Bricomarche

( 2.92 )

Opinie (1323)

Beznadzieja.

Totalny bałagan, brak cen. Chciałam kupić żmiję hydrauliczną, w półce były różne długości bez ładu i składu a na samym dole przy podłodze dwie takie same ceny. Sugerując się tymi cenami poszłam do kasy przy czym okazało się że zamiast 30zl kosztuje 100zl. Przy zwróceniu uwagi na różnice cenowa między etykieta a nabiciem na kasę Pani z obsługi totalnie ignorujacym tonem stwierdziła że to nie jej problem i jeśli mi coś nie pasuje to żebym z kierownikiem rozmawiała albo zrezygnowała. Osoba odpowiedzialna za sklep zjawiła się po około 5 minutach. Mówiąc że ceny się nie zgadzają stwierdziła że nie każe mi tego nikt kupować i że moglam sobie sprawdzić czy kod ean się zgadza z cenowka( nawet nie podeszłysmy do półki z artykułem) .. a cena jest przy samej podłodze , cyfry na cenie są tak male że wyszło że powinnam się położyć na tej brudnej podłodze żeby coś zobaczyć. Z czego jako klient nie jestem zobligowana do sprawdzania każdego produktu po kodach i jest to absurdalne. Wszyscy znamy prawo konsumenta i wiadomo jak sytuacja powinna być zalagodzona. Natomiast spotkałam się z totalna ignorancja, bezczelnościa i nieuprzejmym podejściem do klienta. Karygodne , tym bardziej że taka sytuacja zdarzyła się nie pierwszy raz. NIE POLECAM !!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Zakupiony hydrofor

Witam w dniu 8.06.19 zakupiłam hydrofor do wody który potrzebowałam pilnie na działkę do podlewania warzyw. Po sprawdzeniu w domu okazało się że nie działa bo w sklepie akurat tego nie mogli sprawdzić. W dniu 11.06.19 pojechałam do nich i poprosiłam o zwrot gotówki albo o wymianę na drugi a w punkcie informacji podali mi protokół reklamacyjny żebym wypisała i w ciągu 2 tyg. mieli by się odezwać kpina !! a moje warzywa i temperatura 35 stopni na dworzu a ja bez wody. Co miałam kupić drugi a za 2 tyg oddali mi ten i na co mi wtedy drugi hydrofor. A z tym co oddałam do reklamacji mialam oddać za grosze na allegro!!! Powiedziałam że chcem rozmawiać z kierownikiem sklepu ;Niema; wyjechał w sprawach służbowych to co na jeden sklep jest tylko jeden kierownik !!! W informacji też nic więcej nie zrobiła żebym wyszła z uśmiechem więc poprosiłam o nr. tel wyżej nad nimi więc mi dała nr na infolinię a tam mi to samo powiedzieli 2 tyg. czekania więc poprosiłam o następny nr tel którego nie chciała mi podać bo można znaleźć w Internecie bo nie mogą podawać a ty będziesz wydzwanial i szukał nie wiadomo ile i gdzie nie każdy jest tak obcykany w Internet ! Wreszcie podali mi tel do serwisu hydrofor gdzie sami osobiście mogli tam zadzwonić i załatwić sprawę a jednak im sie nie chcialo bo po co niech klient czeka 2 tyg. Wiec osobiscie zadzwonilam a tam Pani bardzo miła pokierowala jak to mam szybko załatwić w ciągu 2 dni a nie dwóch tyg. Ogólnie żenada żaden sklep tak nie postępujemy jak bricomarche a w castoramie dziś zakupie za miesiąc idee oddać ,czy w innym markecie i oddaje towar. Zróbcie coś z tym bo to jest szczyt wszystkiego tak traktować ludzi. Towar nie spełnia twoich oczekiwań albo sklep wystawi popsuty towar a ty go zakupisz i masz pozniej cierpiec 2 tyg więc oddaję w ciągu tyg prosze o zwrot badz wymiane na drug. A u Was czegoś takiego nie ma !!! KLIENT TO NASZ PAN i powinno sie z szacunkiem traktowac a nie powiedziec wroci pani za 2 tyg bo tyle trwa reklamacja,wiem coś na ten temat bo sama pracuje w handlu. Pozdrawiam.

Zakupiony hydrofor

Witam w dniu 8.06.19 zakupiłam hydrofor do wody który potrzebowałam pilnie na działkę do podlewania warzyw. Po sprawdzeniu w domu okazało się że nie działa bo w sklepie akurat tego nie mogli sprawdzić. W dniu 11.06.19 pojechałam do nich i poprosiłam o zwrot gotówki albo o wymianę na drugi a w punkcie informacji podali mi protokół reklamacyjny żebym wypisała i w ciągu 2 tyg. mieli by się odezwać kpina !! a moje warzywa i temperatura 35 stopni na dworzu a ja bez wody. Co miałam kupić drugi a za 2 tyg oddali mi ten i na co mi wtedy drugi hydrofor. A z tym co oddałam do reklamacji mialam oddać za grosze na allegro!!! Powiedziałam że chcem rozmawiać z kierownikiem sklepu ;Niema; wyjechał w sprawach służbowych to co na jeden sklep jest tylko jeden kierownik !!! W informacji też nic więcej nie zrobiła żebym wyszła z uśmiechem więc poprosiłam o nr. tel wyżej nad nimi więc mi dała nr na infolinię a tam mi to samo powiedzieli 2 tyg. czekania więc poprosiłam o następny nr tel którego nie chciała mi podać bo można znaleźć w Internecie bo nie mogą podawać a ty będziesz wydzwanial i szukał nie wiadomo ile i gdzie nie każdy jest tak obcykany w Internet ! Wreszcie podali mi tel do serwisu hydrofor gdzie sami osobiście mogli tam zadzwonić i załatwić sprawę a jednak im sie nie chcialo bo po co niech klient czeka 2 tyg. Wiec osobiscie zadzwonilam a tam Pani bardzo miła pokierowala jak to mam szybko załatwić w ciągu 2 dni a nie dwóch tyg. Ogólnie żenada żaden sklep tak nie postępujemy jak bricomarche a w castoramie dziś zakupie za miesiąc idee oddać ,czy w innym markecie i oddaje towar. Zróbcie coś z tym bo to jest szczyt wszystkiego tak traktować ludzi. Towar nie spełnia twoich oczekiwań albo sklep wystawi popsuty towar a ty go zakupisz i masz pozniej cierpiec 2 tyg więc oddaję w ciągu tyg prosze o zwrot badz wymiane na drug. A u Was czegoś takiego nie ma !!! KLIENT TO NASZ PAN i powinno sie z szacunkiem traktowac a nie powiedziec wroci pani za 2 tyg bo tyle trwa reklamacja,wiem coś na ten temat bo sama pracuje w handlu. Pozdrawiam.

Reklama w gazetce - brak produktu w sklepie.

Po lekturze najnowszej gazetki reklamowej zainteresował mnie jeden produkt. Przed pójściem do sklepu przeczytałem opinie o produkcie w Internecie. W klasyfikacji swojej kategorii produktów, mój wybrany, oferowany w gazetce - był na drugim miejscu. W sklepie produktu jednak nie było. Pracownica sklepu poinformowała mnie, że produkt był zamówiony, nie dotarł jednak przed wydaniem gazetki. Pracownica zasugerowała, abym odwiedził sklep następnego dnia lub po dwóch dniach, najprawdopodobniej będzie dostępny za 1 lub 2 dni. Byłem następnego dnia (w piątek) i dowiedziałem się, że produkt może będzie w środę, nie ma jednak pewności, że dotrze do sklepu. Bardzo miła obsługa personelu sklepu (dostałem numery telefonów, aby dowiadywać się czy jest produkt) nie rekompensuje mi jednak rozczarowania z powodu braku chociażby jednego egzemplarza produktu w sklepie, skoro produkt był reklamowany w gazetce. Czy taka praktyka marketingowa ma na celu tylko przyciąganie klienta do sklepu ?

Porażka

Ten sklep to jedna wielka porażka kupić można oczywiście ale żeby coś zwrócić wymienić to nie ma mowy nie zostawię w tym sklepie ani złotówki więcej.

Przykre rozczarowanie

Często kupuje duże ilości produktów w tym sklepie. Nigdy nie było problemów z wydawaniem kilkunastu czy kilkudziesięciu worków cementu czy płyt gk ze sklepu bezpośrednio na samochód / oczywiście po wcześniejszym opłaceniu/ az do dzisiaj . Chciałem zakupić kilkanaście płyt gk 120x250 . Pani z informacji w dość arogancki sposób poradziła mi bym wziął sobie wózeczek i woził sobie te płyty. Jeśli ktoś ma odrobine pojęcia o czym mówi to wie ,że te płyty łatwo jest połamać. Zaskoczyła mnie ta sytuacja bo po raz pierwszy zostałem tak potraktowany i nigdy nic podobnego nie zdarzyło się u konkurencji , której w Trójmieście jest bardzo dużo. Może to dla pracowników Bricomarche bez znaczenia ale jestem osobą w wieku 60 +

Jakość obsługi klienta

W sobotę 25.05.2019 roku zakupiłem kosiarkę spalinową. Pracownik działu ogrodniczego fachowo doradził i sprawdził kompletność sprzętu. Po powrocie do domu poskładałem zakupiony sprzęt, zalałem olejem i paliwem i próbuję uruchomić. Niestety po godzinie prób nie udało się odpalić kosiarki? Pakuję sprzęt i wracam do sklepu ok 30 kilometrów w jedną stronę. Poprosiłem o pomoc pracownika działu ogrodniczego, który mi towar polecił o pomoc w uruchomieniu kosiarki. Niestety nie udało się. Pozostała reklamacja. Kierownik sklepu p. Bartek. Po dosyć długim oczekiwaniu pojawił się. Przedstawiłem problem i dowiedziałem się, że sprzęt jest na gwarancji i nie mogę go wymienić, ani zwrócić mogę złożyć reklamację, a jak mi się nie podoba to mogę udać się do Rzecznika Praw konsumenta (o 15 -tej sobotę?). Sprzęt jednak musi być opróżniony z płynów eksploatacyjnych. Ale ja mieszkam w Grudziądzu? Wzruszył ramionami? Wskazał panią, która przyjmie reklamacje odwrócił się na pięcie i zniknął za drzwiami. Po chwili wyszedł w kurtce i opuścił sklep. Przejął się bardzo bo już było po 15 - tej. A ja zostałem. Gdyby nie pracownicy sklepu, to pewnie stałbym tam do dziś. Dzięki ich pomocy i życzliwości udało się spuścić płyny i wróciłem bez kosiarki do domu. Trawa rośnie, a czas leci.

Nigdy wiecej

W sobotę 18.05.2019r wybrałam się z mężem i rocznym dzieckiem z zamiarem kupna drzwi pokojowych, miał zostać poproszony Pan który zajmuje się tym działem, niestety zostaliśmy olani, czekalismy około 40min po tym czasie postanowiliśmy wyjść,wychodząc zauważyłam grupkę pracowników stojących i zajętych na rozmowach, tak więc zatrzymałam się przy informacji mowiac cała sytuację ale dziewczyna stojąca tam śmiała sie. Strata czasu na ten sklep.

Bardzo zła obsługa !!!

Pojechałam dziś do sklepu brico w Nowym Tomyślu po 20 worków cementu. Powiedziano mi - drobnej kobiecie że mam sobie zapakować na wózek i do samochodu sama ! Cytuję Pana z obslugi- przecież nie będę dźwigał ... Kupiłam 10 worków bo były potrzebne na gwałt jednak nie zostawię już tam ani 1 złotówki !!

Masakra obsługa

Bardzo nie miła obsługa, a pani kierownik zero kompetencji, nie potrafi w normalny sposób przekazać informacji tylko pod wpływem emocji. Nie polecam!!!!!

Slabo z obsluga

Poprosilam sprzedawce o doradzenie mi produktu oczywiscie nie mogl podejsc bo rozkladal towar na sali sorzedazowej

Bardzo nie miła i nie pomocna obługa

W dniu 29.04.19 prosiłam obsługę o pomoc w wycięciu folii. Niestety żaden z pracowników nie potraktował nie poważnie. Pracownica nie wyrażała chęci pomocy tłumaczyła że jest zajęta dostawa. Następnie udałem się na dział budowlany. Tam usłyszałem że pracownik nie wydzie na ogród w „takim ubraniu” dopiero z polecenia innego pracownika zostałam obsłużona. Jestem oburzona zachowaniem pracowników.

Odwiedzałeś ostatnio Bricomarche?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Castorama

(4.01 )

Grupa PSB

(5.00 )

Grupa SBS

(1.09 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem