Bricomarche

( 2.71 )

Opinie (1352)

opinia

Codzienne zadowolenie klientów jest dla nas najważniejs Codzienne lekceważenie klientów jest dla nas najważniejsze!ze!

Tragedia

Kobieta na kasie , rozerwała wszystkie kartony z płytkami co utrudnia transport . Powiedziała że kierownika żadnego nie ma w tym sklepie . I na koniec stwierdziła że ojciec który jest niepełnosprawny , ma przyjechać sobie po fakturę bo ona inaczej jej nie da . Pytałam czy ma na łóżku leżący przyjechać , to się głupio śmiała . 0 zrozumienia dla osób niepełnosprawnych .

Polecam

Zawsze wszystko czego potrzebuję. Miła obsługa. Większość pracowników zna się na rzeczy.

skarga

Kasjerka niekompetentna, pytając się o produkt gdzie się znajduje nie wie. ''Kręci się po sklepie jak smród po gaciach'' (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Bez komentarza

Jeżdżę do Brico bo mam najbliżej, ale zawsze wychodze z mega niezadowoleniem. Wchodząc na ogród na pierwszy rzut oka - Ok, ale podchodząc bliżej do roślin zaczyna się piekło - znaleźć odpowiednia cenę to jest dopiero wyczyn, na doniczce jakieś niezrozumiałe info, na słupkach przyczepione ceny. Ale co do czego to już tylko nieliczni mogą dać radę. Obsługa to już różnie, zależy od składu i działu. Jednym słowem - wszystko do poprawki!!

Odradzam zakupy w tym sklepie.

W piątek po południu zakupiony kompakt cersanitu, w niedzielę po starciu z kurzu w czasie montażu stwierdziłem że spłuczka jest pęknięta, czego wcześniej nie było widać. Zgłoszone w poniedziałek w sklepie. Sklep zrzucił winę na wadę ukrytą i odesłał reklamację do producenta, który ją odrzucił ze względu na uszkodzenie mechaniczne. Sklep nie poczuwa się do winy i odmówił wymiany uszkodzonej spłuczki. Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Beznadzieja

Beznadziejna obsługa, zero zainteresowania klientem. Pośpiech, Wciskanie uszkodzonego towaru, brak możliwości wymiany towaru po stwierdzeniu uszkodzenia. Winą obarcza się klienta. Lepiej dokładnie wszystko sprawdzić zanim cokolwiek się kupi,

Robisz przetwory ?- odwiedź ten market.

Nazwa marketu zazwyczaj kojarzy się potencjalnym klientom z asortymentem budowlanym i ogrodnictwem. Na uwagę klientów w sezonie ogórkowym polecam dużą dostępność i różnorodny asortyment produktów do domowego przygotowania przetworów. Na przykład dla klientów poszukujących słoików do przetworów, przygotowano ofertę kilkunastu rodzajów słoików o różnych pojemnościach, można je kupić z zakrętkami lub zakrętki oddzielnie.

Nie uprzejmy personel

Witam dzisiaj robiłam zakupy w Bricomarche w Suchej Beskidzkiej. W sklepie bardzo duszno nie ma czym oddychać zapytawszy Pierwsza Panią gdzie znajduje się towar pokazała mi tylko ręka i wskazała kierunek gdzie mam się udać zero zaangażowania i chęci pomocy klientowi. Ale to wszystko było by niczym wobec Pani sprzątającej Wc. Jestem w zaawansowanej ciąży i widać to odrazu chciałam skorzystać z Wc grzecznie zapytałam panią czy mogę skorzystać z Toalety na co Pani bardzo nie miło i z zdenerwowaniem odburknęła w moja stronę ze nie bo jest sprzątanie. To już nie pierwsza nie miła sytuacja w tym sklepie z powodu braku uprzejmości ze strony pracowników i wykonywanie pracy jakby za karę.

Oferta sprzedaży młotowiertarki udarowej Bosch GBH240

W dniu dzisiejszym zauważyłem w ofercie sklepu produkt marki BOSCH tj. młotowiertarkę udarową GBH240. Na etykiecie załączonej jako opis produktu wywieszonej w sklepie w Kołobrzegu widnieje zapis w informacjach dodatkowych , ze wyposażeniem jest: rękojeść, ogranicznik głębokości, zestaw wierteł, długość przewodu do 2 m. Poprosiłem sprzedawcę o okazanie oferowanego produktu celem sprawdzenia czy w opakowaniu jest całe oferowane wyposażenie. Na pytanie gdzie znajdują się oferowane wiertła uzyskałem bardzo niegrzeczną, nieprofesjonalną odpowiedź, że nie ma. Na moje stwierdzenie, że jest to celowe wprowadzanie klientów w błąd i niezgodną z opisem ofertę sprzedaży zobaczyłem tylko plecy pracownika który oddalił się bez choćby próby wytłumaczenia braku osprzętu. Brak profesjonalizmu chciałem zgłosić Kierownikowi ale odpowiedź w informacji była taka, że go nie ma. Powyższe spostrzeżenia mam zamiar również przekazać Państwowej Inspekcji Handlowej która może posiada instrumenty prawne do ukarania sprzedającego za wprowadzanie klientów w błąd. Uważam, że osoba odpowiedzialna w firmie za obsługę klientów powinna zainteresować się przedmiotową sprawą gdyż bardzo rzutuje to na wizerunek firmy i podważa jej dobre imię. Dariusz Frydryszewski

Fatalna obsługa

Zdecydowanie nie polecam zakupów w brico, przy zwrocie towaru zleciala się polowa pracowników sklepu, kasjerka powiedziała ze z jednego paragonu jak minęło 7 dni to tylko możemy wymienić towar na cos innego, z drugiego zrobiła zwrot. Pierwszy raz w zyciu musiam napisac na paragonie swoje imie nazwisko i dokladny adres! co to jest, zawsze wystarczył podpis. Wszystko by było ok, tylko poprosilam o potwierdzenie wymiany i ksero drugiego paragonu do późniejszych rozliczeń żeby było wiadomo co za co.... I tu się zaczęło, kasjerki we dwie naskoczyly na nas ze na co nam to ze to nie logiczne i wręcz krzyczaly na nas.... Przepychanka slowna trwała kilka minut po czym jedna z pan rzuciła w nas tymi paragonami ze jesteśmy nie normalnie jacyś .... Szybko wyszlismy.... Masakra , tragedia, dużo nerwów... Na pewno będę unikać szerokim łukiem

Beznadziejna obsługa

Po dojściu do kasy zanim kasjerka zaczęła kasować towar poinformowalismy o tym że chcemy fakturę. Pomijam fakt że Pani na kasie obsługiwala z wielkim fochem, nawet dzień dobry nie byla laskawa odpowiedzieć. Zeskanowala wszystkie towary, zapłaciliśmy kartą. Po czym Pani oczywiście z fochem poinformowala nas ze faktury wystawiają do 19:00 a my bylismy o 19:20 i mamy przyjechac jutro. Do sklepu mam 30km więc nie bardzo mi się to podobało, stwierdziłam więc że chcę zwrócić towar, skoro nie mogę dostać faktury. Zwroty towaru też są do 19:00 i trudno, Panią nic to nie obchodzi. Nadmieniam, że sklep jest normalnie czynny do 20:00. Na pewno była to moja ostatnia wizyta w brico.

zażalenie

Robiąc zakupy w waszym sklepie, jedna młoda kasjerka leniwa, niedbała z niechęcią mnie obsługiwała.

Odwiedzałeś ostatnio Bricomarche?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Castorama

(4.04 )

Grupa PSB

(5.00 )

Grupa SBS

(1.09 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem