Bricomarche

( 2.82 )

Opinie (1333)

Świetnie.

Świetnie. Miła obsługa, raczej obeznani pracownicy.

zażalenie

Robiąc zakupy w waszym sklepie, jedna młoda kasjerka leniwa, niedbała z niechęcią mnie obsługiwała.

skarga

Sprzedawczyni opryskliwa, niemiła. Traktuje klienta z góry. Jeśli chodzi o towar jest OK.

Ostatni bylam tam na zakupach

Zostalam zwyzywana przez pania sprzataczke tylko dlatego ze stalam i czytalam etykiete środka odstraszajacego Krety ,a ona chciala przejechac i jej niezauwazylam.Wystarczylo grzecznie przeprosic, a nie drzec sie na pol sklepu i przejechać mi po butach .Malo tego ta pani sie uwziela na mnie i tam gdzie poszlam ja ,tam i pojechala ona .Zrezygnowalam z zakupow bo szkoda moich nerwow .Kierowniczka tego sklepu powinna wyslac ta pania na badania psychiatryczne bo tak sie zdrowy czlowiek nie zachowuje.

Zasłanianie drzwi

Zamówiłem drzwi Pan powiedział że będę czekać 4 A 5 tygodni. Gdy po tym okresie pytałem się to każdy odpowiadał że nie ma daty na zamówieniu więc nie wie kiedy były one zamówione. Po kolejnych próbach dostałem odpowiedź że to jest okres około 4 5 tygodnich gdzie wcześniej nikt nie mówił. Gdy powiedziałem że jak do następnego dnia nie będzie to rezygnuje z zamówienia. Na kolejny dzień dostałem SMS że drzwi będą wczoraj A dziś. Do tej pory nie dostałem żadnej kolejnej informacji. Nie polecam tam czegokolwiek zamawiać. Bo się nie doczekacze tego dowaru

Reklamacja

Dzień dobry. Chcę wystawić 0 gwiazdek za obsługę w tym sklepie. Kupiłam kosiarek za 1600zl która tego samego dnia użyta została do koszenia. Po przejechaniu 50m kółko tylnie blokowało. Natychmiast oddaliśmy do sklepu. Było to niespełna m_c teamu. Wielokrotnie dzwoniła z zapytaniem czy mój sprzęt jest naprawiony bo przypomnę że jest czas intensywnego koszenia. Odpowiedzieć brzmiała nie. Poprosiłam o rozmowę kierownika który bardzo niegrzecznie mi odpowiadał i na koniec oznajmił że tak w ogóle to moja wina i mam czekać. Niemiłe ręcz podejście do mnie jako klienta zmusiło mnie do odwołania do Rzecznika Praw Konsumenta. Na to kierownik....niech pani idzie gdzie chce. Jeżeli tak się traktuje klientów w tej sieci to był mój ostatni zakup! Nikomu nie polecam Bricomarche (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Bardzo źle

Dzisiaj będąc w sklepie Bricomarche w Choszcznie zastałam bardzo nie miłą obsługę działu ogrodniczego. Chciałam kupić ziemię do hortensji i zadając pytanie Pani czy pomoże mi znaleźć odpowiednią Pani odpowiedziała żebym znalazła sobie ziemię do azalii. Prosząc ją kolejny raz powiedziała że kazała mi znaleźć i odeszła bez słowa.

Bezczelna obsługa

Dzień dobry, Chciałbym złożyć oficjalną skargę na Panie z działu obsługi klienta placówki w Wodzisławiu Śląskim. Panie nie chcą wysłuchać klienta i pomimo braku fundamentalnej wiedzy z zakresu praw konsumenta upierają się że mają rację, pomimo braku argumentów. Zakupiłem od Państwa żarówki LEDowe, były tanie więc nie spodziewałem się rewelacji, ale myślałem że będą działać chociaż rok. Kilka sztuk po 3-4 miesiącach przestała świecić w ogóle lub migała, w związku z czym poszedłem wraz z paragonem skorzystać z prawa do gwarancji. Żarówki zostały wymienione na nowe egzemplarze, z tym akurat nie było większych problemów. Gorzej było jak poprosiłem Panie żeby na paragonie zaznaczyły datę wymiany, gdyż w tej sytuacji okres gwarancyjny rozpoczyna się od nowa, no bo przecież jest to całkowicie nowy egzemplarz. No i się zaczęło kłócenie, komentowanie że nie mam racji, że to tak nie działa. W całą sytuację włączył się nawet ochroniarz, którego kąśliwe uwagi, dolewały oliwy do ognia, choć jestem osobą spokojną i chciałem sprawę wyjaśnić na chłodno. Po ponad pół godzinie, sprawa wylądowała u kierowniczki i z wyrzutem Pani z obsługi klienta, podpisała mi paragon zaznaczając datę wymiany. Byłem sytuacją bardzo zniesmaczony, bo chciałem skorzystać z prawa konsumenckiego, a zostałem potraktowany w taki sposób że o mało ochroniarz nie wyprowadził mnie ze sklepu. Było to 4 miesiące temu. Niestety jakość żarówek jest taka, że w przeciągu tych 4 miesięcy znów 4 uległy uszkodzeniu. Wiedząc jak to się skończyło poprzednim razem, już wiedziałem że teraz też nie będzie prosto, ale myślałem że cała sytuacja jednak dała do myślenia personelowi - niestety byłem w błędzie. Gdy oddałem żarówki, do których niestety już nie posiadałem oryginalnych opakowań (no bo przecież nie jest to wymagane), Pani z plakietką "uczę się" zaatakowała mnie "skąd ona ma wiedzieć jakie są kody, skoro nie ma oryginalnych opakowań?". Był to początek rozmowy, kiedy zdążyłem się dopiero przywitać i wręczyć PAni żarówki z wraz z paragonem. Kody są oczywiście wydrukowane na żarówce, a dodatkowo no paragonie, ale Pani nie miała ochoty słuchać grzecznych podpowiedzi. Żarówki zostały wymienione, a Panie nie chciały mi zwrócić paragonu, na którym były również inne przedmioty. Prosząc o paragon, otrzymałem go jak zwykle z łaską bez adnotacji że sprzęt został wymieniony na nowy, pomimo tego że gwarancja została automatycznie odnowiona. Tłumacząc swoje prawa i działanie gwarancji, Panie zaczęły podniesionym głosem wmawiać mi że nie mam racji, a gdy kulturalnie opowiedziałem że kilka miesięcy temu miałem podobną sytuację którą wyjaśniła kierowniczka, Panie zaczęły mnie ignorować i traktować jak powietrze. Powtarzam że w obydwu sytuacjach byłem niezmiernie spokojny, choć w środku miałem ochotę wybuchnąć. Proszę Państwa, nikt nie wymaga od personelu znajomości całego Kodeksu Cywilnego, ale na jakiej podstawie prowadzicie procedury gwarancyjne, skoro personel który jest do tego oddelegowany nie zna nawet podstaw praw klienta, a gdy klient spokojnie próbuje wytłumaczyć konkretne artykuły, personel oburza się i podnosząc głos kpi z klienta nie biorąc pod uwagę że ma rację? Za pierwszym razem sprawę zbagatelizowałem, ale zostałem po raz drugi potraktowany w sposób niewłaściwy, pomimo tego że miałem rację i próbowałem na spokojnie to wyjaśnić. Niestety w tym momencie zamierzam sprawę nagłośnić we wszystkich lokalnych mediach społecznościowych, bo skoro w taki sposób traktujecie świadomego klienta, to nawet sobie nie wyobrażam jak traktujecie innych. Nie zamierzam już kupić u Państwa nawet paczki zapałek, ale będę do bólu korzystał z praw konsumenta związanych z gwarancją na pozostałe żarówki jakie zostały u Państwa zakupione. Radzę wysłać personel na szkolenia z zakresu radzenia sobie ze stresem i zdenerwowaniem, a przede wszystkim z podstaw prawa konsumenckiego - szczególnie dla personelu pracującego w dziale obsługi klienta. P.S. Dla osób zainteresowanych: Kodeks Cywilny Art. 581. Pozdrawiam Zniesmaczony klient.

Super

Sklep całkiem w porządku, można znaleźć wszystko co potrzebne do domu i ogrodu, polecam. P.S. Jaki klient taka obsługa (tyczy się pani od drobnych).

Beznadzieja.

Totalny bałagan, brak cen. Chciałam kupić żmiję hydrauliczną, w półce były różne długości bez ładu i składu a na samym dole przy podłodze dwie takie same ceny. Sugerując się tymi cenami poszłam do kasy przy czym okazało się że zamiast 30zl kosztuje 100zl. Przy zwróceniu uwagi na różnice cenowa między etykieta a nabiciem na kasę Pani z obsługi totalnie ignorujacym tonem stwierdziła że to nie jej problem i jeśli mi coś nie pasuje to żebym z kierownikiem rozmawiała albo zrezygnowała. Osoba odpowiedzialna za sklep zjawiła się po około 5 minutach. Mówiąc że ceny się nie zgadzają stwierdziła że nie każe mi tego nikt kupować i że moglam sobie sprawdzić czy kod ean się zgadza z cenowka( nawet nie podeszłysmy do półki z artykułem) .. a cena jest przy samej podłodze , cyfry na cenie są tak male że wyszło że powinnam się położyć na tej brudnej podłodze żeby coś zobaczyć. Z czego jako klient nie jestem zobligowana do sprawdzania każdego produktu po kodach i jest to absurdalne. Wszyscy znamy prawo konsumenta i wiadomo jak sytuacja powinna być zalagodzona. Natomiast spotkałam się z totalna ignorancja, bezczelnościa i nieuprzejmym podejściem do klienta. Karygodne , tym bardziej że taka sytuacja zdarzyła się nie pierwszy raz. NIE POLECAM !!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Zakupiony hydrofor

Witam w dniu 8.06.19 zakupiłam hydrofor do wody który potrzebowałam pilnie na działkę do podlewania warzyw. Po sprawdzeniu w domu okazało się że nie działa bo w sklepie akurat tego nie mogli sprawdzić. W dniu 11.06.19 pojechałam do nich i poprosiłam o zwrot gotówki albo o wymianę na drugi a w punkcie informacji podali mi protokół reklamacyjny żebym wypisała i w ciągu 2 tyg. mieli by się odezwać kpina !! a moje warzywa i temperatura 35 stopni na dworzu a ja bez wody. Co miałam kupić drugi a za 2 tyg oddali mi ten i na co mi wtedy drugi hydrofor. A z tym co oddałam do reklamacji mialam oddać za grosze na allegro!!! Powiedziałam że chcem rozmawiać z kierownikiem sklepu ;Niema; wyjechał w sprawach służbowych to co na jeden sklep jest tylko jeden kierownik !!! W informacji też nic więcej nie zrobiła żebym wyszła z uśmiechem więc poprosiłam o nr. tel wyżej nad nimi więc mi dała nr na infolinię a tam mi to samo powiedzieli 2 tyg. czekania więc poprosiłam o następny nr tel którego nie chciała mi podać bo można znaleźć w Internecie bo nie mogą podawać a ty będziesz wydzwanial i szukał nie wiadomo ile i gdzie nie każdy jest tak obcykany w Internet ! Wreszcie podali mi tel do serwisu hydrofor gdzie sami osobiście mogli tam zadzwonić i załatwić sprawę a jednak im sie nie chcialo bo po co niech klient czeka 2 tyg. Wiec osobiscie zadzwonilam a tam Pani bardzo miła pokierowala jak to mam szybko załatwić w ciągu 2 dni a nie dwóch tyg. Ogólnie żenada żaden sklep tak nie postępujemy jak bricomarche a w castoramie dziś zakupie za miesiąc idee oddać ,czy w innym markecie i oddaje towar. Zróbcie coś z tym bo to jest szczyt wszystkiego tak traktować ludzi. Towar nie spełnia twoich oczekiwań albo sklep wystawi popsuty towar a ty go zakupisz i masz pozniej cierpiec 2 tyg więc oddaję w ciągu tyg prosze o zwrot badz wymiane na drug. A u Was czegoś takiego nie ma !!! KLIENT TO NASZ PAN i powinno sie z szacunkiem traktowac a nie powiedziec wroci pani za 2 tyg bo tyle trwa reklamacja,wiem coś na ten temat bo sama pracuje w handlu. Pozdrawiam.

Reklama w gazetce - brak produktu w sklepie.

Po lekturze najnowszej gazetki reklamowej zainteresował mnie jeden produkt. Przed pójściem do sklepu przeczytałem opinie o produkcie w Internecie. W klasyfikacji swojej kategorii produktów, mój wybrany, oferowany w gazetce - był na drugim miejscu. W sklepie produktu jednak nie było. Pracownica sklepu poinformowała mnie, że produkt był zamówiony, nie dotarł jednak przed wydaniem gazetki. Pracownica zasugerowała, abym odwiedził sklep następnego dnia lub po dwóch dniach, najprawdopodobniej będzie dostępny za 1 lub 2 dni. Byłem następnego dnia (w piątek) i dowiedziałem się, że produkt może będzie w środę, nie ma jednak pewności, że dotrze do sklepu. Bardzo miła obsługa personelu sklepu (dostałem numery telefonów, aby dowiadywać się czy jest produkt) nie rekompensuje mi jednak rozczarowania z powodu braku chociażby jednego egzemplarza produktu w sklepie, skoro produkt był reklamowany w gazetce. Czy taka praktyka marketingowa ma na celu tylko przyciąganie klienta do sklepu ?

Porażka

Ten sklep to jedna wielka porażka kupić można oczywiście ale żeby coś zwrócić wymienić to nie ma mowy nie zostawię w tym sklepie ani złotówki więcej.

Odwiedzałeś ostatnio Bricomarche?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Castorama

(4.02 )

Grupa PSB

(5.00 )

Grupa SBS

(1.09 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem