrobić, - w końcu sama dzwoniłam do przewoźnika, omijając epakę, i okazało się, że już dawno odpowiedzieli na interwencje i prosili o szczegóły dotyczące zawartości przesyłki i jej wyglądu - nikt z epaki nie przekazał tych pytań do mnie, - ostatecznie przesyłka znalazła się po mojej interwencji i jest teraz w doręczeniu, mam nadzieję tym razem będzie ok epaka to koszmarna firma, która bierze pieniądze i nic poza tym ich nie interesuje, klienta mają gdzieś, nie ma z ich strony żadnej chęci rozwiązania problemu, paczka ginie, klient ma stratę, a oni nic z tym nie robią - obsługa na infolinii niegrzecznie informuje, że epaka za nic nie odpowiada, bo to nie oni dostarczają - ciekawe podejście skoro to im klient płaci, ale ten argument na nikim tam nie robi wrażenia do tego na infolinii na połączenie czeka się wieki, załatwienie drobnej sprawy urasta u nich do rangi problemu i wymaga ogromnej ilości czasu radzę trzymać się od tej firmy jak najdalej

Bardzo źle.

Bardzo źle.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

03.07.2018
Epaka Oddział
Odpowiedź firmy Epaka

asdasdmasz na temat naszej firmy.

Moja opinia o usługach

Moja opinia o usługach, obsłudze firmy EPAKA.PL = NEGATYWNA !!! W moim przypadku zadziałali tak, że sprawa nadaje się dla organów ścigania. Proponuję we wniosku o ściganie zaznaczać że żąda się ścigania personalnie osób (pracowników) tej firmy z Kodeksu Karnego za popełnione czyny wraz z żądaniem wysokich odszkodowań.

Fatalnie.

Fatalnie.

NA POCZATKU MARCA 2018 WYSLALEM PACZKE POBRANIOWA ZA PONAD

NA POCZATKU MARCA 2018 WYSLALEM PACZKE POBRANIOWA ZA PONAD 300ZL.PRZESYLKA DOJECHALA NA SORTOWNIE I ZNIKNĘŁA.Reklamacja złozona dnia 2018-03-19numer reklamacji/przesyłki1313317681703621DO DNIA DZISIEJSZEGO JESTEM ZWODZONY PRZEZ EPAKE, ZE PRZEWOZNIK DHL NIE WYDAL JESZCZE DECYZJI W SPRAWIE REKLAMACJI.Z TEGO CO MI SIE WYDAJE TO NA DECYZJE JEST 30DNI.POZNIEJ POZOSTAJE TYLKO ZWROT PIENIEDZY.3MC MIJAJĄ DALEJ BRAK KONTKATU Z ICH STRONY.USLUGE PRZESYLKI ZAWIERALEM Z FIRMA EPAKA I TO ONU POWINNI MI ZWROCIC PIENIADZE, A POTEM NIECH SOBIE GANIAJĄ ZA DHL.Z WYSYLKAMI JEST FAJNIE DO MOMENTU KIEDY NIC SIE NIE DZIEJE, POTEM TOTALNE OLEWANIE.ODPISYWANIE MEILI, ZE CZEKAJA NA DECUZJE.TELEFONICZNIE NIE MOGE SIE DODZWONIC PO KILKUNASTU PROBACH DZISIAJ TJ 21.06 DODZWONILEM I DALEJ NIE MAJA DECYZJI.NIE POLECAM NIKOMU I PRZESTRZEGAM KAZDEGO PRZED TA FIRMĄ.TLUMACZA SIE, ZE ONI SA BROKEREM.TO DO KOGO MAM ISC, IM ZAPLACILEM ZA USŁUGE.

Odwiedzałeś ostatnio Epaka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DHL

(3.67 )

DPD Polska

(3.50 )

GLS

(3.90 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem