Bricomarche

( 2.96 )

Opinie (1311)

opinia

Codzienne zadowolenie klientów jest dla nas najważniejs Codzienne lekceważenie klientów jest dla nas najważniejsze!ze!

Nigdy wiecej

W sobotę 18.05.2019r wybrałam się z mężem i rocznym dzieckiem z zamiarem kupna drzwi pokojowych, miał zostać poproszony Pan który zajmuje się tym działem, niestety zostaliśmy olani, czekalismy około 40min po tym czasie postanowiliśmy wyjść,wychodząc zauważyłam grupkę pracowników stojących i zajętych na rozmowach, tak więc zatrzymałam się przy informacji mowiac cała sytuację ale dziewczyna stojąca tam śmiała sie. Strata czasu na ten sklep.

Bardzo zła obsługa !!!

Pojechałam dziś do sklepu brico w Nowym Tomyślu po 20 worków cementu. Powiedziano mi - drobnej kobiecie że mam sobie zapakować na wózek i do samochodu sama ! Cytuję Pana z obslugi- przecież nie będę dźwigał ... Kupiłam 10 worków bo były potrzebne na gwałt jednak nie zostawię już tam ani 1 złotówki !!

Masakra obsługa

Bardzo nie miła obsługa, a pani kierownik zero kompetencji, nie potrafi w normalny sposób przekazać informacji tylko pod wpływem emocji. Nie polecam!!!!!

Slabo z obsluga

Poprosilam sprzedawce o doradzenie mi produktu oczywiscie nie mogl podejsc bo rozkladal towar na sali sorzedazowej

Bardzo nie miła i nie pomocna obługa

W dniu 29.04.19 prosiłam obsługę o pomoc w wycięciu folii. Niestety żaden z pracowników nie potraktował nie poważnie. Pracownica nie wyrażała chęci pomocy tłumaczyła że jest zajęta dostawa. Następnie udałem się na dział budowlany. Tam usłyszałem że pracownik nie wydzie na ogród w „takim ubraniu” dopiero z polecenia innego pracownika zostałam obsłużona. Jestem oburzona zachowaniem pracowników.

super sklep

Nie będe sie rozpisywał za dużo, ale sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony, we wszystkie niezbędne akcesoria a na szczególną uwagę i pochwały zasługuje dział ogrodniczy, wraz z obsługą. Dziękuje za miłą obsługę po raz kolejny. JESZCZE TAM WRUCĘ.

Tragedia!

Kupiliśmy z żoną panele,które następnego dnia chcieliśmy wymienić na inne które były droższe i zaczął się problem ponieważ pan z kolczykami z działu budownictwa w Mrągowie bardzo śpieszył się do domu i nie chciał przyjąć zwrotu wymyślać że towar jest uszkodzony: listwa jest porysowana, folia na opakowaniu jest uszkodzona.Nadmieniam że oprócz tego pana pozostali pracownicy nie widzieli rzekomych uszkodzeń .Pan był delikatnie mówiąc nie miły ,żuł gumę i z góry był nastawiony agresywnie, bo bardzo szpieszyło mu się do domu oznajmiając to koledze.

Niemiły kasjer

Chciałabym zwrócić uwagę na niejakiego (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), który jest niemiłym kasjerem o bardzo niemiłej aparycji, a kultura osobista zostawia dużo do życzenia. Myślę, że zwroty dzień dobry, dziękuję czy przepraszam rodzice uczą od najmłodszych lat. A to, że nie miałam gotówki w drobnych, nie zwalnia go z tego. Masakra! Panie z informacji, fajne kobietki. Pozdrawiam.

opinia

Codzienne zadowolenie klientów jest dla nas najważniejsze! A w Gostyniu Codzienne lekceważenie klientów jest dla nas najważniejsze!

obsługa

dzisiaj robiłem z żoną zakupy w bricomarche a tam jak zwykle 6 Pa stoi kolejka z 35 osób do kasy ale żadna się nie ruszy po upomnieniu obrażone że mam kupować gdzie indziej jak mi się nie podoba. To nie pierwszy raz robiąc tam zakupy Panie czy Panowie z obsługi stoją w grupkach 3,4 osobowych i opowiadają sobie kawały lub plotkują a klient szuka po caym sklepie pomocy w zakupach. Adam

Nie polecam

Nie da się rozmawiać z kierownikiem bo się chyba boi i unika kontaktów z klientem. Kupiłam panele dumna i szczęśliwa i dali nawet podkład gratis ale... za mało o dwie paczki. Ze szczęścia,że mam już panele nie zwróciłam uwagi. Położyłam prawie całe no bo zabrakło podkładu. No cóż myślę dokupie ale niestety nie. W innych sklepach nie ma a w bico nie sprzedadzą bo są przecież jako gratisy. Proszę, tłumaczę że mogę zapłacić za 5mm żeby tylko dostać te 4mm. NIE i koniec. Więc siedzę podłoga nie skończona i przykro mi. Więc zła jestem i tyle. Trzeba jakiś znamienny podkład kupić. Pozdrawiam w bico Iława już nic nie kupię choć jeszcze wiele potrzebuję rzeczy.

syf i smród

W dniu 03.04 w sklepie Brico - Marche w Pile kupowaliśmy z zona firany po przyjściu do domu w świetle dziennym mieszkania stwierdziliśmy że firany te nie nadają się do zawieszenia ponieważ są krótki i w dniu 04.04 chcieliśmy oddać je do sklepi i otrzymać zwrot pieniędzy - ale pani która obsługiwała kasę oznajmiła że nie jest to możliwe zwrot pieniędzy można tylko otrzymać bon na kupno innego towaru na co JA nie wyrażam zgody i chcę zwrotu wpłaconych pieniędzy. Ja nie zgadzam się na takie traktowanie MNIE przez młode dziewczyny na kasie które to twierdziły że taki jest regulamin!! taki regulamin utworzony tylko dla korzyści firmy nie jest regulaminem dla klienta tylko chęcią korzyści za wszelką cenę . A klienta traktuje się jak przysłowiowy śmieć - Mnie nikt nie daje darmo pieniędzy NIGDY WIĘCEJ NIE BĘDĘ KUPOWAŁ W TYM SKLEPIE !!! Dlatego zwrócę się pismem o zadość uczynienie i zwrot kosztów w kwocie 600 zł .i zmianę niekorzystnego dla klienta regulaminu W przeciwnym wypadku pismo wystosuje do rzecznika praw oraz skieruje sprawę do Sądu

Co raz lepsza obsługa

Jeszcze z 3, 4lata temu nie mialam pozytywnej opinii na temat tego marketu jak i pracowników. Znudzeni, niekmpetentni, itp. Jednak wtedy mało wiedziałam o ich pracy. Od ok 4lat często robię tam zakupy (z racji wykonywanej pracy) przy czym poznałam tych ludzi i jestem w stanie zrozumieć dlaczego np. o godzinie 7ej, czy 20ej nie ma nikogo do pomocy czy też jeżeli jest ktoś to nie ma ochoty się bawić w bycie miłym. To są ludzie chętni do pomocy tyle,że nie są w stanie się rozerwać. Jest ich zdecydowanie za mało. Mi też odechcialoby się być milym dla kogoś kto trzeci czy czwarty raz przeszkadza mi w wyłożeniu towaru czy wykonaniu poleceń kierownika, który to naciska na ich wykonanie dziś a czasu coraz mniej. Ze szczególną sympatią pozdrawiam pana (dane osobowe usunięte przez administratora) ze stolarki, panią (dane osobowe usunięte przez administratora) z Ogrodu, pana (dane osobowe usunięte przez administratora) z działu Majsterkowanie, uczącą się co prawda jeszcze ale z dużą wiedzą panią (dane osobowe usunięte przez administratora) z kas oraz pania (dane osobowe usunięte przez administratora) z informacji. Dzięki tej chęci w pomocy jaką się te osoby wykazują bez wzgledu na porę dnia, chce się tam robić zakupy. Tak trzymać.

Brak pomocy przy wyborze asortymentu

Brak sprzedawców z wiedzą na temat sprzedawanego przez nich asortymentu. Nigdy nie ma osoby, która mogłaby pomóc w wyborze. Ceny bardzo wysokie

Odwiedzałeś ostatnio Bricomarche?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Castorama

(3.98 )

Grupa PSB

(5.00 )

Grupa SBS

(1.09 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem